sxoleio
Όπως καταγγέλλει η Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ο διευθυντής «αναθέτει δικές του ευθύνες και έργο στους συναδέλφους ‘’διατάσσει’’ παραμονή 8-2 στο σχολείο, έργο γραμματείας, συνδιδασκαλία τμημάτων κ.α», απαξιώνοντας ταυτόχρονα τους εκπαιδευτικούς του σχολείου

Το διευθυντή του 4ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων καταγγέλλει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, κατηγορώντας τον για «αυταρχική, αντισυναδελφική και ανάλγητη συμπεριφορά» απέναντι στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Όπως σημειώνεται, ο διευθυντής «αναθέτει δικές του ευθύνες και έργο στους συναδέλφους ‘’διατάσσει’’ παραμονή 8-2 στο σχολείο, έργο γραμματείας, συνδιδασκαλία τμημάτων κ.α». Την ίδια ώρα «αναφέρεται με απαξιωτικό τρόπο στους συναδέλφους, η συμπεριφορά του είναι προσβλητική και εκδικητική».

Παράλληλα, η ΕΛΜΕ τονίζει ότι ο συγκεκριμένος διευθυντής έχει απασχολήσεις αρκετές φορές στο παρελθόν την εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής, ενώ «επανειλημμένα έχει προσπαθήσει να παρεμποδίσει ενημερώσεις εκπροσώπων παρατάξεων θεωρώντας ότι το σχολείο του ανήκει. Υποψήφιος ο ίδιος επί σειρά ετών με την παράταξη της ΔΑΚΕ θεωρεί ότι οι μόνοι που μπορούν να παρεμβαίνουν, για να τον στηρίξουν, είναι οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ τους οποίους και προσκάλεσε στο σχολείο».

Αναλυτικά η καταγγελία της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

Καταγγέλλουμε το διευθυντή του 4ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων για την καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, καθώς και για την αυταρχική, αντισυναδελφική και ανάλγητη συμπεριφορά του απέναντι στους συναδέλφους. Αναθέτοντας δικές του ευθύνες και έργο στους συναδέλφους ‘’διατάσσει’’ παραμονή 8-2 στο σχολείο, έργο γραμματείας, συνδιδασκαλία τμημάτων κ.α. Αναφέρεται με απαξιωτικό τρόπο στους συναδέλφους, η συμπεριφορά του είναι προσβλητική και εκδικητική.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος διευθυντής έχει απασχολήσει για παρόμοιους λόγους Δ.Σ. και Γενικές Συνελεύσεις. Επανειλημμένα προσπάθησε να περιορίσει τις ενημερώσεις του Δ.Σ. σχετικά με τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών τα οποία αμφισβητούσε αναθέτοντάς τους επιπλέον εργασίες που δεν προβλέπονται από καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Γι’ αυτό και κατατέθηκε καταγγελία του Δ.Σ. σε Γενική Συνέλευση στις 22/2/2018. Μετά από εσπευσμένη εμφάνισή του στη Γ.Σ. και διαβεβαιώσεις ότι τα προβλήματα θα λυθούν, η καταγγελία του Δ.Σ. δε δημοσιοποιήθηκε, ενώ μέλη του Δ.Σ. επισκέφθηκαν την επόμενη μέρα το σχολείο και συζήτησαν με το σύλλογο των καθηγητών τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί. Επανειλημμένα έχει προσπαθήσει να παρεμποδίσει ενημερώσεις εκπροσώπων παρατάξεων θεωρώντας ότι το σχολείο του ανήκει. Υποψήφιος ο ίδιος επί σειρά ετών με την παράταξη της ΔΑΚΕ θεωρεί ότι οι μόνοι που μπορούν να παρεμβαίνουν, για να τον στηρίξουν, είναι οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ τους οποίους και προσκάλεσε στο σχολείο.

Η συμπεριφορά αυτή δεν συνάδει με την ιδιότητα του μέλους του σωματείου μας. Δεν πρόκειται να ανεχθούμε την αυταρχική συμπεριφορά  κανενός  Διευθυντή που θεωρεί ότι το σχολείο του ανήκει, καταπατεί τα εργασιακά μας δικαιώματα και αγνοεί τις θέσεις του κλάδου. Οι εκπρόσωποι του σωματείου και των συνδικαλιστικών φορέων, καθώς και οι παρεμβάσεις τους, είναι μέρος της ζωής του σχολείου και κανείς δεν πρόκειται να μας στερήσει το δικαίωμα αυτό. Με συλλογικό τρόπο υπερασπιζόμαστε το ωράριο, τα δικαιώματα, την αξιοπρέπειά μας.

Καλούμε τους συναδέλφους να υπερασπίζονται με συλλογικό τρόπο τα εργασιακά μας δικαιώματα στα σχολεία, να μην αποδέχονται την προσπάθεια εφαρμογής του 30ωρου με πλάγιους τρόπους και επιπλέον καθήκοντα που δεν προβλέπονται από καμία εκπαιδευτική διαδικασία και να επικοινωνούν με το σωματείο σε κάθε περίπτωση παραβίασής τους.

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους των σχολείων :

  1. Κανένας Δ/ντής δεν μπορεί να αναθέσει έργο γραμματείας σε κανένα συνάδελφο. Αυτό αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ.
  2. Από πουθενά δεν προβλέπεται «υπηρεσία γραφείου». Συμπλήρωση ωραρίου γίνεται με απόφαση ΠΥΣΔΕ και κάνεις διευθυντής δεν μπορεί να επινοεί τρόπους συμπλήρωσης ωραρίου, κατά το δοκούν.
  3.  Κανένας Διευθυντής δεν μπορεί να προσθέτει στο διδακτικό ωράριο των συναδέλφων ώρες διδασκαλίας ή απασχόλησης των μαθητών στην τάξη σε περίπτωση απουσίας άλλου συναδέλφου. Κάθε  ώρα υπερωριακής απασχόλησης  με βάση την προβλεπόμενη νομοθεσία πρέπει να αμείβεται.
  4.  Να μην αποδέχονται η ρύθμιση του λεγόμενου 30ωρου να αξιοποιείται από Διευθυντές για να επιβάλλουν επιπρόσθετα βάρη στους εκπαιδευτικούς που δεν προβλέπονται από καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Παραμένουμε στο σχολείο για να εκπληρώσουμε τα διδακτικά μας καθήκοντα και συγκεκριμένες εργασίες που μας έχουν ανατεθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Ενισχύουμε τη συλλογική δράση, παίρνουμε αποφάσεις με τους συλλόγους διδασκόντων, συμμετέχουμε στις διαδικασίες του συνδικαλιστικού κινήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών