Thumbnail
ΠΕΚΑΠ

Επιστολή στον Υπουργό Παιδείας σχετικά με τις στρεβλώσεις του νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Δείτε παρακάτω την επιστολή της ΠΕΚΑΠ

ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με αφορμή την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων επιθυμούμε με την παρούσα επιστολή να σας εκθέσουμε ορισμένες στρεβλώσεις που αφορούν στους υποψηφίους της Ομάδας προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, οι οποίες δημιουργήθηκαν με τις αλλαγές που επήλθαν στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2015-2016. Αναλυτικότερα:

Α) Στις Ομάδες Προσανατολισμού σχεδόν όλα τα κοινά μαθήματα στα οποία οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά, έχουν τρείς (3) ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαίως, ενώ το μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) διδάσκεται μόλις δύο (2) ώρες. Αυτό έχει ως συνέπεια να προκαλεί αδυναμία επαρκούς κάλυψης της εξεταστέας ύλης, εντός της σχολικής μονάδας και οδηγεί πολλούς μαθητές σε υποχρεωτική προσφυγή στα Φροντιστήρια.

Αίτημα: Να γίνουν τουλάχιστον 3 οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος ΑΕΠΠ, ώστε να καταστεί επαρκής η κάλυψη της εξεταστέας ύλης.

Β) Οι υποψήφιοι της Ομάδας προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής που επιθυμούν την εισαγωγή τους σε τμήματα Πληροφορικής της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αποκλείονται από δώδεκα (12) Πανεπιστημιακά Τμήματα Πληροφορικής και ένα (1) Τμήμα ΤΕΙ, όπως αυτά παρουσιάζονται στον ΠΙΝΑΚΑ 1. Μέχρι τη σχολική χρονιά 2014-2015, οι υποψήφιοι είχαν τη δυνατότητα να δηλώνουν όλα τα ανωτέρω τμήματα με τη σειρά που αυτοί επιθυμούσαν. Από φέτος, αν και θα έχουν εξεταστεί στα βασικά μαθήματα που απαιτούνται για τα τμήματα αυτά (ΑΕΠΠ και Μαθηματικά), δεν μπορούν να δηλώσουν τα τμήματα Πληροφορικής, που έχουν ενταχθεί στο Επιστημονικό πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, γιατί δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό (ενώ αντίθετα θα μπορέσουν να εισαχθούν σε αυτά τα τμήματα Πληροφορικής οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, χωρίς να έχουν εξετασθεί στο μάθημα της Πληροφορικής). Επίσης, θα παρουσιαστούν στρεβλώσεις στις βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων σε όλα τα Τμήματα Πληροφορικής, με αποτέλεσμα την εισαγωγή των υποψηφίων σε αυτά, όχι με βάση την απόδοση τους και τις προτιμήσεις τους για συγκεκριμένο τμήμα ή συγκεκριμένη πόλη, αλλά με βάση τους περιορισμούς που έχει θέσει η Πολιτεία, με το διαμερισμό τους σε δύο Επιστημονικά Πεδία, χωρίς οι υποψήφιοι να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης και στα δύο Πεδία αλλά και χωρίς να υπάρχει οιαδήποτε λογική αιτιολόγηση.

Αίτημα: Να συμπεριληφθούν όλα τα τμήματα Πληροφορικής του ΠΙΝΑΚΑ 1 στο Επιστημονικό πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Γ) Μέχρι τη σχολική χρονιά 2014-2015, οι υποψήφιοι, οι οποίοι είχαν εξεταστεί σε Μαθηματικά, ΑΕΠΠ και Φυσική, είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης  στα τμήματα που έχουν ενταχθεί στο Επιστημονικό πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Από φέτος αποκλείονται από τη δυνατότητα πρόσβασης  σε αυτά τα τμήματα.

Αίτημα: Να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης  στα τμήματα που έχουν ενταχθεί στο Επιστημονικό πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, σε όσους υποψηφίους της Ομάδας προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, επιλέξουν να εξετασθούν στη Φυσική Ομάδας προσανατολισμού.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Επισημαίνουμε ότι όλα τα παραπάνω συνυπογράφουν και Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής και παρακαλούμε όπως ορίσετε, όσο το δυνατόν συντομότερα, ημερομηνία συνάντησης μαζί σας προκειμένου να σας εκθέσουμε διεξοδικά τα παραπάνω ζητήματα.

Με εκτίμηση,

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.,

Ο Πρόεδρος

Νίκος Σκίκος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

Στέφανος Παπαλέξης

ΠΙΝΑΚΑΣ 1

5ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

  1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
  2. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
  3. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
  4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
  5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
  6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
  7. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
  9. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
  10. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ *
  11. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ *
  12. ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
  13. ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ

ΤΕΙ

  1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)     ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
  2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
  3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
  4. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
  5. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΒΑΛΑ)     ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
  6. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
  7. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΜΙΑ)     ΤΕΙ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
  8. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  9. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
  10. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ)     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
  11. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΠΑΡΤΗ)     ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ

(τμήματα Πληροφορικής, στα οποία ζητείται πρόσβαση των υποψηφίων της Ομάδας προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)

2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

  1. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
  2. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
  3. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
  4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  5. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
  6. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
  7. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ   (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
  8. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
  9. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
  10. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
  11. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ.
  12. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ (ΛΑΜΙΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΤΕΙ

1.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ **
 

* Είναι τα μοναδικά Πανεπιστημιακά τμήματα Πληροφορικής, τα οποία είναι κοινά και στα δύο Επιστημονικά Πεδία.

** Είναι το μοναδικό Τμήμα ΤΕΙ που δεν είναι κοινό και στα δύο Επιστημονικά Πεδία.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plastiko.jpg
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Επιστήμονες από το Διεθνές Κέντρο Φυσιολογίας και Οικολογίας Εντόμων στο Ναϊρόμπι στην Κένυα ανακάλυψαν ότι οι προνύμφες του Κενυατικού μικρού...
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου