Thumbnail
του Δημήτρη Κοντελέ

 

Όλοι θυμόμαστε την πρωτοφανή απαράδεκτη και αυταρχική ενέργεια ενός Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τον περασμένο Ιούνιο να αναρτήσει  πίνακες  οργανικών κενών – υπεραριθμιών  χωρίς συνεδρίαση του Υ.Σ. Ενέργεια  που κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος ανακλήθηκε. Δυστυχώς σε αυτή την λογική κινείται και η Υπουργική απόφαση 135933/E1   23-8-2016  όπου καλεί τα υπηρεσιακά συμβούλια  (πριν ακόμη ανοίξουν τα σχολεία,  πριν συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων  για να γίνει η ανάθεση μαθημάτων, απ’ όπου θα προκύψουν κενά ή πλεονάσματα για να τα δηλώσουν οι συνάδελφοι)  σε διάστημα μίας μέρας, να τοποθετήσει σε λειτουργικά κενά εκατοντάδες εκπαιδευτικούς χωρίς μάλιστα να έχουν κοινοποιηθεί αυτά τα λειτουργικά κενά  (ώρες) ανά σχολείο στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης!!!  Με μία τελεσιγραφική αναφορά ημέρας και ώρας «αν αυτό δεν γίνει έως την Τρίτη 30/8  στις 14:00», όταν τα σχολεία ανοίγουν την Πέμπτη, και ανασύροντας αντιδραστικές και μνημονιακές διατάξεις, αναθέτει  στους διευθυντές εκπαίδευσης να κάνουν τις τοποθετήσεις.   Και αυτή όμως η προσπάθεια απέτυχε χάρη στην ετοιμότητα του εκπαιδευτικού κινήματος. Με διορθωτική εγκύκλιο το Υπουργείο επιχειρεί να τα συμμαζέψει εμμένοντας όμως  στις αυταρχικές διατάξεις και στις διαδικασίες φαστ-τρακ. Και όλα αυτά για μία δήλωση στα ΜΜΕ την ημέρα που θα ανοίξουν τα σχολεία ότι «όλα λειτουργούν κανονικά, όλοι είναι στις θέσεις τους», θυσιάζοντας εργατικά και μορφωτικά δικαιώματα. Με όσο γίνεται λιγότερο προσωπικό και με απόλυτη ευελιξία στη διαχείριση του, επιχειρώντας   να λειτουργήσει τα σχολεία χωρίς να ενδιαφέρεται για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών.

Κανένας εφυσηχασμός. Να συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων, να γίνει η ανάθεση μαθημάτων και να σταλούν στην Διεύθυνση  τα όποια κενά ή πλεονάσματα,  αφού τεθούν σε γνώση όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου. Φαινόμενα αλλαγής των στοιχείων στους πίνακες κενών και πλεονασμάτων χωρίς ενημέρωση εκπαιδευτικών και συλλόγου διδασκόντων δεν πρέπει να τα επιτρέψουμε.

Να συγκεντρωθούν τα κενά από την Διεύθυνση να ελεγχθούν από το Υ.Σ  και να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.  Με βάση αυτά να κληθούν οι συνάδελφοι να  δηλώσουν τις προτιμήσεις τους χωρίς αριθμητικό περιορισμό σχολείων αφού πλέον οι αιτήσεις  γίνονται ηλεκτρονικά. (Εάν  χρειαστεί και Β΄ φάση τοποθετήσεων – μέχρι τέλος Σεπτέμβρη- στα νέα λειτουργικά κενά, να υπάρχει η δυνατότητα σε όσους  τοποθετήθηκαν από την Α’ φάση και το επιθυμούν να πάρουν μέρος. Νομίζουμε ότι αυτό εξουδετερώνει την όποια προσπάθεια απόκρυψης κενών στην Α΄ φάση).

 Στην συνέχεια το Υ.Σ αφού αναρτήσει στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης  μόρια και σειρά  προτίμησης των σχολικών μονάδων των συναδέλφων, οφείλει να ανακοινώσει με συγκεκριμένο παράδειγμα (και όχι απλά αραδιάζοντας ένα νόμο δυο Π.Δ και τρεις εγκυκλίους  που και αρκετές ασάφειες έχουν και διαφορετικές ερμηνείες επιδέχονται) πως θα κάνει τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά, των υπεράριθμων, των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ  και των εκπαιδευτικών που έχουν έρθει με απόσπαση ή ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ.

Κοντελές Δημήτρης

Τακτικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Λάρισας

Εκλεγμένος με το Μέτωπο Ανατροπής

Mail: [email protected]

Τηλ.. 6977679761

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε