ΠΑΣΑΔ για άνοιγμα σχολείων: Σειρά ερωτημάτων και αίτημα για δασκάλους υπεύθυνους ολοήμερων
«Πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη», διερωτάται ο ΠΑΣΑΔ μετά τις ανακοινώσεις Κεραμέως για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σειρά ερωτημάτων διατυπώνει ο ΠΑΣΑΔ, μετά την ανακοίνωση της υπουργού Παιδείας για τον τρόπο έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω πανδημίας, με το πιο βασικό να είναι κατά το Σύλλογο το «πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25» και «με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων».

Ο ΠΑΣΑΔ διερωτάται ακόμα «πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη».

Ο Σύλλογος ζητά την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου, στο πλαίσιο της σχετικής δήλωσης της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ:

Μετά την ενημέρωση της Υπουργού για το τι μέλλει γενέσθαι με το άνοιγμα των σχολείων εγείρονται ερωτήματα, τα οποία μένουν αναπάντητα.

Το πιο βασικό είναι το πώς προέκυψε ο μέσος όρος 17 μαθητών, όταν το κατώτατο όριο είναι 15 και το ανώτατο είναι 25, με δεδομένο ότι το 25 ισχύει στα περισσότερα σχολεία των αστικών κέντρων, τα οποία καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού πληθυσμού.

Ενώ έγινε αναφορά στο κατώτατο όριο, καμία αναφορά δεν έγινε στους 25 μαθητές ανά τμήμα που ψήφισε η ίδια η Υπουργός πριν λίγους μήνες, εν μέσω πανδημίας.
Αναρωτιόμαστε επομένως, πώς γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας να μην επιτρέπονται συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων ενώ η συνάθροιση 25 μαθητών στην ίδια αίθουσα να θεωρείται ακίνδυνη;

Περιμένουμε επιπλέον να απαντηθούν ερωτήματα όπως: πόσες μάσκες θα πρέπει να αλλάζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές κατά το σχολικό ωράριο τους , πώς θα γίνεται η διαχείριση των μασκών των μαθητών.

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικές μόνο απορίες για ζητήματα πρακτικής φύσεως που σε λίγες μέρες θα μας απασχολήσουν όλους.

Τέλος, με αφορμή τη δήλωση της υπουργού για ενίσχυση των ολοήμερων τμημάτων, που τη βρίσκουμε καταρχήν θετική, ζητάμε την επαναθεσμοθέτηση του δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου καθώς αυτή θεωρούμε πως, εκτός από ουσιαστική, είναι η μόνη σοβαρή και ενδεδειγμένη λύση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ