Δημόσια εκπαίδευση
«Αντί τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας να λειτουργούν στο σύνολο των σχολείων του νησιού, το υπουργείο επιλέγει με ημίμετρα να κάνει κάτι για τα μάτια του κόσμου»

Από το νέο έτος δημιουργούνται δύο Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ) στην Ζάκυνθο, ένα στο 2ο Γυμνάσιο και ένα στο Γυμνάσιο ΛΤ Βολιμών, στα οποία θα λειτουργήσουν τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας και οι μαθητές του νησιού θα πρέπει να μετακινούνται προς και από τα δύο ΣΚΑΕ που εγκρίθηκαν με δικό τους μεταφορικό μέσο.

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου επισημαίνει σε ανακοίνωσή της ότι «αντί τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας να λειτουργούν στο σύνολο των σχολείων του νησιού με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο επιλέγει με ημίμετρα και με μεγάλη καθυστέρηση να κάνει κάτι για τα μάτια του κόσμου, χωρίς ουσιαστική μελέτη και διάθεση για βοήθεια».

Επιπλέον, τονίζει πως «μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλαδικές (πχ Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο, Αρμονία κλπ) και το Υπουργείο έχει αφαιρέσει από το ωρολόγιο πρόγραμμα των Λυκείων, έχουν ενταχθεί στην Ενισχυτική Διδασκαλία, με αποτέλεσμα η διδασκαλία τους να μην έχει αρχίσει ακόμα και οι τελειόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις αντίστοιχες Σχολές, να μην έχουν κάνει ούτε μία ώρα μάθημα».

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου

«Για την Ενισχυτική Διδασκαλία και τα ΣΚΑΕ στη Ζάκυνθο»

Με την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου, από το νέο έτος δημιουργούνται δύο Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ) στην Ζάκυνθο, ένα στο 2ο Γυμνάσιο και ένα στο Γυμνάσιο ΛΤ Βολιμών, στα οποία θα λειτουργήσουν τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Αντί τα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας να λειτουργούν στο σύνολο των σχολείων του νησιού με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το υπουργείο επιλέγει με ημίμετρα και με μεγάλη καθυστέρηση να κάνει κάτι για τα μάτια του κόσμου, χωρίς ουσιαστική μελέτη και διάθεση για βοήθεια.

Οι ανάγκες για Ενισχυτική Διδασκαλία στο νησί μας είναι καταγεγραμμένες και πολλοί μαθητές που φοιτούν στα σχολεία της περιφέρειας, έχουν καταθέσει αιτήσεις συμμετοχής (πχ Γυμνάσια Λιθακιάς, Μαχαιράδου κα). Σε αυτά τα σχολεία, όχι απλώς δεν εγκρίθηκε ΣΚΑΕ, παρά την ύπαρξη αιτήσεων, αλλά οι μαθητές θα πρέπει να μετακινούνται προς και από τα δύο ΣΚΑΕ που εγκρίθηκαν με δικό τους μεταφορικό μέσο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι γονείς θα αναγκαστούν να επωμιστούν τη μεταφορά των παιδιών τους, γεγονός που ανατρέπει τον οικογενειακό προγραμματισμό και στην πράξη υπονομεύει την Ενισχυτική Διδασκαλία.

Επιπλέον, μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλαδικές (πχ Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο, Αρμονία κλπ) και το Υπουργείο έχει αφαιρέσει από το ωρολόγιο πρόγραμμα των Λυκείων, έχουν ενταχθεί στην Ενισχυτική Διδασκαλία, με αποτέλεσμα η διδασκαλία τους να μην έχει αρχίσει ακόμα και οι τελειόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις αντίστοιχες Σχολές, να μην έχουν κάνει ούτε μία ώρα μάθημα!

Απαιτούμε:

Έγκριση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας και ίδρυση ΣΚΑΕ σε όλα τα σχολεία που έχουν γίνει αιτήσεις από μαθητές.

Πρόβλεψη για τη μεταφορά των μαθητών στα τμήματα ΣΚΑΕ με ευθύνη του κράτους.

Επαναλειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια.

Διδασκαλία εντός του ωρολογίου προγράμματος των ειδικών μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

trimperis
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master
Ένα αναβαθμισμένο 5ετές Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών θα δώσει ισχυρότερα εφόδια
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master