metaptyxiako-prostasia-perivallontos
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος» από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Να αναβαθμιστεί ο θεσμός των Υπεύθυνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ζητά η ΠΕΕΚΠΕ

Επιστολή στις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ) για τη συμπλήρωση κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023.

Η ΠΕΕΚΠΕ ζητά την υποστήριξη και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης των μαθητών/τριών για το Περιβάλλον και την Αειφορία, καθώς και την αναβάθμιση του υποστηρικτικού αυτού θεσμού των Υπεύθυνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας.

Στη συνέχεια, καλεί τους διευθυντές εκπαίδευσης για έγκαιρη συμπλήρωση των κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, προκειμένου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να στελεχωθούν με το αναγκαίο για τη λειτουργία τους προσωπικό.

Η επιστολή των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η επιστολη την Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ):

 «Συμπλήρωση κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023»

Κυρία/κύριε Διευθυντά /ντρια,

το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 16ης Ιουνίου 2022 (2022/C 243/01),  συστήνει προς τα κράτη- μέλη του να εντείνουν και να ενισχύσουν τις προσπάθειες υποστήριξης των συστημάτων εκπαίδευσης, όπως είναι και οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων που υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, ώστε αυτά να αναλάβουν δράση για την πράσινη μετάβαση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Στο παραπάνω πλαίσιο και ενόψει έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2022- 2023, επιθυμούμε την υποστήριξη και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης των μαθητών/τριών για το Περιβάλλον και την Αειφορία, καθώς και την αναβάθμιση του υποστηρικτικού αυτού θεσμού με τον σημαίνοντα ρόλο του στην εκπαίδευση για το μετριασμό και την προσαρμογή στην κλιματική κρίση και τη γενικότερη συμβολή του στην επίλυση των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων.

Έχοντας υπόψη το Νόμο 4823/2021 και τις κείμενες διατάξεις που διέπουν το θεσμό και εφόσον διαπιστώσετε την ύπαρξη της περίπτωσης κενών ή κενούμενων θέσεων Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων στη Διεύθυνσή σας,

παρακαλούμε θερμά και προτρέπουμε για την έγκαιρη συμπλήρωση αυτών, προκειμένου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να στελεχωθούν με το αναγκαίο για τη λειτουργία τους προσωπικό.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.

Η Γ. Γραμματέας                               Ο Πρόεδρος

Ιωάννα Παπαϊωάννου                        Γιάννης Βλάχος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κεικ
Νηστίσιμο κέικ με χουρμάδες και αμύγδαλα - Υγιεινό, αφράτο και χωρίς ζάχαρη
Το καλύτερο από όλα είναι ότι δεν περιέχει καμία πρόσθετη ζάχαρη, κάνοντάς το κατάλληλο και για όσους ακολουθούν διατροφή χωρίς γλυκαντικές ουσίες
Νηστίσιμο κέικ με χουρμάδες και αμύγδαλα - Υγιεινό, αφράτο και χωρίς ζάχαρη
IKONIKI PRAGMATIKOTITA
Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει στα σχολεία ή το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας!
Παιδιά και Εικονική Πραγματικότητα: Ανάπτυξη ή Ρίσκο; Η αβεβαιότητα των επιστημονικών δεδομένων και τα ερωτήματα για τη χρήση VR στην παιδική ηλικία
Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει στα σχολεία ή το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας!