Thumbnail
ΔΣ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Φιλιππιάδας

            Το Δ.Σ  των Γονέων και Κηδεμόνων του  1ου  ΓΕΛ  Φιλιππιάδας παίρνοντας υπόψη τα τελευταία  γεγονότα που λαμβάνουν  χώρα  στο χώρο της παιδείας σε συνεδρίαση του που πραγματοποιήθηκε στις  7  Νοεμβρίου 2014 αποφάσισε τα παρακάτω.

1. Καταγγέλλουμε και καταδικάζουμε την ωμή παρέμβαση του εισαγγελέα Πρέβεζας ο οποίος, μέσω του προϊσταμένου της Β/θμιας Εκπαίδευσης προσπάθησε να εκφοβίσει μαθητές και γονείς με στόχο τον τερματισμό της κατάληψης των Λυκείων.  Προσπάθησε δε να εμπλέξει και τους διευθυντές των σχολείων. Καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατίας  και αξιοπρέπειας απαίτησε την παρουσία μαθητών και γονέων ενώπιον του  ξυπνώντας μνήμες άλλων εποχών τότε που όλα τα’ σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά.

2. Τασσόμαστε στο πλευρό των παιδιών μας, είμαστε περήφανοι γι’ αυτά αφού θεωρούμε ότι  τα αιτήματά τους  διακρίνονται από δικαιοσύνη και ωριμότητα, ζητώντας ταυτόχρονα την άμεση κατάργηση του Νέου Σχολείου και της Τράπεζας θεμάτων που μοναδικό στόχο έχει, η μόρφωση να αποτελέσει προνόμιο των λίγων και όχι όλων. Η μετατροπή του σχολείου σ’ ένα διαρκές εξεταστικό κέντρο αλλοιώνει τον αρχικό σκοπό του, και οδηγεί στη παραπαιδεία και τα φροντιστήρια καθώς μειώνεται η εμπιστοσύνη  τους προς το δημόσιο σχολείο. Οι μαθητές καλούνται σε 11 ημέρες να εξεταστούν σε 13 μαθήματα. Αυτό σημαίνει ότι σε 2 ημέρες θα εξεταστούν σε 4 μαθήματα για τις πανελλήνιες.

    Όλα τα παραπάνω δημιουργούν τεράστιο άγχος στους μαθητές, δικαιολογημένη ανασφάλεια –απογοήτευση και την αποστροφή τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα όλα αυτά εφαρμόζονται σε μια εποχή όπου κάθε ελληνική οικογένεια βιώνει καθημερινά την οικονομική κρίση, την ανεργία και βέβαια κάθε τέτοιου είδους απορύθμιση.

Ελπίζουμε η φωνή των μαθητών σε αυτή την διαμαρτυρία να ακουστεί, γιατί η εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων και όχι πλεονέκτημα των πιο εύπορων συμπολιτών μας.

Διευκρίνιση: Εκ παραδρομής η προηγούμενη ανακοίνωση της 4ης Νοεμβρίου φέρεται ως ανακοίνωση του συλλόγου γονέων ΓΕΛ Φιλιππιάδας ενώ ήταν ανακοίνωση του ΔΣ αυτού. Επίσης η παρούσα αποκαθιστά τις όποιες παρεξηγήσεις δημιουργήθηκαν αφού στην αρχική φαινόταν ως εμπλεκόμενοι και οι διευθυντές των σχολείων της περιοχής.

ΤΟ Δ.Σ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ 1ου ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;