Thumbnail
Αγωνιστική συσπείρωση εκπαιδευτικών

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 02/05/2018 συνεδρίαση του ΑΠΥΣΔΕ Ιονίων Νήσων με την παρουσία του αιρετού της ΑΣΕ και των τριών διορισμένων μελών του συμβουλίου. Απουσίαζε ο αιρετός εκπρόσωπος που έχει εκλεγεί με την ΑΣΚ (ΣΥΡΙΖΑ). Συζητήθηκαν 2 θέματα:

ΘΕΜΑ 1ο - Αναγνώριση 2ης ειδικότητας εκπαιδευτικών.

Στο θέμα αυτό υπήρχαν 2 αιτήσεις απόδοσης δεύτερης ειδικότητας. Η μία ικανοποιήθηκε ομόφωνα (απόδοση ειδικότητας Φιλολόγου) ενώ η άλλη απορρίφθηκε ομόφωνα αφού το πτυχίο που είχε κατατεθεί για την αναγνώριση και δεύτερης ειδικότητας ήταν και το πτυχίο που αποτέλεσε το προσόν διορισμού και έτσι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

ΘΕΜΑ 2ο – Αιτήσεις για αποσπάσεις στις υπηρεσίες της ΠΔΕ και τις ΔΔΕ Ιονίων Νήσων.

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι ανάγκες των υπηρεσιών των Διευθύνσεων και της ΠΔΕ Ιονίων Νήσων είναι πολύ μεγάλες όσων αφορά το διοικητικό προσωπικό. Η πολιτική ευθύνη για την υποστελέχωση που υπάρχει βαραίνει αποκλειστικά τη σημερινή και όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τις ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας. Η λύση είναι να υπάρξουν μαζικοί διορισμοί μόνιμου προσωπικού που να καλύπτουν τις ανάγκες και των σχολείων και των υπηρεσιών. Η ομηρία των συναδέλφων με τις διάφορες ελαστικές σχέσεις εργασίας είναι κατεύθυνση που υλοποιεί το Υπουργείο Παιδείας, εξειδικεύοντας έτσι και στην εκπαίδευση τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Η πάλη για την κάλυψη όλων των κενών θα πρέπει να συνδυαστεί με το άνοιγμα του δρόμου για μία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία που να καλύπτει τις σύγχρονες λαϊκές μορφωτικές ανάγκες.

Για τις αποσπάσεις στις υπηρεσίες τοποθετούμαστε ως εξής;

  1. Οι θέσεις που προβλέπουν διοικητικά καθήκοντα στα γραφεία και τις υπηρεσίες της ΠΔΕ αλλά και των ΔΔΕ είναι απαραίτητο να καλυφθούν με προσλήψεις μόνιμου διοικητικού προσωπικού. Είναι λάθος να «μπαλώνονται» τα κενά στα γραφεία δημιουργώντας κενά στα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρίσκονται στα σχολεία τους.
  2. Στην περίπτωση που υπάρχουν θέσεις που έχουν να κάνουν με καθοδήγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ή με άλλου είδους έργο για το οποίο είναι προφανής η αναγκαιότητα να ασκείται από εκπαιδευτικούς, θεωρούμε ότι οι θέσεις αυτές πρέπει να θεσμοθετηθούν συγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με την ΠΔΕ και τις ΔΔΕ, και να προκηρυχθούν, με 100% αντικειμενικά και μοριοδοτούμενα κριτήρια. Με λίγα λόγια να είναι ξεκάθαρο το ποια είναι τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες της κάθε θέσης, να ξέρει όποιος επιλέξει να ζητήσει απόσπαση τι ακριβώς θα κάνει. Οι Διευθύνσεις, όπως και η Περιφερειακή Διεύθυνση, πρέπει έγκαιρα να προκηρύσσουν αυτές τις κενές θέσεις για τα εν λόγω αντικείμενα, ώστε να είναι γνωστές σε όλους τους εκπαιδευτικούς και κατόπιν να γίνονται οι αιτήσεις και να εξετάζονται με βάση τα κριτήρια.
  3. Οι αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις να σταματήσουν να λειτουργούν σαν εργαλείο για τη μη υπηρέτηση οργανικών θέσεων ή για την απόκτηση μορίων αλλά και σαν έκφραση αξιολόγησης συναδέλφων από την εκάστοτε διοίκηση που γίνεται με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια. Τεράστιες ήταν οι πιέσεις από τη διοίκηση για την εφαρμογή της αξιολόγησης υφιστάμενου προς τον προϊστάμενο τη χρονιά που μας πέρασε. Φάνηκε με αυτό τον τρόπο ξεκάθαρα η θέση όλων των διευθυντών των Διευθύνσεων και των προϊσταμένων για την υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής με την εφαρμογή του πρώτου βήματος της αξιολόγησης ενάντια και στην προκηρυγμένη απεργία – αποχή από κάθε τέτοια διαδικασία.

Σε αυτό το πλαίσιο, αποσπάσεις συναδέλφων υπερψηφίζουμε μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας και για πολύ σοβαρούς κοινωνικούς λόγους, σε περιπτώσεις που πρέπει να επιδειχθεί η πρέπουσα αλληλεγγύη. Για τις περιπτώσεις που δεν έχουμε εικόνα αν εμπίπτουν στα κριτήρια αυτά ψηφίζουμε λευκό και κατά στις υπόλοιπες.

Τα 3 διορισμένα μέλη υπερψήφισαν τις προτάσεις που ήρθαν από τις διευθύνσεις αλλά και την αξιολογική σειρά κατάταξης. Θεωρούμε υποκριτική την τοποθέτηση του Περιφερειακού Διευθυντή που «αναγνώρισε» την ανάγκη μόνιμων διορισμών αλλά στο όνομα του ρεαλισμού και για να δουλέψουν οι υπηρεσίες θεωρεί ότι δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Είναι ενταγμένο και αυτό στην προσπάθεια που κάνει η κυβέρνηση και το Υπουργείο για να πείσουν ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν την ώρα που υπάρχουν 25.000 αναπληρωτές κάθε χρόνο σε ομηρία, που κοροϊδεύουν για την τάχα θεσμοθέτηση της δίχρονης προσχολικής αγωγής, που διαλύουν τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης, που διατηρούν τα απαράδεκτα όρια στον αριθμό μαθητών ανά τάξη κλπ. 

 

 

02/05/2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα