Thumbnail
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Θεσσαλονίκης.

Στις 27-09-2016 με έγγραφο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα «Ανάθεση διοικητικού έργου σε πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς» ανακοινώνεται η εξολοκλήρου ανάθεση διοικητικού έργου σε τέσσερις εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται ως πλεονάζοντες. Οι δύο εξ αυτών ανήκουν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης – ο ένας με οργανική θέση, ο άλλος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ- ενώ οι άλλοι δύο είναι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ στη Β΄ Θεσσαλονίκης. Οι τρεις εξ αυτών διατίθενται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και ο ένας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Ερωτώνται ο Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης, το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ:

  • Με ποια προβλεπόμενη διαδικασία οι τέσσερις εκπαιδευτικοί κρίθηκαν πλεονάζοντες, τη στιγμή που η διαδικασία τοποθετήσεων όλων των συναδέλφων δεν έχει ολοκληρωθεί;
  • Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι έγινε υπολογισμός των λειτουργικών κενών και όντως 1 εκπαιδευτικός από καθεμιά από τις ειδικότητες ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ19 και ΠΕ13 δεν έχει ούτε μια ώρα διδακτικού ωραρίου, με ποια διαδικασία κρίθηκε ότι αυτοί οι 4 εκπαιδευτικοί είναι οι 4 συγκεκριμένοι που χαρακτηρίζονται στο έγγραφο ως πλεονάζοντες και όχι κάποιοι άλλοι;
  • Πως μπορεί να γίνει ονομαστικός χαρακτηρισμός πλεοναζόντων εκπαιδευτικών χωρίς να έχει συγκροτηθεί πίνακας πλεοναζόντων εκπαιδευτικών;
  • Τηρήθηκε η νομοθεσία που προβλέπει για τις κοινές ειδικότητες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί να ορίζονται μετά τη συμπλήρωση του ωραρίου τους; (Οι τρεις εκ των τεσσάρων εκπαιδευτικών οι οποίοι αποσπάστηκαν  για άσκηση διδακτικού έργου ανήκουν σε κοινές με την πρωτοβάθμια ειδικότητες).
  • Με ποια προβλεπόμενη διαδικασία αποσπάστηκε η εκπρόσωπος των ΣΥΝΕΚ στο Δ.Σ. της Ε΄ ΕΛΜΕ –Θ Παπαδοπούλου Φωτεινή που είχε πλήρες ωράριο στο σχολείο της στα γραφεία της περιφερειακής διεύθυνσης;
  • Για τους δύο εκ των τεσσάρων εκπαιδευτικών οι οποίοι είναι αποσπασμένοι από άλλο ΠΥΣΔΕ, πώς είναι δυνατόν να τους ανατέθηκε εξολοκλήρου διοικητικό έργο, ενώ δεν είχαν γίνει ακόμη οι τοποθετήσεις των αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΔΕ;
  • Είναι τυχαίο ότι η μία από τις τέσσερις αποσπάσεις είχε  ήδη διοριστεί συντονίστρια εκπαίδευσης  στην περιοχή κεντρικής Μακεδονίας;
  • Τέλος, η ανάθεση διοικητικού έργου έγινε κατόπιν αιτήσεως των συναδέλφων και, αν ναι, στο πλαίσιο ποιας πρόσκλησης προς τους εκπαιδευτικούς για υποβολή αίτησης; 

Είναι φανερό ότι το ουσιαστικό ερώτημα είναι: από ποια εκπαιδευτική διαδικασία προκύπτει ότι  οι Διοικήσεις  εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης μπορούν να αποφασίζουν αυθαίρετες αποσπάσεις, αλλά και τοποθετήσεις  των κομματικά διορισμένων συντονιστών εκπαίδευσης των προσφύγων στην κεντρική Μακεδονία με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα και μάλιστα αφού ήδη έχουν αναλάβει τη νέα τους θέση;

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις καταγγέλλουμε τις διοικήσεις εκπαίδευσης, το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και τους αιρετούς του ΠΥΣΔΕ για τις αυθαίρετες αποφάσεις αποσπάσεων που εξυπηρετούν «άνωθεν» εντολές και κάνουν κουρελόχαρτο κάθε κριτήριο διαφάνειας, αντικειμενικότητας και ίσης αντιμετώπισης όλων στις υπηρεσιακές μεταβολές.   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές
«Κάνουν τα παιδιά μας μπαλάκι του πινγκ-πονγκ!»: Στα όριά τους οι γονείς για την κατανομή σε Γυμνάσια και Λύκεια
Περίεργα ανακατέματα μαθητών στα γυμνάσια και τα λύκεια: Ανακατανομή ή μεθόδευση για μετακομίσεις και «ξαφνικό θάνατο»
«Κάνουν τα παιδιά μας μπαλάκι του πινγκ-πονγκ!»: Στα όριά τους οι γονείς για την κατανομή σε Γυμνάσια και Λύκεια