Τον «εποικοδομητικό» της προβληματισμό έσπευσε να καταθέσει «θεσμικά» η πλειοψηφία του Δ.Σ. στο Σύλλογό μας, συμμετέχοντας «πρόθυμα» στην «καινοτόμα πρόσκληση» του Υ.ΠΑΙ.Θ. για «διαβούλευση» και «κοινωνικό διάλογο»!
Η συμβιβασμένη αυτή πλειοψηφία προκύπτει (και όχι μόνο τώρα), σε κομβικές αποφάσεις με προεξέχουσα τη ΔΑΚΕ και άλλων στο Δ.Σ., που «προστρέχουν να αβαντζάρουν» ανάλογα με την περίσταση.
Με υποκριτικό και διασκεδαστικό τρόπο ψελλίζουν για τη δήθεν εξαιρετική «ανησυχία» τους για το κορωνομοσχέδιο – έκτρωμα, διαπιστώνοντας ότι «το Υπουργείο δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του» όπως αυτή του κοινωνικού διαλόγου… (Α!!! πώς και του διέφυγε!)
…Ενώ στα άλλα, το Υπουργείο «τηρεί» ακέραια τις υποχρεώσεις του!{Όπως επί παραδείγματι …στο στοίβαγμα μαθητών σε ακατάλληλες αίθουσες, σε κοντέινερ, …με πλημμελή καθαριότητα, …με αποσπασματική γνώση - εφήμερη πληροφορία - ημιμάθεια, … με ελαστικές εργασιακές σχέσεις … κτλ}.
Επίσης «πληροφορούμαστε με αθώα επιπολαιότητα» ότι «στο συγκεκριμένο σχέδιο νόμου» (και όχι από την πολύ άξια κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο της) «επιδεικνύεται (κάποια) απαξιωτική συμπεριφορά»!!
Αφού λοιπόν οι κυβερνώντες «στην προσπάθεια αναβάθμισης του σχολείου παραπλανήθηκαν», μπορεί και με κατάλληλη «διαβούλευση» και «κοινωνικό διάλογο» να «διορθωθεί» η κατάσταση!
Αναλαμβάνουν λοιπόν «με υπέρμετρο ζήλο, αλτρουισμό και καλοπροαίρετες παρατηρήσεις» … να «συμβάλλουν» στη «διόρθωση» - φτιασίδωμα του νομοσχεδίου για να γίνει όσο το δυνατόν πιο «εύπεπτο».
Επιδιώκουν ξεκάθαρα και συστηματικά τη συναίνεση, το συμβιβασμό, την παραίτηση, την αποδοχή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, της πολιτικής του εφικτού, που θεωρεί λαϊκισμό την μονιμοποίηση των χρόνιων αναπληρωτών και «αναγκαίο κακό» να δουλεύει κάποιος ως τα 67 αδιαμαρτύρητα.
Το όλο εγχείρημα όμως φαίνεται να γίνεται πολύ εσπευσμένα και αδέξια, αφού ξεπατίκωσαν όπως – όπως αυτούσια την Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ, χωρίς εδώ κανένα «προβληματισμό» ούτε καμιά «διαβούλευση»! Τι να συμβαίνει άραγε; Ταύτιση και απόψεων ή κάτι άλλο;
«Καλές και φιλότιμες οι προσπάθειές τους», αλλά δεν προσπερνιόνται «αβίαστα» οι κλιμακούμενες διαχρονικά κυβερνητικές μεθοδεύσεις από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ-ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ και πάλι ΝΔ, που ο καθένας τους παραδίδει κανονικότητα στον επόμενο την αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική σκυτάλη.
Δεν μπορούν απ’ τη μια να μας «χειροκροτούν» όποτε τους βολεύει και ταυτόχρονα να μας κουνάνε το δάχτυλο όλοι αυτοί που:
- Με την πολιτική τους διαχρονικά αδιαφορούν για τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων
- Απαξίωσαν και υποτιμούν τον ρόλο των εκπαιδευτικών, που καταδίκασαν στην υποχρηματοδότηση την εκπαίδευση.
- Ενοχοποιούν εκπαιδευτικούς, σχολεία, τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία, για να αθωώνονται οι αντιλαϊκές πολιτικές.
- Στέλνουν τον δάσκαλο μέχρι τα 67 χρόνια να κάνει μάθημα στα εγγόνια του.
- Με την αδιοριστία κρατάνε σε εργασιακή ομηρεία χιλιάδες Αναπληρωτές.
Δεν τους εμπιστευόμαστε!
Ξέρουμε πως άλλες είναι οι προθέσεις τους!
Ούτε πρόκειται να δώσουμε «γη και ύδωρ» στους κάθε λογής αβανταδόρους τους!!!
Θα μας βρουν απέναντί τους αποφασισμένους, συσπειρωμένους και συντεταγμένους.
Το κίνημα έχει τη δύναμη και την πείρα να εμποδίζει, να ακυρώνει τέτοιους σχεδιασμούς, να οργανώσει τον αγώνα κάτω από όλες τις συνθήκες!
Μυτιλήνη 2/5/2020
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη