Όλοι στα σχολεία για τα υπερασπιστούμε απέναντι στην υποταγμένη λογική ΔΑΚΕ (Ν.Δ) και ΣΥΝΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ) που επενδύουν στον Φόβο και υπηρετούν Πολιτικές σκοπιμότητες, που οδηγούν στην διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Υπερασπίζουμε Ευπαθείς Ομάδες.
Απέναντι στους Κυβερνητικούς της ΟΛΜΕ, που κουβαλούν νερό στο μήλο των Σχολαρχών της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης και των συμφερόντων ΕΣΠΑ των ΠΕΚΕΣ και νέων Επιθεωρητών
Η απόφαση της κυβέρνησης για την επαναλειτουργία της Γ’ Γενικού Λυκείου και των ΕΠΑΛ στις 11 Μάιου και στη συνέχεια, όπως ανακοινώθηκε στις 18/5 για όλη την δευτεροβάθμια, προκαλεί έντονο προβληματισμό και ανησυχία σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. Βασικό θέμα, πέρα από τα επιστημονικά ερωτήματα για την ορθότητα ή όχι της απόφασης αυτής (πειραματισμός, θεωρία "ανοσίας της αγέλης", άνοιγμα αγοράς κ.α.), αποτελούν οι όροι και προϋποθέσεις με τις οποίες πραγματοποιείται το άνοιγμα των σχολείων.
Στην εξέλιξη αυτή, παρά του ότι οι εκπαιδευτικοί και τοπικές ΕΛΜΕ έχουμε άποψη, αλλά και αντίληψη της υπάρχουσας (άσχημης) πραγματικότητας, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ΔΑΚΕ (χώρος ΝΔ) & ΣΥΝΕΚ (χώρος ΣΥΡΙΖΑ) κτύπησαν σχεδόν πισώπλατα! Αντί να προωθήσουν την κινηματική αντίδραση στα τρία μεγάλα επίδικα (σχέδιο νόμου, τηλεκπαίδευση και υπερβολικό φόβο) και μάλιστα με διευρυμένη πλειοψηφία της Ομοσπονδίας, κήρυξαν απροετοίμαστη, ξαφνική, αποπροσανατολιστική και αντιδραστική 3ωρη στάση εργασίας. Ζητούν μάλιστα και επιπλέον 3ωρη από τις ΕΛΜΕ, για αύριο Τετάρτη 6-5-2020, πρώτη μέρα παρουσίας μας στα σχολεία, μετά τον βάρβαρο εγκλεισμό μας. Με ένα σαθρό πλαίσιο που υπονομεύει το ρόλο του σωματείου, ακυρώνει την ζωντανή εκπαίδευση και τη συνέχεια της εργασίας στο δημόσιο σχολείο, που διώχνει τους αναπληρωτές οριστικά στην ανεργία με «όχημα» τη διασπορά υπέρμετρου φόβου και με εναλλακτικό σχέδιο την συνέχιση της τηλεκπαίδευσης αντί της φυσικής μας παρουσίας στο σχολείο. Ψαρεύοντας έτσι στα θολά νερά του φόβου, όπου καθηλώνει τις όποιες διαθέσεις για δράση, αλλά και τις δυνατότητες για συζήτηση για τα πραγματικά επίδικα της εποχής.
Η ομοσπονδία ρεζιλεύεται με το να υποστηρίζει βλακείες (πχ. να γίνουν απολυμάνσεις σε σχολεία που είναι κλειστά 2 μήνες, λες και ο κορονοϊός είναι ραδιενεργό ισότοπο). Ουσιαστικά και έμμεσα το πλαίσιο της απεργίας της ΟΛΜΕ μπαίνει στη λογική ότι τα σχολεία μπορούν να είναι κλειστά στο διηνεκές (και δεν τρέχει και τίποτα), είναι να είμαστε κλειστοί και να κάνουμε τηλεκπαίδευση και τηλεσυλλόγους!!! Στην πραγματικότητα αυτό είναι διάλυση και απαξίωση του σχολείου και για εμάς και την κοινωνία το σχολείο πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει. Ταυτόχρονα υποβαθμίζουν τις κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιολαίλαπα, αφού μεταφέρουν αλλού τη «μπάλα».
Έτσι τα μεν ΣΥΝΕΚ παίζουν στη γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ με τον υπερβολικό φόβο-τρόμο, αφήνοντας στην άκρη το σχέδιο νόμου και που ακυρώνει κάθε κινητοποίηση, ενώ η ΔΑΚΕ κάνει πλάτες στην τηλεκπαίδευση και το πέρασμα του σχεδίου νόμου επί της ουσίας. Καταγγέλλουμε την πλειοψηφία αυτή της ΟΛΜΕ για το «πραξικόπημα» αυτό και την επιχειρούμενη λοβοτομή στον κλάδο, καθώς και τις ΕΛΜΕ στη Δυτική Ελλάδα, εκείνες που ανακοίνωσαν 3ωρη στάση εργασίας, χωρίς συνεδρίαση των Δ.Σ. αν και τους ζητήθηκε από τα μέλη μας που συμμετέχουν!
Συγκεκριμένα η μεθόδευση αυτή, σκοπό έχει, εκτός του να ακυρώσει τον αγωνιστικό βηματισμό, που σχεδιάσαμε τουλάχιστον στη Δυτ. Ελλάδα και που χρειάζεται σήμερα συνολικά το εκπαιδευτικό κίνημα, για την υπεράσπιση της ζωντανής εκπαίδευσης - εργασίας και των συλλογικών κατακτήσεων, και την de facto τηλεργασία και την ιδιώτευση με την ατομική απασχόληση, που προωθείται από την πολυεθνική ελιτ της Ε.Ε και του ΟΟΣΑ. Οι δύο κυβερνητικές παρατάξεις, έχουν ως κοινή συνισταμένη τον δραστικό περιορισμό του μισθολογικού κόστους, για την εξασφάλιση των δόσεων στους δανειστές της χώρας που τα κόμματά τους ως κυβερνήσεις συμφώνησαν. Μειώνοντας σε πρώτη φάση τις θέσεις ζωντανής εργασίας που κατέχουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές για το νέο σχ. έτος και ταυτόχρονα τον δραστικό περιορισμό των λεγόμενων λειτουργικών δαπανών των σχολείων με την μετακύλησή τους στους γονείς..
Αποσπασματικότητες, ευκαιριακές κομματικές φωτοβολίδες δεν τις στηρίζουμε και ούτε κρυβόμαστε πίσω από άδειες, που μας προτρέπει η ΟΛΜΕ να πράξουμε. Συλλογικά θα δοθεί και αυτός ο αγώνες και ας ξεπεράσουμε των γραφειοκρατικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό. Στην τηλεκπαίδευση (όπως και στη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων), που για εμάς είναι «αιτία πολέμου», υπάρχει απλή λύση: Για όσους μαθητές δικαιολογημένα δεν μπορούν για λόγους υγείας να παρακολουθούν το μάθημα, να γίνει πλήρης εφαρμογή της κατ’ οίκον διδασκαλίας (που ισχύει) και με την πρόσληψη επιπλέον καθηγητών, εάν και εφόσον δεν επαρκούν οι υπηρετούντες μόνιμοι και αναπληρωτές.
Αυτή η «απεργία» δεν θα έχει απεργούς. Είναι κάτι που καλούνται να το κάνουν οι συνήθως «ύποπτοι», για κάτι μάλιστα που δε φαίνεται να πιστεύουν, ενώ αυτοί που την αποφάσισαν θα κάνουν τηλεργασία! Φυσικά αν δούμε την Τετάρτη ότι υπάρχει θέμα ασφαλείας κλπ. θα αντιδράσουμε και γι’ αυτό οι Σύλλογοι των διδασκόντων πρέπει να τοποθετηθούν και να ενημερώνουν τα μέλη μας στα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ. Με την συμμετοχή μας αύριο στο άνοιγμα των σχολείων επιδιώκουμε να σπάσουμε τον εγκλεισμό-περιορισμό - που μας επέβαλε το αστικό κράτος και να βγούμε «έξω από το σπίτι» αγωνιστικά και «να πάρουμε τη ζωή μας πίσω».
Να επανακαταλάβουμε όλους τους δημόσιους κοινωνικούς χώρους, όπως και τα δημόσια σχολεία. Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να ικανοποιήσει ΤΩΡΑ όλα τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας (δωρεάν μαζική παροχή μασκών, διαγνωστικών τεστ, θερμομετρήσεις, προσλήψεις καθαριστριών, τήρηση των αποστάσεων που καθορίστηκαν για όλους τους κλειστούς χώρους, κ.ά.) Αυτό δεν αποτελεί προϋπόθεση μόνο για το άνοιγμα των σχολείων άμεσα, αλλά και για τη λειτουργία των σχολείων το Σεπτέμβρη με μέτρα που πρέπει να παρθούν τώρα (μαζικούς μόνιμους διορισμούς και επαναπρόσληψη όλων των αναπληρωτών τώρα, λιγότερους μαθητές στα τμήματα και τα εργαστήρια, εξασφάλιση αιθουσών, κ.ά.) είναι ο μόνος τρόπος να εξασφαλιστεί η υγεία της εκπαιδευτικής κοινότητας και του λαού. Προειδοποιούμε σε κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα ανεχθούμε πλέον οποιαδήποτε παράλογη διοικητική και εκπαιδευτική κ.λ.π. πίεση ασκηθεί προς τους συναδέλφους μας. Εμμένουμε στις θέσεις και τα αιτήματα με την ανακοίνωση της ΑΕΚ για παρέμβαση στη Δυτ. Ελλάδα 25-4-2020 και κατά δεύτερο στην ομόφωνη απόφαση της Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας (3-5-2020), τόσο στο περιεχόμενο, στο πρόγραμμα δράσης όσο και στα αιτήματα:
Στα αιτήματα αποδεχόμαστε όλα όσα ομόφωνα το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας θέτει (2.5.2020) και υπογραμμίζουμε τα εξής:
• Αποδεσμεύουμε τα μέλη και τους φίλους των Παρεμβάσεων Δυτ. Ελλάδας και όσων σχημάτων που συνεργάζονται με το εκπαιδευτικό δίκτυο, για τις αυριανές στάσεις εργασίας, που δεν έχουν αντικείμενο και τους καλούμε να ανοίξουν τα σχολεία και να συσπειρωθούν γύρο από το σωματείο για συλλογική αντίδραση.
• Να γενικευθεί η κατ’ οίκον διδασκαλία σε μαθητές που δεν μπορούν να παραστούν στο σχολείο, όσο διαρκούν τα πρωτόκολλα των περιορισμών.
• Γενικές Συνελεύσεις από τις τοπικές ΕΛΜΕ ΤΩΡΑ! Να αλλάξει πλώρη το ΔΣ της ΟΛΜΕ, να εξαγγείλει σχέδιο οδικού χάρτη και για τα τρία επίδικα μέχρι και τον Ιούλιο, να προκηρύξει γενικές συνελεύσεις όλων των ΕΛΜΕ την επόμενη εβδομάδα με αποφασιστική συνέλευση προέδρων.
Από την ΑΕΚ για Παρέμβαση Δυτ. Ελλάδας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη