Thumbnail
του αιρετού ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης Γ. Τόδα

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, 

το Υπ. Παιδείας στις 23/8/2016 και με τη μορφή του «εξαιρετικά επείγοντος» έστειλε στις Διευθύνσεις Δ.Ε. όλης της χώρας εγκύκλιο με τίτλο«Προγραμματισμός άμεσων ενεργειών προς τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες». Με την υπ' αριθμό 137201/ΓΔ5/25-8-2016 εγκύκλιο, το ΥΠΠΕΘ, προχώρησε σε τροποποίηση της υπ. αριθμό 135933/Ε1 εγκυκλίου που είχε εκδοθεί στις 23-8-2016 !!!!

Επικαλούμενοι την αναγκαιότητα της ομαλής έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς ζητήθηκε από τους συλλόγους διδασκόντων στις 1-9-2016 και τα ΠΥΣΔΕ στις 2-9-2016 να έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες ανάθεσης μαθημάτων με στόχο την τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά των εκπαιδευτικών !!!!

Με δεδομένο ότι η διαδικασία εγγραφών – μετεγγραφών μαθητών, ο καθορισμός των ομάδων προσανατολισμού και οι επιλογές τομέων στη Β΄ τάξη των ΕΠΑΛ, θα ολοκληρωθούν μέσα στο Σεπτέμβριο του 2016 θεωρώ “άπιαστο όνειρο” την τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά των εκπαιδευτικών πριν τις 12-9-2016 ( σε αρχική φάση).

Μια ταχύρυθμη διαδικασία όπως αυτή που έχει επιλεγεί θα προκαλέσει μόνο αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Πιστεύω τελικά ότι η διαδικασία αυτή μας “οδηγεί” σε αυτό που αναφέρει η ίδια εγκύκλιος, δηλαδή:

“ ... το αργότερο έως την Παρασκευή 02/09 στις 10:00, με απόφαση των οικείων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 18 της αριθ. Φ.353.1./324/105657/Δ1/2002 ( Β΄ 1340) ΥΑ, όπως ισχύει” να τοποθετήσουν ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ τους εκπαιδευτικούς, ώστε να δημιουργηθεί η “ εικόνα” ότι όλα λειτουργούν κανονικά.

Φυσικά δεν μπορούμε να κάνουμε δεκτές οριστικές τοποθετήσεις χωρίς να έχουν ανακοινωθεί πραγματικά λειτουργικά κενά.

Αυτή υπήρξε η αρχική μου θέση – τοποθέτηση. Έτσι οδηγηθήκαμε στο να μη γίνει καμία τοποθέτηση την Παρασκευή 2-9-2016. Ζήτησα όμως να δούμε την Παρασκευή κάποιες ειδικές περιπτώσεις ώστε να μην αφήνουμε τους συναδέλφους που έχουν αιτηθεί να έχουν αυτό που δικαιούνται. Λυπάμαι πραγματικά για την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί 546 τουλάχιστον συναδέλφισσες/οι με την διαδικασία υποβολής της αίτησης τους “στα τυφλά”. Ελπίζω ότι η παραπάνω διαδικασία ΔΕΝ θα οδηγήσει στη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ώστε να μην δοθούν τα υπάρχοντα κενά στην Α΄ Θεσσαλονίκης για την συνέχεια.

Γι’ αυτό καλούμε όλους και όλες, σε κοινή πορεία με τις ΕΛΜΕ, στην διεκδίκηση της καλύτερης λειτουργίας της εκπαίδευσης με διάφανες διαδικασίες.

Θεσσαλονίκη 2.9.2016                          

 

 Τόδας Γεώργιος

                                     Αιρετός ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσ/νίκης  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.