Thumbnail
Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής, ΠΕΣΕΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΠΕΣΕΑ

για τη συνάντηση με τον Υπουργό  Παιδείας και τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής

με Αναπληρωτές  και Μόνιμους Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής την Πέμπτη

6 Απριλίου 2017 στην «Αίθουσα Γαλάτειας Σαράντη»του Υπουργείου Παιδείας

Την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017 ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- , μετά από αίτημά του συναντήθηκε με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου και τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας κ. Παναγιώτη Κασσιανό για να συζητήσουν θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και την Έκδοση της Υπουργικής Απόφασης για τον διορισμό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2017-2018.

Στην κατάμεστη «Αίθουσα Γαλάτειας Σαράντη» του Υπουργείου Παιδείας παρευρέθηκαν δεκάδες Αναπληρωτές  και Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγή -Μέλη του Π.Ε.Σ.Ε.Α. και του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών ΠΕ60.50 Δασκάλων ΠΕ70.50 -με Μεταπτυχιακές /Διδακτορικές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία. Παρά τις εντάσεις που υπήρξαν τις τελευταίες εβδομάδες στον εκπαιδευτικό κόσμο και κυρίως των εργαζομένων στις δομές της ειδικής αγωγής ο Υπουργός Παιδείας και ο Διευθυντής Ειδικής Αγωγής άκουσαν με προσοχή τις τοποθετήσεις εκπροσώπων και μελών των δύο επιστημονικών σωματείων που ζητούσαν: α) τη στήριξη των γενικών σχολείων και των δομών της ειδικής αγωγής για να εντάξουν και να συνεκπαιδεύσουν τους μαθητές και μαθήτριες με αναπηρίες, β) την άμεση έκδοση της Υπουργικής Απόφασης για την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ με όρους ισονομίας, επιστημονικότητας και αναγνώρισης της προϋπηρεσίας των εργαζομένων στις δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 48 του Νόμου 4415/2016, και γ) ο Υπουργός Παιδείας και η Κυβέρνηση να προωθήσουν το πανεκπαιδευτικό αίτημα για μόνιμους διορισμούς σε όλες τις δομές της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, ούτως ώστε να υπάρξει ποιοτική αναβάθμιση της προσβασιμότητας των αναπήρων μαθητών και μαθητριών στο «Σχολείο για Όλους», χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Επίσης επισημάνθηκε ότι η κατάργηση της παραγράφου 1 του άρθρου 56 του ν. 3966/2011 -με το άρθρο 48 του Νόμου 4415/2016- αποτελεί δικαίωση και αποκατάσταση της συνταγματικής νομιμότητας για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής (ΠΕ 70 και ΠΕ60) που σε μια νύκτα το 2011 είδαν με μια διάταξη (άρθρο 56 του ν. 3966) να διαγράφονται τα επιστημονικά τους προσόντα, η παιδαγωγική τους διαδρομή, η προϋπηρεσία τους, καθώς και η μεγάλη τους προσφορά στις δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Ο Υπουργός Παιδείας, αφού περιέγραψε τους στόχους και τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας, τόνισε ότι την Παρασκευή (7 Απριλίου 2017), θα ολοκληρώσει το διάλογο με όλους τους συνδικαλιστικούς και επιστημονικούς φορείς και θα προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς στην έκδοση της Υπουργικής Απόφασης για να στελεχωθούν έγκαιρα όλες οι σχολικές δομές στα γενικά και ειδικά σχολεία. Τόνισε ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί για όλα τα θέματα ειδικής αγωγής που τέθηκαν από τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών, τα επιστημονικά σωματεία και τους Συλλόγους των Αναπληρωτών.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Ο Πρόεδρος: Μηνάς Ευσταθίου

Ο Γενικός Γραμματέας: Λευτέρης Ρατσιάτος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»