άνοιγμα σχολείων, μολύβια
Κινητοποίηση την Παρασκευή στην Κέρκυρα διοργανώνουν εκπαιδευτικοί για τις συνθήκες λειτουργίας των ειδικών σχολείων εν μέσω πανδημίας - Τρίωρη στάση κήρυξη η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Κινητοποίηση την Παρασκευή στην Κέρκυρα διοργανώνουν εκπαιδευτικοί για τις συνθήκες λειτουργίας των ειδικών σχολείων εν μέσω πανδημίας. Οι εκπαιδευτικοί δίνουν ραντεβού στις 13:00 έξω από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κέρκυρας, με την ΕΛΜΕ Κέρκυρας να κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11:00-14:00 για τους εκπαιδευτικούς στα Ειδικά Σχολεία.

«Όσο τα Ειδικά Σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, χωρίς να λαμβάνονται όλα τα παραπάνω μέτρα, τόσο οι κίνδυνοι θα μεγαλώνουν» αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, ζητώντας από το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει στη λήψη άμεσων μέτρων για την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών. 

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας: 

Συνεχίζει να αποτελεί πρόκληση η συνολική προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι «δεν τρέχει τίποτα», ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει σχετικά με τις υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία και ιδιαίτερα στα Ειδικά Σχολεία της χώρας.

Τα ερωτήματα,  ως προς την ασφαλή λειτουργία των Ειδικών Σχολείων και την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών, είναι αμείλικτα:

  • Τι μέτρα έχουν πάρει για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, ώστε να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;
  • Τι μέτρα  έχουν πάρει για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό ώστε να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία και κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι; Ποια η πρόβλεψη για προσλήψεις επιπλέον, προσωπικού σχολικών νοσηλευτών & Ε.Β.Π. ώστε να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;
  • Τι μέτρα έχουν πάρει για τακτικά επαναλαμβανόμενα τεστ ώστε να υπάρχει αποτελεσματική ιχνηλάτηση;
  • Δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες κι έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειάς του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!
  • Δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων και μαθητών!

Εδώ και τώρα Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα Ειδικά Σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, χωρίς να λαμβάνονται όλα τα παραπάνω μέτρα, τόσο οι κίνδυνοι θα μεγαλώνουν!

Απαιτούμε:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς και να ξεκινήσουν επιτέλους οι εμβολιασμοί στους εργαζόμενους στα Ειδικά Σχολεία.
  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά να υπάρξει και φροντίδα των πασχόντων.
  • Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή.
  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία και κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι.
  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται, τουλάχιστον επαρκώς, τα υγειονομικά πρωτοκόλλα.
  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη μεταφορά των μαθητών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.
  • Να συνεχίζονται οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις με ευθύνη του Υπουργείου για τους μαθητές των σχολείων στα οποία αναστέλλεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/3/2021 και ώρα 13:00, θα πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κέρκυρας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
gimnasio
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
Τμήμα μπαλκονιού έπεσε σε προαύλιο σχολείου
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
βοιοτια
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;
Ποια είναι, όμως, η ιστορία του συνοικισμού και γιατί επελέγη το συγκεκριμένο σημείο για την ανέγερση κατοικιών;
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;