Thumbnail

 

 

1.         Συνάδελφοι, οι πρώτες μέρες της ηλεκτρονικής διαβούλευσης του Υπουργείου για την αξιολόγηση έφεραν τη μάχιμη εκπαίδευση να δείχνει τα αντανακλαστικά της. Ο ένας μετά τον άλλον οι σύλλογοι διδασκόντων αρνούνται τη συμμετοχή τους στον προσχηματικό ηλεκτρονικό διάλογο, αρνούνται  την αξιολόγηση, που χειραγωγεί, αφανίζει τον εκπαιδευτικό και διαλύει το δημόσιο σχολείο. Tις μέρες που απέμειναν οι πιέσεις θα ενταθούν , αλλά δεν πρέπει  να βρουν συμμέτοχους και  συνενόχους ανάμεσά μας. Γι’ αυτό συνεχίζουμε τις πρωτοβουλίες ενημέρωσης των συναδέλφων, δράσης και  στήριξης των συλλογικών μας αποφάσεων.
 
 Άλλωστε:
 
2.         Tι διάλογος και ποια  διαβούλευση μπορεί  να γίνει με αυτούς που οδηγούν τον εργαζόμενο λαό, τον άνεργο, τον εκπαιδευτικό, στην εξαθλίωση , που διαλύουν ό,τι απέμεινε από τη δημόσια εκπαίδευση, που συγχωνεύουν και καταργούν σχολεία, που καταργούν τις υποστηρικτικές δομές, που ευθύνονται για τους υποσιτισμένους μαθητές μας, που στραγγαλίζουν οικονομικά τα σχολεία οδηγώντας τα να μην έχουν χρήματα ούτε για θέρμανση, που προωθούν το σχολείο της αγοράς, και το αντιμετωπίζουν ως επιχείρηση, που έχει αξία μόνο αν βγάζει κέρδη. Είναι ένας διάλογος για τους όρους της σφαγής μας, είναι ένας διάλογος που διευκολύνει όσους οργανώνουν τη λεηλασία της ζωής μας. Και θυμηθείτε: Όλα τα κακά που μας βρήκαν, πάντα έτσι με ένα διάλογο ξεκινούσαν.
 
3.         Η υποκρισία  και ο φαρισαϊσμός των κυβερνώντων δεν πρέπει να μείνει αναπάντητος. Ενώ μας λέει ο Υπουργός «συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο να ακούσουμε τη γνώμη σας», όλοι γνωρίζουμε πως έχει ήδη ψηφιστεί, χωρίς κανένα ερωτηματολόγιο, ο ν.4024/11 και έχει καθοριστεί το πλαίσιο της αξιολόγησης. Και μάλιστα έχει ήδη συνδεθεί με το μισθό και το βαθμό (αυτά για τα οποία υποτίθεται πως μας ρωτά). Και όχι μόνο έχει συνδεθεί, αλλά έχουν προκαθοριστεί και τα ποσοστά των  «καλών» εκπαιδευτικών.  Μας έχουν ήδη αξιολογήσει, δηλαδή, αφού μόνο το 50% του συνόλου των εκπαιδευτικών θα ενταχθούν στο Β΄ βαθμό και το 15% στον Α΄!! Ποιον κοροιδεύουν; Ποιον εξαπατούν; Σε εφημερίδα της Κυριακής 7Οκτ, δημοσιεύεται πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας για πανελλαδικές εξετάσεις στη Γ και ΣΤ Δημοτικού για την αντιμετώπιση τάχα των κενών που προκύπτουν στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αν ισχύει, ποιος μας ρώτησε; Και σε ποιο διάλογο; Και τι σχέση θα έχουν αυτά τα πανελλαδικά τεστ με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων; Άρχισαν τα όργανα;
 
4.         Με αυτήν την ατομική κλήση προς τον καθένα μας επιδιώκουν την προσωπική στάση και υποταγή μας και όχι τη συλλογική στάση και την αντίσταση.  Ο καθένας μόνος του, απέναντι στον υπολογιστή του, είναι πιο εύκολη λεία για την κυβέρνηση και το διοικητικό μηχανισμό. Το φρούτο της «ηλεκτρονικής δημοκρατίας», είναι μια μεγάλη απάτη που θέλει να περιθωριοποιήσει τις συλλογικές αποφάσεις για να νομιμοποιήσει το έγκλημα της διάλυσης της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.
 
5.         Το Υπουργείο Παιδείας επιδιώκει να αποσπάσει τη συναίνεσή μας, μέσω της συμμετοχής και της συνενοχής μας. Το μόνο που θα μετρήσει είναι η συμμετοχή μας και το ποσοστό της τα οποία και θα επικαλεστεί, ό,τι άποψη και αν εκφράσουμε, για να προχωρήσει αμέσως σε αυτά που έχει σχεδιάσει. Επομένως, κάθε συμμετοχή στο ερωτηματολόγιο – δήθεν στο όνομα να εκφράσουμε και έτσι τις ενστάσεις και διαφωνίες μας – είναι συμμετοχή στην επιχείρηση του υπουργείου να μας εμφανίσει σύμφωνους και συμμέτοχους στη σφαγή μας. Κάθε συμμετοχή στο ερωτηματολόγιο στρέφεται εξ αντικειμένου ενάντια σε ολόκληρο τον κλάδο, γιατί στρώνει το δρόμο σε άθλια σχέδια, όταν: 150.000 δ. υπάλληλοι πρόκειται να απολυθούν μέσω της αξιολόγησης, όταν το νέο μισθολόγιο τη θέτει σε εφαρμογή για την κατάργηση της ακώλυτης μισθολογικής εξέλιξης και τη διαμόρφωση καθεστώτος μισθολογικής καθήλωσης, ισόβιας ομηρίας και υποταγής, αλλά και όταν ετοιμάζεται νέο κύμα συγχωνεύσεων-καταργήσεων και εγκατάλειψης των σχολείων με πρόσχημα τις «κακές» επιδόσεις στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. «Επιδόσεις» που θα καθορίζουν τη χρηματοδότηση, τη στελέχωση, το μαθητικό πληθυσμό, το προσωπικό, τα πάντα!
 
6.         Οι συνάδελφοι διευθυντές και διευθύντριες των σχολείων καλούνται να διαλέξουν την όχθη τους, τη συναδελφική τους όχθη, μαζί με όλους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι ή ώρα της «υπηρεσιακής  ουδετερότητας» τους στο θέμα των ερωτηματολογίων, ούτε της επίκλησης μιας υποχρέωσης «διοικητικής διεκπεραίωσης», όταν μάλιστα η διαδικασία παρουσιάζεται ως μη υποχρεωτική. Όταν σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα την αρνείται και τοποθετείται κατά των ερωτηματολογίων, καλούμε τους διευθυντές να μη σπεύσουν να αναπαράξουν στο σχολείο τους κλειδάριθμους για έναν απρόθυμο σύλλογο διδασκόντων. Επιπρόσθετα, δε θα πρέπει να συνδράμουν τη διοίκηση αναπαράγοντας προς τους συναδέλφους τυχόν πιέσεις άνωθεν για έμμεσο ή άμεσο εξαναγκασμό για συμπλήρωση από στοιχειώδη αριθμό εκπαιδευτικών σε κάθε σχολείο. Σας καλούμε σε επικοινωνία με το σύλλογο, για καταγγελία κάθε τέτοιας πίεσης που ασκείται σε διευθυντή σχολείου ή σε εκπαιδευτικό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε και δε θα δώσουμε λογαριασμό σε κανένα διοικητικό μηχανισμό για τη στάση μας.
 
7.         Απευθύνουμε  σε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης κάλεσμα συμπόρευσης ενάντια στην αξιολόγηση που χειραγωγεί, απαξιώνει, απολύει τον εκπαιδευτικό και διαλύει το δημόσιο σχολείο. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν θα επιτρέψει σε κανέναν επίδοξο αξιολογητή να δρομολογήσει απρόσκοπτα τη σφαγή των αμνών στον κλάδο. Η θέση του αξιολογητή, δεν είναι θέση συναδέλφου. Σε αυτήν τη μάχη, που έχει ξεκινήσει, ο σύλλογος είναι ξεκάθαρος και έχει ξεκάθαρες θέσεις και αποφάσεις.
 
8.         Σε ότι αφορά σεμινάρια και συναντήσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα για την προώθηση της αξιολόγησης, δηλώνουμε για άλλη μια φορά πως θα τα μπλοκάρουμε με κάθε τρόπο με βάση τις ομόφωνες συλλογικές μας αποφάσεις. Θα μας βρουν μπροστά τους, θαρρετά και αποφασιστικά, απέναντι σε κάθε μηχανισμό αξιολόγησης που θα επιδιώξουν να στήσουν το επόμενο διάστημα.
 
9.         Συνεχίζοντας τη δράση κατά της αξιολόγησης, οι σύλλογοι διδασκόντων μπορούν να πάρουν αποφάσεις κατά της αξιολόγησης και της εφαρμογής της που θα αποδομούν την εικόνα μιας τάχα συμφωνούσας και συναινούσας εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως θέλει να παρουσιάσει η προπαγάνδα του Υπουργείου και θα οργανώνουν την αντίσταση σχολειό το σχολειό ενάντια στα άθλια σχέδια του εργασιακού μας αφανισμού. Η αξιολόγηση είναι το εργαλείο για τον αφανισμό μας και ως εκ τούτου η εφαρμογή της αποτελεί «αιτία πολέμου» για τη μαχόμενη εκπαίδευση.
 
10.    Είναι αδήριτη ανάγκη για μας να συνεχίσουμε είτε με τις προτάσεις και τη δράση μας, είτε με τη συνδιαμόρφωση, την υλοποίηση και τη στήριξη των θέσεων  του συλλόγου «Αθηνά» ενάντια στην αξιολόγηση και να παλέψουμε για την προώθησή τους- κόντρα στις παραλείψεις, τις καθυστερήσεις, τις παραταξιακές στρατηγικές και τα πισωπατήματα- σε μια τόσο κρίσιμη καμπή για το μέλλον του εκπαιδευτικού  και του δημόσιου σχολείου. Όλοι μαζί, για να μείνει η αξιολόγηση στα χαρτιά.
 
Όλοι μαζί ενάντια στην πολιτική της βαρβαρότητας και της εξαθλίωσης!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολογηση
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί: Καλούμε τη Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου επιλογής να εγκαταλείψουν κάθε σκέψη δίωξης ή...
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
ekpaideutikoi
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων
Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά...
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων