Thumbnail
ΟΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338 

www.olme.gr 

[email protected]

Αθήνα, 18/12/14

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Συναδέλφισες, συνάδελφοι

Mετά από καταγγελίες συναδέλφων από σχολεία ότι ασκούνται πιέσεις από Διευθυντές σχετικά με το θέμα συμμετοχής στην απεργία-αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία, αλλά και για τη διαδικασία στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων,

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1) ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ σημαίνει ότι απέχουμε από συγκεκριμένο έργο και όχι από κάθε έργο. Εκτελούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά μας (διδακτικά και άλλα διοικητικά και εκπαιδευτικά) εκτός από αυτά που απορρέουν από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Όσοι συνάδελφοι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ δε διατρέχουμε κανένα πειθαρχικό κίνδυνο, αφού είναι μια καθ’ όλα νόμιμα προκηρυγμένη κινητοποίηση που έχει απόλυτη και πλήρη κάλυψη της ΟΛΜΕ. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων, αφού εκτελούμε πλήρως το εκπαιδευτικό μας έργο και όλα τα καθήκοντα μας ως εκπαιδευτικοί.

2) Για τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων:

Α) Όταν καλούμαστε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων όπου έχει θέμα σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση (π.χ. σχέδια δράσης, προγραμματισμός ΑΕΕ κλπ.), δηλώνουμε συμμετοχή στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η OΛΜΕ.

Β) Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα, της ημερήσιας διάταξης.

Γ) Αν ο σύλλογος διδασκόντων έχει κι άλλα θέματα, συμμετέχουμε σε όλα τα υπόλοιπα και στο θέμα που αφορά την αυτοαξιολόγηση δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ. Επιδιώκουμε σε κάθε σύλλογο διδασκόντων η συμμετοχή στην απεργία-αποχή να είναι πλειοψηφική. Όπου χρειασθεί μπορεί να κληθεί και το σωματείο για ενημέρωση πριν τις συνεδριάσεις.

Δ) Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, τότε στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει απαρτία ο σύλλογος διδασκόντων και άρα δεν μπορεί να προχωρήσει καμία διαδικασία σχετικά με την αυτοαξιολόγηση.

Ε) Στη βάση των παραπάνω, καλούμε τους συναδέλφους θαρρετά να διατυπώσουν την άποψή τους και στο πρακτικό. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα.

Σε κάθε περίπτωση, ενημερώνουμε τους Διευθυντές των σχολείων ότι δεν είναι υποχρεωτική η αναγραφή των ονομάτων αυτών που έκαναν χρήση της απεργίας - αποχής, όταν δεν είναι η πλειοψηφία του συλλόγου (εκτός αν το επιθυμούν οι ίδιοι). Στο πρακτικό μπορούν να  γράφονται μόνο η απόφαση του συλλόγου, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και τα ονόματα των παρόντων.

 

Στην περίπτωση αυτή, ο διευθυντής/ντρια του σχολείου γράφει στο βιβλίο πράξεων του διευθυντή ότι λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ με  απόφασή της και με το εξώδικο που απέστειλε προς το Υπουργείο Παιδείας και Οικονομικών, ο σύλλογος διδασκόντων που κλήθηκε με θέμα την εγκύκλιο «Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας - Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015» – ή με οποιοδήποτε αντίστοιχο θέμα, δεν είχε απαρτία και επομένως δεν προχωρά καμιά διαδικασία.

3) Για τους ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ:          
Καλούμε τους διευθυντές να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν, ούτε να μετατραπούν σε αξιολογητές των συναδέλφων ή των σχολείων τους μέσω της αυτοαξιολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι επικαλούνται την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ, ώστε να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ή σχέδια δράσης των σχολικών μονάδων τους, να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως ή σε δια ζώσης επιμόρφωση για την αξιολόγηση, να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες της προσωπικής αξιολόγησής τους και να μην καταθέσουν στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα τον φάκελο τους (portfolio), να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς, να μην πιέζουν τους συναδέλφους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Για όλους τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:


Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν, ούτε να αξιολογήσουν το σχολείο τους μέσω της αυτοαξιολόγησης:

Να μην παραδώσουν προγραμματισμό ή σχέδιο εργασίας για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής τους μονάδας. Να μην κάνουν αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση. Να μην παραδώσουν έκθεση ατομικής αξιολόγησης. Να μην δεχτούν καμιά διαδικασία αξιολόγησής τους από το σχολικό σύμβουλο και το διευθυντή του σχολείου.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γιαούρτι
Αιμορροΐδες: Οι τροφές που απαγορεύονται και τι μπορεί να βοηθήσει
Οι αιμορροΐδες είναι διατεταμένα αγγεία στην περιοχή του πρωκτού ή την απώτερη περιοχή του ορθού και η σχέση τους με τη διατροφή, ιδίως σε περιόδους...
Αιμορροΐδες: Οι τροφές που απαγορεύονται και τι μπορεί να βοηθήσει
deinosauroi asteoridis
Εντυπωσιακό οικοσύστημα πριν την εποχή των δεινοσαύρων αποκάλυψε το λιώσιμο των πάγων

Ένα ζευγάρι πεζοπόρων στις βόρειες ιταλικές Άλπεις εντόπισε τα ίχνη ενός προϊστορικού οικοσυστήματος που είχε αναπτυχθεί στην...

Εντυπωσιακό οικοσύστημα πριν την εποχή των δεινοσαύρων αποκάλυψε το λιώσιμο των πάγων
τηγάνι
Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα – 13 επιπτώσεις στον οργανισμό

Έχετε πέσει ποτέ στην παγίδα να τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα; Είτε πρόκειται για ένα αγαπημένο πιάτο, είτε για ένα γρήγορο και εύκολο γεύμα,...

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα – 13 επιπτώσεις στον οργανισμό