Πρέβεζα: Νέα καταγγελία για το σεξιστικό σχόλιο του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ κατά εκπαιδευτικού
Τη χυδαία σεξιστική συμπεριφορά του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ Πρέβεζας κατά εκπαιδευτικού καταγγέλλει και το Μέτωπο Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών Πρέβεζας

Τη χυδαία σεξιστική και αντισυναδελφική συμπεριφορά του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ Πρέβεζας σε βάρος εκπαιδευτικού καταγγέλλει το Μέτωπο Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών Πρέβεζας.

«Η συγκεκριμένη πράξη συνιστά βαθιά προσβολή προς το σύνολο των εκπαιδευτικών και στιγματίζει το σωματείο. Θεωρούμε αυτονόητο ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές πηγάζουν από νοοτροπίες που δε μας εκφράζουν σε καμία περίπτωση και αποτελούν μελανή εξαίρεση για τον κλάδο μας», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση – καταγγελία:

Το Μέτωπο Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών στην Πρέβεζα καταγγέλλει και καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τη χυδαία και απαράδεκτη ενέργεια του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ Πρέβεζας, Κωνσταντίνου Σαμωνά, απέναντι σε συναδέλφισσα, μέλος της ΕΛΜΕ, κατά τη διαδικτυακή συνάντηση των μελών του σωματείου, την Πέμπτη 7-10-2021. Στη συνάντηση αναρτήθηκε από τον αντιπρόεδρο της ΕΛΜΕ προσβλητικό και σεξιστικό σχόλιο εις βάρος της συναδέλφισσας.

Η συγκεκριμένη πράξη συνιστά βαθιά προσβολή προς το σύνολο των εκπαιδευτικών και στιγματίζει το σωματείο. Θεωρούμε αυτονόητο ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές πηγάζουν από νοοτροπίες που δε μας εκφράζουν σε καμία περίπτωση και αποτελούν μελανή εξαίρεση για τον κλάδο μας.

Το περιστατικό θεωρούμε ότι αποτελεί φυσική συνέχεια της γενικότερης στάσης του αντιπροέδρου της ΕΛΜΕ Πρέβεζας, που είναι σε απόλυτη συνάρτηση με την εν γένει στάση της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Δ.Ε., η οποία το τελευταίο διάστημα απέδειξε ότι υπονομεύει τους αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος, έχοντας αποφασίσει να αποτελέσει το δεκανίκι της κυβέρνησης στη δριμύτατη επίθεση που έχει εξαπολύσει εναντίον του κλάδου και της δημόσιας εκπαίδευσης. 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, βρίσκεται σε εξέλιξη μια ολομέτωπη επίθεση της κυβέρνησης ενάντια στον κλάδο και στο δημόσιο σχολείο. Το αναμενόμενο από ένα μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ είναι να αγωνίζεται με όλες τις δυνάμεις του για την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου για την υλοποίηση των αποφάσεών του, να δρα ενωτικά και συλλογικά και όχι να παραμένει απλός παρατηρητής και με τη στάση του να υπονομεύει τους αγώνες του σωματείου.

Ασφαλώς, η παράταξή μας θεωρεί ότι ο εν λόγω συνάδελφος δεν μπορεί πλέον να εκπροσωπεί τον κλάδο ως μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Ταυτόχρονα, θεωρούμε απαραίτητη και επιβεβλημένη τη σαφή τοποθέτηση της παράταξης της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Δ.Ε. Πρέβεζας για τη χυδαία και απαξιωτική συμπεριφορά του.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;