Καθηγητές στη Μαγνησία: Το υπουργείο αντί να στηρίξει την τηλεκπαίδευση, αρκέστηκε σε ημίμετρα και επικοινωνιακές εκστρατείες
Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας

Μέχρι τώρα είχαν φανεί σοβαρές ανεπάρκειες του Υπουργείου Παιδείας να οργανώσει και να υποστηρίξει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που εκ των πραγμάτων ήταν η μόνη δυνατή εκπαιδευτική διαδικασία.

Παρουσιάστηκαν πολύ μεγάλα προβλήματα εγγραφής και χρήσης στις πλατφόρμες για τους εκπαιδευτικούς και κυρίως για τους μαθητές και τις οικογένειες τους που είχαν τη στοιχειώδη υποδομή. Για όσους δεν είχαν την απαραίτητη υποδομή η ΟΛΜΕ έγκαιρα επισήμανε τα προβλήματα,  διεκδικήσαμε και διεκδικούμε άμεση κάλυψη της αναγκαίας υποδομής για όλους.

Το Υπουργείο αντί να υποστηρίξει άμεσα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών, αρκέστηκε σε ημίμετρα και επικοινωνιακές εκστρατείες. Ζητούσε και ζητάει συνεχώς στοιχεία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενώ, λόγω της φύσης τους (πλατφόρμες του Υπουργείου), τα γνώριζε ή όφειλε να τα γνωρίζει.

Τις τελευταίες μέρες έφτασε στο σημείο να ζητάει από Διευθυντές σχολείων να βεβαιώσουν σε ελάχιστες ώρες ποιοι μαθητές έχουν πράγματι  ανάγκη υπολογιστών, λες και ήταν δυνατός ο έλεγχος, ακόμα και αν υπήρχε ο χρόνος επαν-επικοινωνίας με όλους τους γονείς. Επίσης με την εγκύκλιο Φ.478.6/74 /43904/Α2 / 07- 04-2020  το Υπουργείο σαφώς αναφερόταν σε ανάγκες πληροφορικής υποδομής εκπαιδευτικών και μαθητών στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε για τις ανάγκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ωστόσο λίγες ώρες αργότερα με την Φ.478.6/75/44420/Α2/9.4.2020 εγκύκλιο διευκρινίζει ότι η «…καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών).» Δηλαδή οι ασφυκτικές προθεσμίες (μέχρι Πέμπτη 9/4 στις 12 τα μεσάνυχτα) αφορούσαν τα κλειστά σχολεία…..και όχι τις ανάγκες μαθητών και καθηγητών που πραγματοποιούν εκπαίδευση από το σπίτι. 

Σαν να μην έφταναν αυτά, μέσα στο γενικό «αλαλούμ», η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας  … επισημαίνει ότι « (…)Υπερβολικά και ανυπόστατα αιτήματα δεν είναι αποδεκτά και πρέπει να προσαρμοστούν στο πνεύμα της παραπάνω ενημέρωσης».

Αρχικά παρά τα προβλήματα, ως κλάδος αντιμετωπίσαμε με επιείκεια και κατανόηση τις ανεπάρκειες του Υπουργείου και οι εκπαιδευτικοί, με πολύ μεγάλη προσπάθεια κατάφεραν να ανταποκριθούν στο καθήκον τους απέναντι στους μαθητές και τη δοκιμαζόμενη κοινωνία μας. Ωστόσο ο εμπαιγμός των επικοινωνιακών πολιτικών του Υπουργείου έχει ξεπεράσει τα όρια. Καλούμε τη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να συναισθανθεί επιτέλους τις ευθύνες της. Να βελτιωθούν άμεσα τα προβλήματα στη λειτουργία των πλατφορμών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και να καλυφθούν τώρα οι ανάγκες υλικοτεχνικής υποδομής για μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να είναι δυνατή η εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις. Άμεση προτεραιότητα στους μαθητές της Γ’ Λυκείου που δίδουν πανελλήνιες εξετάσεις και σταδιακή επέκταση σε όλους, μέχρι Κυριακή του Θωμά.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista_sxoleia 2022
Με αφορμή την αναστολή λειτουργίας Σχολείων κατά τη διάρκεια μιας, ήπιας σε ένταση, συνηθισμένης κακοκαιρίας
Ας φανταστούμε τι πρόκειται να γίνει, αν υλοποιηθούν οι προθέσεις της Κυβέρνησης για πλήρη υπαγωγή της λειτουργίας των Σχολείων στους Δήμους, με...
Με αφορμή την αναστολή λειτουργίας Σχολείων κατά τη διάρκεια μιας, ήπιας σε ένταση, συνηθισμένης κακοκαιρίας
makri
Ζέττα Μακρή: «Ο θεσμός θα επεκταθεί – Δεν θα μπούμε στη λογική των σχολείων δύο και τριών ταχυτήτων»
Ζ. Μακρή για Ωνάσεια Πρότυπα Σχολεία: «Ένας θεσμός που αποσκοπεί στην αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης – Δωρεάν για τους μαθητές»
Ζέττα Μακρή: «Ο θεσμός θα επεκταθεί – Δεν θα μπούμε στη λογική των σχολείων δύο και τριών ταχυτήτων»
panaigaiou
Υπ.Παιδείας: Πανελλήνια μοριοδότηση για συμβούλους Επαγγελματικού προσανατολισμού
Γεγονός είναι η Πανελλαδική επιμόρφωση για μοριοδότηση συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού η οποία αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ και παρέχεται από...
Υπ.Παιδείας: Πανελλήνια μοριοδότηση για συμβούλους Επαγγελματικού προσανατολισμού
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Υπουργείο Παιδείας : Παραιτήσεις 5 εκπαιδευτικών για εξαιρετικούς λόγους
«...γίνονται αποδεκτές οι αιτήσεις παραίτησης από την υπηρεσία των παρακάτω εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για σοβαρούς οικογενειακούς...
Υπουργείο Παιδείας : Παραιτήσεις 5 εκπαιδευτικών για εξαιρετικούς λόγους