Thumbnail
ΕΛΜΕ ΚΙ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ διαπιστώνει μια αυξημένη κινητικότητα στις μαθητικές κοινότητες του Νομού, μια προσπάθεια να διεκδικηθούν δικαιώματα. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ήδη στα σχολεία που προ μόλις ολίγο καιρού είχαν κάνει καταλήψεις υπήρξε τεράστια πίεση για τις αναπληρώσεις, με κατεύθυνση της ΔΔΕ. Ορισμένα σχολεία στην Κεφαλονιά μπήκαν στο νέο γύρο κινητοποιήσεων και προσπάθησαν με αποφάσεις είτε ΓΣ των μαθητών είτε με αποφάσεις 15μελών να οργανώσουν κινητοποίηση και στο Αργοστόλι στις 7 Νοέμβρη, αντιμετωπίζοντας μεγάλες δυσχέρειες. Στο Ληξούρι φαίνεται η οξύτητα που έχει το κτιριακό για το σύνολο των σχολείων, αφού όλα είναι σεισμόπληκτα, από το γεγονός ότι όλα βρίσκονται ή μπαίνουν σε κατάληψη. Ανεξάρτητα από την έκβαση του εγχειρήματος το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ δηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση στα σκιρτήματα συλλογικότητας και δράσης των μαθητών, που γίνονται σε ένα εξαιρετικά αντίξοο περιβάλλον. Μόνο με συλλογικό οργανωμένο αγώνα, με συλλογικές μαζικές διαδικασίες, με συντονισμένη δράση από γονείς και εκπαιδευτικούς, με κοινό μέτωπο με όλο το λαό μπορεί να ζήσουμε βελτίωση στα σχολεία και στη ζωή μας.

Πέρα από τα ιδιαίτερα και υπαρκτά προβλήματα κάθε σχολείου, πέρα από τις μορφές που οι ίδιοι οι μαθητές θα επιλέξουν, είναι ανάγκη ο αγώνας αυτός να έχει στο στόχαστρο τις κεντρικές ενιαίες απαιτήσεις όπως:

  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά. Ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των πραγματικών κενών στα σχολεία.
  • Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών.
  • Στήριξη της Ειδικής Αγωγής.
  • Λειτουργία πρόσθετης και ενισχυτικής παντού.
  • Καμία συγχώνευση, κατάργηση σχολείων και τμημάτων. 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια. Να καταργηθεί ο Νόμος λαιμητόμος για τα υποχρεωτικά κατώτερα όρια μαθητών προκειμένου να λειτουργήσουν τμήματα προσανατολισμού των ΓΕΛ και τομέων των ΕΠΑΛ (ο οποίος είναι σε διετή αναστολή).
  • Να αποσυρθεί από την επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της βουλής το πόρισμα Λιάκου (επαναφορά τράπεζας θεμάτων, επίπεδα κοκ), που συνέταξαν οι «σοφοί» που διόρισε ο μέχρι χθες Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης και βέβαια να μην γίνει Νόμος.
  • Σύγχρονες ασφαλείς σχολικές υποδομές, αντισεισμική θωράκιση και προστασία των σχολείων.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ απευθύνεται στους συναδέλφους και τονίζει πως η θέση μας είναι μαζί με τους μαθητές και όχι απέναντί τους. Να απαντήσουμε στη χειραγώγηση του συστήματος ότι «δε γίνεται τίποτε», ότι μάλιστα οι ίδιοι οι αγώνες δήθεν μπαίνουν εμπόδιο στην ανάπτυξη ή χτυπάν τα μορφωτικά δικαιώματα. Ο κάθε εκπαιδευτικός να δείχνει έμπρακτα πως ξέρει ότι ο εχθρός είναι οι αντιλαϊκές κυβερνητικές πολιτικές, το ίδιο το σάπιο σύστημα της εκμετάλλευσης. Από αυτή την άποψη πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον κοινωνικό αυτοματισμό, το διαίρει και βασίλευε, το χτύπημα των μαθητικών πρωτοβουλιών. Να διαπαιδαγωγούμε στις αξίες του αγώνα κι όχι της απεργοσπασίας.

Με την πεποίθηση ότι η μεγάλη μάζα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών θα πάρει τη θέση της στις μάχες που είναι σε εξέλιξη και όσες άλλες έρχονται, να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ώστε οι κινητοποιήσεις λαού και νεολαίας να είναι καλύτερα οργανωμένες, μαζικές και νικηφόρες.

Προτείνουμε στο μαθητικό κίνημα της Παλικής, στο οργανωμένο μαθητικό του υπόλοιπου Νομού, καθώς και στο γονεϊκό κίνημα

να οργανώσουμε από κοινού,

την Πέμπτη 10/11 και ώρα 11 πμ,

παράσταση διαμαρτυρίας σε Δήμο – Περιφέρεια,

με θέματα α) υποδομές και β) μεταφορές, που είναι ιδιαίτερα οξυμένο σε κάποιες περιπτώσεις (πχ έλλειψη βραδινού δρομολογίου του πορθμείου για τους ληξουριώτες μαθητές του εσπερινού ή αστική συγκοινωνία για το σχολικό συγκρότημα του «Φαραώ»)

Αργοστόλι 8/11/2016

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου