«Να ληφθούν μέτρα για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών», ζητά η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή τα κλειστά σχολεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.
«Εκφράζουμε τη βαθιά μας ανησυχία, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει διατυπωθεί, καμία πρόθεση εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, για τη λήψη κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ενώ είναι βέβαιο ότι τέτοια θα υπάρξουν, με βάση σχετικές έρευνες, αλλά και την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης, η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα», σημειώνεται σχετικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την παρατεταμένη αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, και ενόψει της επικείμενης επαναλειτουργίας τους, έχει να επισημάνει τα εξής:
Εκφράζουμε τη βαθιά μας ανησυχία, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει διατυπωθεί, καμία πρόθεση εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, για τη λήψη κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ενώ είναι βέβαιο ότι τέτοια θα υπάρξουν, με βάση σχετικές έρευνες, αλλά και την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης, η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα. Οι ανακοινώσεις περί παράτασης του διδακτικού έτους σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελούν απάντηση στο πρόβλημα. Ήδη τα μηνύματα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου ειδοποιούν ότι πολλοί/ές μαθητές/τριες αντιμετωπίζουν διευρυμένες δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.
Για τους παραπάνω λόγους καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, το ταχύτερο δυνατόν, σε συνεργασία με το ΙΕΠ, να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ιδίως των πρώτων τάξεων(π.χ. αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης, ταχύρρυθμα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, διάθεση του αναγκαίου χρόνου με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για εμπέδωση της ύλης της προηγούμενης τάξης). Το σχέδιο αυτό, θα πρέπει να υλοποιηθεί με βάση τις προτάσεις των εκπαιδευτικών των τάξεων και των Συλλόγων Διδασκόντων, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να εκτιμήσουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη