Thumbnail
Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση ν. Αττικής «Ο Βύρων»

Συνεχίζεται ο εμπαιγμός από το υπουργείο εργασίας και την πολιτική του ηγεσία απέναντι στους εργαζόμενους, τους οδηγούς σε σχολικά λεωφορεία και το δίκαιο αίτημά τους να σταματήσει η απαράδεκτη εξαίρεσή τους από το καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων.

Ενώ σε συνάντηση αντιπροσωπείας του «Βύρωνα»,  με την κα Καρασιώτου, γ.γ. της διεύθυνσης κοινωνικών ασφαλίσεων του υπουργείου, στις 11 Ιούνη, υπήρξε δέσμευση ότι το ζήτημα θα τεθεί στον υπουργό και θα γνωστοποιούσαν την απάντηση εντός 20 ημερών, τώρα αρνούνται κάθε τέτοια δέσμευση. Αποποιούνται κάθε ευθύνη και εμπαίζουν μήνες τώρα τους εργαζόμενους που αγωνιούν για το μέλλον τους.

Πως γίνεται από τη μία η διευκρίνιση του ΕΦΚΑ για την εξαίρεση των οδηγών να βγήκε μέσα σε χρόνο ρεκόρ της μίας εβδομάδας και από την άλλη η απάντηση για το τι θα αποφασίσει ο υπουργός να καθυστερεί μήνες; Όταν είναι να αποφασίσουν για το δίκαιο των σχολαρχών, τότε «τρέχουν» τις διαδικασίες. Όταν διεκδικούν το δίκιο τους οι εργαζόμενοι, τότε τους «κάνουν μπαλάκι» από υπηρεσία σε υπηρεσία, κρύβονται, υπεκφεύγουν συνεχώς, αρνούνται ακόμη και τα λεγόμενά τους.

Μας προτείνουν μονότονα να θέσουμε το ζήτημα στην επιτροπή που εξετάζει το ζήτημα των βαρέων. Η επιτροπή αυτή έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα, δηλαδή το πόρισμά της δεν δεσμεύει οποιαδήποτε απάντηση. Ουσιαστικά θέλει να κερδίσει χρόνο μέχρι να παγιωθεί η αδικία.

Είναι γνωστές οι πρακτικές τους. Ο ρόλος τέτοιων επιτροπών δεν είναι άλλος από το να δίνουν επιστημονικοφανή βάση στις αξιώσεις του ΣΕΒ για τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων και προνομίων.

Θα μας βρουν μπροστά τους!

Δεν θα σταματήσουμε να διεκδικούμε το δίκαιο μας, οι όροι εργασίας και ασφάλισης να ανταποκριθούν στις ανάγκες μας. Κλιμακώνουμε τον αγώνα.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους οδηγούς σε σχολικά λεωφορεία να συσπειρωθούν στο κλαδικό σωματείο του «Βύρωνα», ώστε συλλογικά και οργανωμένα να συνεχίσουν αταλάντευτα τον αγώνα. Οι νέες επεξεργασίες της κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για την ειδικότητα των οδηγών, μπορεί να δώσει ουσιαστική ώθηση στον κοινό μας αγώνα για δουλειά με αξιοπρεπείς μισθούς και δικαιώματα. Όλοι οι οδηγοί να ενώσουν τη φωνή τους με όλους τους εργαζόμενους στην ιδιωτική εκπαίδευση για να το ακούσουν καλά οι κυβερνήσεις, τωρινές και προηγούμενες, ότι:

 ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;