Αρχές Οκτωβρίου έκλεισε και στη λογική του μπαλώματος, τον προηγούμενο μήνα, μετέφεραν μια εκπαιδευτικό από το τμήμα ένταξης άλλου Δημοτικού Σχολείου. Αποτέλεσμα αυτού είναι η πέρα από κάθε επιστημονική δεοντολογία επιβάρυνση αυτής της εκπαιδευτικού που επωμίζεται το βάρος που έχει δημιουργηθεί από την υποστελέχωση του Ειδικού Σχολείου Βόνιτσας, ενώ ταυτόχρονα υπολειτουργεί και το σχολείο προέλευσής της. Με τις τελευταίες, μάλιστα, διαδοχικές προσλήψεις αναπληρωτών δεν έγινε καμία πρόσληψη δασκάλου Ειδικής Αγωγής.
Η εικόνα συμβαδίζει με τη συνολική της Ειδικής Αγωγής όλης της χώρας, δηλαδή περισσότεροι του 80% των εργαζομένων είναι αναπληρωτές, με ό,τι αυτό σημαίνει για τα παιδιά και τους εργαζόμενους. Το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο τα σχολεία να στελεχώνονται από το μηδέν, να υπάρχει ασυνέχεια στην επιστημονική και παιδαγωγική παρέμβαση, τα παιδιά να παλινδρομούν, αφού, με δεδομένες τις ανάγκες τους που απαιτούν σταθερότητα με τα πρόσωπα που είναι γύρω τους, η κατάσταση να τα αποδιοργανώνει, να τα "πισωγυρίζει", με σοβαρές συνέπειες στην παιδαγωγική εξέλιξή τους.
Η υποστελέχωση οδήγησε ,αρχικά, στο κλείσιμο του Ειδικού Σχολείου και σήμερα,μετά την έντονη και συντονισμένη αντίδρασή μας, στην υπολειτουργία. Καθώς, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια όλου του προσωπικού, που με αυταπάρνηση προσπαθεί να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες, δεν είναι αρκετό όταν υπάρχουν τεράστια κενά σε εκπαιδευτικούς όλων των εδικοτήτων.
Αποδεικνύεται οδυνηρά για τις λαϊκές οικογένειες, ότι υπηρετείται με απόλυτη συνέπεια η "κανονικότητα" και η εμφανής προσπάθεια υποβάθμισης, που θέλει αυτά τα παιδιά να λαμβάνουν την όποια εκπαιδευτική στήριξη με καθυστέρηση, ελλιπώς και πολλές φορές να ολοκληρώνουν το σχολικό έτος χωρίς να τους έχει παρασχεθεί η παραμικρή επιστημονική και παιδαγωγική βοήθεια.
Το εκπαιδευτικό κίνημα, τα τελευταία χρόνια, έχει ως βασικό αίτημα τους μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών σε όλες τις πραγματικές ανάγκες της Εκπαίδευσης. Έπειτα από μια δεκαετία αδιοριστίας, θα ολοκληρωθούν το επόμενο διάστημα οι πρώτες -διαχρονικά- μόνιμες προσλήψεις στο ελληνικό κράτος στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει πως πέρα από το θετικό γεγονός των Μόνιμων Διορισμών, που πιστώθηκαν στον κρατικό προϋπολογισμό του 2019 από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, οι 4.500 προλήψεις δεν είναι αρκετές για να καλύψουν τα πολυάριθμα κενά αλλά και τις νέες ανάγκες που υπάρχουν με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
Για τους λόγους αυτούς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
- Την άμεση στελέχωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Βόνιτσας, με πρόσληψη όλου του αναγκαίου παιδαγωγικού προσωπικού.
- Την άμεση και πλήρη στελέχωση όλων των ειδικών δομών (Τμήματα Ένταξης) στα σχολεία της περιοχής από ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό.
- Την άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας για τις 4.500 μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού. Μια διαδικασία που είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί τον περασμένο Σεπτέμβρη.
- Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών και στη Γενική αγωγή.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη