Thumbnail
Μετωπική Αριστερή Παρέμβαση καθηγητών Πρέβεζας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στην παράσταση διαμαρτυρίας  που έγινε από το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή στις 7-9-2018 για το μείζον θέμα της μη έγκρισης ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ η παράταξή μας ζήτησε ως στοιχειώδες  στοιχείο διαφάνειας στους πίνακες που θα αναρτώνται σχετικά με τις μετακινήσεις των εκπαιδευτικών να αναφέρονται: α) οι ώρες για τις οποίες μετακινείται ο κάθε συνάδελφος, β) σε ποια ανάθεση (πρώτη ή δεύτερη) αντιστοιχούν αυτές οι ώρες και γ) τα μόρια που διαθέτει ο κάθε συνάδελφος, ώστε  να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου της νομιμότητας των αποφάσεων και αποφυγής παρατυπιών και ευνοιοκρατικής αντιμετώπισης για ευνόητους λόγους.

Παρά τη θεωρητική συμφωνία των μελών του ΠΥΣΔΕ (αιρετών και μη ) που ήταν παρόντα και του Προϊσταμένου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι πίνακες που τελικά αναρτήθηκαν δεν περιείχαν τα ουσιώδη αυτά στοιχεία κατά την προσφιλή πάγια τακτική του ΠΥΣΔΕ.

Καταγγέλλουμε τη διπρόσωπη στάση της Διεύθυνσης. Άλλα, δηλαδή, να υπόσχεται προφορικά στην παράσταση διαμαρτυρίας και άλλα να κάνει. Ζητάμε ή ακριβέστερα απαιτούμε εδώ και τώρα οι  πίνακες αυτοί να αναρτηθούν εκ νέου εμπεριέχοντας όλα τα στοιχεία, διαφορετικά το ΠΥΣΔΕ και ιδιαίτερα οι αιρετοί υπάρχει ο κίνδυνος να βρεθούν υπόλογοι απέναντι στον κλάδο για αδιαφάνεια και πελατειακές σχέσεις. Δεν πρέπει να γίνουν ανεκτές αδιαφανείς διαδικασίες και καλούμε τον κάθε συνάδελφο να δυναμώσει τη φωνή του συλλογικού αγώνα.

Η νέα χρονιά, με τη συνεχιζόμενη αντεργατική- αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης αρχίζει με τεράστια ζητήματα ανοιχτά, όπως αυτό της διαρκούς αδιοριστίας, της ουσιαστικής απόλυσης των συναδέλφων αναπληρωτών που πλέον δεν προσλαμβάνονται, της εξοντωτικής εργασίας σε τρία και τέσσερα σχολεία, της αξιολόγησης της σχολικών μονάδων προκειμένου να κατηγοριοποιήσουν, να υποβαθμίσουν και να κλείσουν σχολεία, του νέου εκτρωματικού λυκείου, της υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης.

Οι καθηγητές μαζί με τους μαθητές, τους γονείς και τους άλλους εργαζόμενους οφείλουν να βγουν στο προσκήνιο. Στην κατεύθυνση αυτή υποσχόμαστε να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας κόντρα στην «κανονικότητα» της μιζέριας και της υποταγής.

Καλή αγωνιστική χρονιά να έχουμε!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;