ελμε κέρκυρας
«Συμβάλλει με την ψήφο του, στον εκβιασμό και την τρομοκρατία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών»

Μέσα από ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, κρίνει τη θέση που πήραν συγκεκριμένοι αιρετοί στη 1η συνεδρίαση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιπλέον καλεί τους εργαζομένους να αναφέρουν τέτοιου είδους περιστατικά στην ΕΛΜΕ.

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση: 

Για την 1η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ

Δε χρειάστηκαν αρκετές συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ, για την ακρίβεια ούτε μία ολόκληρη, για να επιβεβαιώσουν οι «εκλεγμένοι» τηλε-αιρετοί το ρόλο που θα παίξουν, δίπλα δηλαδή στο Υπουργείο και στις αποφάσεις του και απέναντι στους συναδέλφους.

Δείγματα αυτής τους της τακτικής μας είχαν δώσει όταν κατά την διάρκεια της επίσκεψης της υπουργού Κεραμέως στην Κέρκυρα, αυτοί γύρισαν την πλάτη στο σωματείο, και στους συναδέλφους τους που υποτίθεται ότι «εκπροσωπούν» και βρέθηκαν δίπλα στην υπουργό, χαμογελαστοί, για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Πιο συγκεκριμένα και κατά την πρώτη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, ο «αιρετός» των «Λογικών Αλγορίθμων», συμφώνησε και υπερψήφισε, μαζί με τη Διοίκηση, την ανάκληση της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων ακολουθώντας και εκπροσωπώντας τις επιθυμίες και τις επιλογές της υπουργού Κεραμέως και της Κυβέρνησης και σε καμία περίπτωση τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, για τους οποίους υποτίθεται ότι βρίσκεται ως «αιρετός» στο ΠΥΣΔΕ.

Βρίσκει δηλαδή λογικό, ο «αιρετός» των «Λογικών Αλγορίθμων», ότι οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι, πρέπει να γίνουν μόνιμοι, μόνο μετά από την ατομική τους αξιολόγηση, υλοποιώντας το σχέδιο της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει, τα πιο ευάλωτα τμήματα των εκπαιδευτικών, τους νεοδιόριστους, σαν πολιορκητικό κριό, για την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης.

Αντί να ενημερώσει την ΕΛΜΕ, το σωματείο του, τους νεοδιόριστους συναδέλφους, από τους οποίους στερείται η ήδη αποφασισμένη μονιμοποίηση, ώστε να οργανωθεί μια διαμαρτυρία, όπως έγινε στο παρελθόν κι όπως γίνεται σε όλη την Ελλάδα, συμβάλλει με την ψήφο του, στον εκβιασμό και την τρομοκρατία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Όπως τα προηγούμενα δύο χρόνια, έτσι και τώρα, καλούμε για ακόμα μια φορά τους συναδέλφους να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ, για τις παρανομίες και τις παρατυπίες της Διοίκησης και του ΠΥΣΔΕ, ώστε με παρεμβάσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας, μαζί με την συμμετοχή των συναδέλφων, να διεκδικεί και να πετυχαίνει, όπως έχει γίνει αρκετές φορές τα προηγούμενα δυο χρόνια, την αποκατάσταση των αδικιών στις τοποθετήσεις και στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;