Thumbnail

ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ  Π.Υ.Σ.Π.Ε  ΑΝ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                       ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 27-9-2012

ΤΗΛ.2310913050 ΚΙΝ.6945938199

Ε-mail: giakoumisa@sch.gr

                                                                                          

                                                                                          ΠΡΟΣ: Ο.Λ.Μ.Ε

                                                                                          ΚΟΙΝ: 1. Δ.Ο.Ε

                                                                                                    2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 

       Μετά το ενημερωτικό σημείωμα της Ο.Λ.Μ.Ε. στις 21-9-2012, σχετικά με το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης που διατίθενται εξ’ ολοκλήρου στην Πρωτοβάθμια, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

1.         Στην ανακοίνωση σας ανακινείται ένα θέμα που έχει λυθεί  με την υπ’ αριθμ’

Φ.361.23/01/116014/Δ1/17-09-2010 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, η οποία σαφώς ορίζει ότι «οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται εξ’ ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες».

 

2. Παρερμηνεύετε το υπ’ αριθμ’ 82954/Δ2/18-7-12 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας το οποίο αναφέρει: «…διευκρινίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση ακολουθείται το ωράριο της Β/θμιας Εκπαίδευσης (21 ώρες), όπως ορίζεται με την υπ’ αριθμ’ Φ.361.23/01/116014/Δ1/17-09-2010 Απόφαση Υφυπουργού».

 

Είναι εμφανές, ότι. το έγραφο παραπέμπει στην ανωτέρω απόφαση η οποία είναι σαφέστατη.

 

3. Είχατε θέσει και στο παρελθόν το θέμα του ωραρίου των εκπαιδευτικών που διατίθενται από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια, με τα υπ’ αριθμ’ 1450/15-9-2010 και 1509/27-9-2010 έγγραφα σας προς το Υπουργείο Παιδείας.

  Το Υπουργείο απάντησε με την υπ’ αριθμ’ Φ. 361.23/9/116014α/δ1/11/11/2010 εγκύκλιο, ότι: «… οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται εξ’ ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες».

 

4. Με την ανακοίνωση σας, δημιουργείται σύγχυση στους συναδέλφους και προβλήματα στις σχέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, σχετικά με ζητήματα ισονομίας και δικαιοσύνης.

Αλήθεια, κατά την άποψη σας, πόσο είναι σύννομο και ηθικό, μία εκπαιδευτικός Αγγλικής, Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με 25 χρόνια υπηρεσίας, να εργάζεται στον ίδιο Σχολείο με μία εκπαιδευτικό που έχει διατεθεί εξ΄ ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη πρωτοβάθμια με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και η πρώτη να έχει διδακτικό ωράριο 21 ώρες εβδομαδιαίως ενώ η δεύτερη 16;

 

Σας επισυνάπτω  τα έγγραφα  του Υπουργείου που αναφέρω παραπάνω:

Φ.361.23/01/116014/Δ1/17-09-2010

Φ.361.23/09/116014α/Δ1/11-11-2010

                                                                                     ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;