Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ για τα λειτουργικά κενά, έγιναν τοποθετήσεις ύστερα από αιτήσεις συναδέλφων και ταυτόχρονα έγιναν δεκτές ενστάσεις που αφορούσαν τους κλάδους ΠΕ06 και ΠΕ19-20.Είναι προφανές ότι η ''ταχύτητα'' με την οποία ζητήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας να υπολογίσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων και οι διευθυντές των σχολείων, με ακρίβεια τις ώρες και τις κατανομές μαθημάτων, οδήγησε σε κάποιες λανθασμένες εκτιμήσεις και για τον λόγο αυτό έγινε ανακοινοποίηση σε κάποια λειτουργικά κενά.
Στη συνέχεια απομένει να γίνουν οι διαθέσεις σε σχολεία της Β/θμιας ,τα οποία έδωσαν ώρες για συμπλήρωση ωραρίου, οι διαθέσεις στην Α/θμια στους κλάδους ΠΕ05,ΠΕ11 και ΠΕ19-20 και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών ΠΕ03 και ΠΕ04.04 που προσελήφθησαν σήμερα.Στο ζήτημα των διαθέσεων στη Β/θμια θα ζητήσω στη συνεδρίαση να ανακοινωθούν όλες οι διαθέσιμες ώρεςπου υπάρχουν στα συγκεκριμένα σχολεία ή σε ομάδες σχολείων, ώστε οι συνάδελφοι να μπορούν να κάνουν αίτηση για συμπλήρωση ωραρίου, έχοντας σαφή εικόνα.
Στο ζήτημα των διαθέσεων στην Α/θμια σας ενημερώνω σύντομα σχετικά με την κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ.Κατ'αρχάς είναι πράγματι θετικό γεγονός η κοινή συνεδρίαση των δύο Υπηρεσιακών Συμβουλίων, γιατί συμβάλλει στην ύπαρξη διαφάνειας.Πραγματοποιήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου, όπου μαζί με τους αιρετούς της Α/θμιας ζήτησα ολιγοήμερη αναβολή της συνεδρίασης, αφού το ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει το Υπουργείο Παιδείας, θα οδηγούσε σε λανθασμένο υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, άρα και τυχόν αδικίες στις τοποθετήσεις των συναδέλφων, καθώς και καχυποψία σε περίπτωση που διαπιστωνόταν αργότερα ότι υπάρχουν και άλλες ώρες(π.χ μαθήματα επιλογής, τομείς στα ΕΠΑΛ) στη Β/θμια, ώστε να καλύψουν το ωράριό τους οι συνάδελφοι.Το αίτημα δεν έγινε δεκτ'ό και αποχώρησα μαζί με τους αιρετούς της Α/θμιας από τη συνεδρίαση.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
στο θέμα της διάθεσης στην Α/θμια, αυτή οφείλει να γίνει με βάση τα μόρια και τις προτιμήσεις των εκπαιδευτικών.Κάθε χρόνο διαπιστώνουμε όλοι (φέτος το είδαμε και οι φιλόλογοι και οι συνάδελφοι του κλάδου ΠΕ04) να μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας, να αλλάζει το περιεχόμενο των βιβλίων , να καταγρούνται από εξεταζόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο, χωρίς προηγούμενο διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα.Γι'αυτο επιβάλλεται να είμαστε ενωμένοι και ας βαδίζουμε ...διαφορετικά.Όποιες κι αν είναι οι επιλογές μας, να τις υπηρετούμε με εντιμότητα, ανιδιοτέλεια, και αγώνα για ένα δημόσιο σχολείο που μας χωρά όλους και αξίζει σε όλους μας.
''Δώσε μου το χέρι σου να κρατήσω τη ζωή μου'' , κατά πως λέει ο ποιητής.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Βασιλική Νικολάου, αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη