Όταν η χειραγώγηση και η τρομοκράτηση των Συλλόγων Διδασκόντων από τους Δ/ντες των Σχολικών μονάδων ονομάζεται "έμπνευση" από τους σχολικούς συμβούλους.
Πραγματοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα με άκρα μυστικότητα, στις περισσότερες περιπτώσεις, οι πρώτες συναντήσεις των σχολικών συμβούλων με τους Δ/ντες των σχολικών μονάδων στα πλαίσια του προαξιολογικού σταδίου για την αξιολόγησή τους.
Δε θα περίμενε κανείς διαφορετική στάση από τους σχολικούς συμβούλους οι οποίοι, δυστυχώς, εδώ και καιρό, έχουν διαλέξει στρατόπεδο εγκαταλείποντας τον κλάδο και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, προωθώντας και εφαρμόζοντας με κάθε μέσο την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση, με θεμιτά και αθέμιτα μέσα, από τότε που συμμετείχαν ανερυθρίαστα στα σεμινάρια της ντροπής πέρσι τον Μάρτιο – Απρίλιο του 2014, νομιμοποιώντας την εξευτελιστική διαδικασία, με τη συνοδεία των ΜΑΤ και το χτύπημα των συναδέλφων τους εκπαιδευτικών με τον πιο σκληρό τρόπο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι έχουν εξαφανιστεί από τα σχολεία, μιας και έχουν να ασχοληθούν με «πιο σημαντικά» θέματα από τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, δυστυχώς γι΄ αυτούς, θεωρούν ότι η δημοκρατικότητά τους και η αντίθεση τους σ΄ αυτές τις πολιτικές εξαντλείται στο εάν θα ενημερώσουν τους Δ/ντές για τις συναντήσεις τους για την αξιολόγηση εγγράφως ή προφορικά (προφανώς για να μην υπάρχει και γραπτά η συναίνεσή τους σε αυτές τις διαδικασίες) και όχι από το αν στην ουσία βάζουν πλάτη για την εφαρμογή των πολιτικών της συγκυβέρνησης .
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές μέχρι και σήμερα:
- Έχουν υπηρετήσει στα σχολεία μέσα σε κλίμα δημοκρατίας και παιδαγωγικής ελευθερίας
- Δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ για το διδακτικό τους έργο ως εκπαιδευτικοί.
- Έκαναν χρήση των εκπαιδευτικών αδειών με αποδοχές για να αποκτήσουν τα πτυχία τους, με αποτέλεσμα αρκετοί να είναι εκτός τάξης τουλάχιστον εννέα χρόνια.
Είναι εξοργιστικό αυτοί οι συνάδελφοι με τη συμμετοχή τους να γίνονται " βασιλικότεροι του βασιλέως" και συνεργάτες της συγκυβέρνησης θέλοντας να καταργήσουν, συμμετέχοντας ενεργά, για τις επόμενες γενιές όλα αυτά, τη στιγμή που οι ίδιοι τα αξιοποίησαν, και καλά έκαναν, με τον καλύτερο τρόπο για τον εαυτό τους.
Δυστυχώς, όμως, στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η συντριπτική πλειοψηφία των Δ/ντών της περιοχής μας αφού :
- Όρισαν με πράξη τις ομάδες εργασίες αυτοαξιολόγησης, την περασμένη χρονιά, χωρίς καν πολλοί από αυτούς να διατυπώσουν τη γραπτή επιφύλαξη που πρότεινε η ΔΟΕ.
- Αρκετοί από αυτούς πήραν θέση ή πίεσαν υπέρ της αξιολόγησης στους συλλόγους διδασκόντων τον περασμένο Ιούνιο.
- Είναι πράγματι λυπηρό με άκρα μυστικότητα να συμμετέχουν οι Δ/ντές συναντήσεις με τους σχολικούς συμβούλους, χωρίς να βρεθεί έστω και ένας να ενημερώσει τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου. Άραγε τι φοβούνται από την παρουσία των μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου; ;;Aραγε τι έχουν να κρύψουν;
- Είναι ντροπή να δέχονται να νομιμοποιούν και να συμμετέχουν σε διαδικασίες που και για τους μικρούς μαθητές μας θεωρούνται παρωχημένες. Όπως για παράδειγμα στη διάρκεια της συνάντησης με σχολικό σύμβουλο :
- να συμπληρώνουν χαρτάκια με το όνομά τους και τη βαθμολογία που θα ήθελαν ή θα περίμεναν να τους βάλει ο Σχολικός Σύμβουλος !!!
- Να ακούν τον Σχολικό Σύμβουλο να τους απειλεί έμμεσα και να τους λέει ότι όσοι από αυτούς δεν "ενέπνευσαν" το Σύλλογο Διδασκόντων να πάρει απόφαση υπέρ της αυτοαξιολόγησης, θα έχουν πρόβλημα με τη δική τους αξιολόγηση.
- Να τους γνωστοποιεί ότι θα τους βαθμολογήσει όλους κάτω από τον βαθμό που πήρε αυτός κατά την αξιολόγηση του ως Σχολικός Σύμβουλος ( μάλλον δεν μπορούν οι τυπικά "υφιστάμενοι" να έχουν υψηλότερη βαθμολογία από τον επιθεωρητή, έτσι δεν κινδυνεύει η "αυθεντία" αλλά και η θέση μελλοντικά !!! ). Άραγε την ίδια πρακτική θα ακολουθήσουν και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων όταν θα λειτουργούν ως αξιολογητές;
Για γέλια και για κλάματα. Αξιοπρέπεια;;; Κανείς δεν αποχώρησε, κανείς δεν κατήγγειλε !!!!!!!
Οι συνάδελφοι, συναδέλφισσες Διευθυντές πρέπει να γνωρίζουν ότι εκτός από την υπηρεσιακή , διοικητική, πολιτική , συνδικαλιστική διάσταση το θέμα έχει κυρίως ανθρώπινη διάσταση. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και οι συνάδελφοι τους έχουν συνείδηση, μνήμη και κρίση.
Ζούμε μέσα σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό. Όλοι μας ζούμε σε μια περιοχή που μας δίνει το δικαίωμα να γνωρίζουμε πολύ καλά ο ένας τον άλλο. Ας σκεφτούν τη θέση τους όταν αύριο αλλάξουν τα πράγματα και καταργηθούν αυτοί οι νόμοι, όπως πρόσφατα με επίσημο τρόπο η αξιωματική αντιπολίτευση ανακοίνωσε. Όταν θα είναι μετέωροι πολιτικά, συνδικαλιστικά, συναδελφικά , ανθρώπινα πως θα μπορέσουν να ξανακοιτάξουν στα μάτια τους συναδέλφους τους όταν θα τους ακολουθεί το στίγμα της σύμπραξης σε αυτές τις πολιτικές και της συμμετοχής τους σε αυτές τις εξευτελιστικές διαδικασίες ;
Είναι απαράδεκτο να δέχονται τις πιέσεις- απειλές των σχολικών συμβούλων με στόχο να χειραγωγήσουν τους Συλλόγους διδασκόντων ώστε να φανεί ότι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν την αξιολόγηση και να φανεί ότι αυτοί "εμπνέουν το Σύλλογο Διδασκόντων" για να το εξαργυρώσουν σε κάποιες μονάδες για την αξιολόγησή τους. Στις τελευταίες συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων αρκετοί διευθυντές, έπειτα από την άρνηση των συναδέλφων να νομιμοποιήσουν αυτές τις διαδικασίες, αρνήθηκαν ακόμη και να τους ορίσουν, όπως με περισσή ευκολία έκαναν πέρσι τον Ιούνιο, για να φαίνεται ότι με τη θέλησή τους οι συνάδελφοι μετέχουν στην αξιολόγηση και ότι τους ενέπνευσαν οι ίδιοι!!! Γι΄ αυτό άλλωστε και καλούν έναν έναν τους συναδέλφους πριν τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για να τους "πείσουν" να ταχθούν υπέρ της αξιολόγησης - αυτοαξιολόγησης.
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Ακολουθούμε τη φωνή της συνείδησής μας και τις αποφάσεις του Κλάδου, ακολουθούμε το δρόμο του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση - χειραγώγηση. Όλοι μαζί μπορούμε να ανατρέψουμε την πολιτική που υποβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση, κατηγοριοποιεί τα σχολεία και οδηγεί σε στασιμότητα και απολύσεις. Οι μέρες τους είναι λίγες, πλησιάζει ή ώρα της κρίσης.
Στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων που πραγματοποιούνται για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης οι συνάδελφοι δηλώνουμε (προφορικά) ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και απέχουμε από τη συνεδρίαση για το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης ενώ συμμετέχουμε κανονικά στη συνεδρίαση για τα υπόλοιπα θέματα που (τυχόν) υπάρχουν για συζήτηση.
Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και ο σύλλογος διδασκόντων δεν προχωρά στην υλοποίηση της όποιας διαδικασίας σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση. Σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε συνάδελφος, ανεξαρτήτως του αν η πλειοψηφία συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία - αποχή.
Στεκόμαστε όλοι με ψηλά το κεφάλι απέναντι στην κρισιμότητα των στιγμών
Με αγωνιστικότητα και κυρίως αξιοπρέπεια
Μόνο ενωμένοι μπορούμε να νικήσουμε.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.
Παλλήνη: 24 -11-2014
Αριθμ. Πρωτ.: 70
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη