Thumbnail
ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ – ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ  ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

 

Παλλήνη :  12-3-2013

Αριθμ.Πρωτ. : 16

ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ – ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ  ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Σχετικά με το παρακάτω αίτημα του υπουργείου Παιδείας :

ΠΡΟΣ

1.    Σχολικές Μονάδες Αθμιας Εκπαίδευσης που εφαρμόζουν Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα Σπουδών

2.    Σχολικές Μονάδες Αθμιας και Βθμιας που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών

 

ΘΕΜΑ: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου στο πλαίσιο έρευνας πεδίου για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο των απαιτήσεων του Κανονισμού 1083/2006 (Άρθρο 48, παράγραφος 3), η αξιολόγηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» έχει ανατεθεί στην εταιρεία ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ Α.Ε. το έργο «Σύμβουλος Αξιολόγησης κατά τη διάρκεια υλοποίησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος  “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” (ΕΠΕΔΒΜ)».

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας  αφού συζήτησε διεξοδικά το θέμα και σε συνέχεια και των προηγούμενων αποφάσεων του Δ.Σ. και Γενικών Συνελεύσεων καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων ΕΑΕΠ να μην συμμετάσχουν στην «έρευνα» αυτή και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για τους εξής λόγους:

-Η έρευνα υπεισέρχεται σε ζητήματα που άπτονται της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τα οποία ο κλάδος μας έχει τοποθετηθεί αρνητικά.

-Το πρόχειρα διατυπωμένο ερωτηματολόγιο, καλείται να εξυπηρετήσει με την μέσα σε δύο μέρες συμπλήρωσή του, κυρίως οικονομικές σκοπιμότητες (λήψη χρημάτων ΕΣΠΑ).

-Η ιδιωτική εταιρεία που το υλοποιεί αμείβεται αδρά για να εκπονεί τέτοιου επιπέδου ερωτηματολόγια, χωρίς ούτε καν να αποπειράται την αποτίμηση της όποιας εμπειρίας αποκτήθηκε.

--Επιχειρείται ο εμπαιγμός μας, αφού ουσιαστικά θέλουν να νομιμοποιήσουν με τη σφραγίδα εκπαιδευτικών και γονιών τον τρόπο που τα ΕΑΕΠ λειτούργησαν ( μεγάλες ελλείψεις εκπαιδευτικών, μη σύσταση οργανικών θέσεων για τις ειδικότητες , υποχρηματοδότηση , προχειρότητα σχεδιασμού κτλ).

-Οι συντάκτες του ερωτηματολογίου δεν επιδιώκουν την καταγραφή των σοβαρών προβλημάτων που εμφανίστηκαν στα σχολεία ΕΑΕΠ και είναι γνωστά τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς των μαθητών όπως οι ελλείψεις σε ειδικότητες, κάλυψη ξενόγλωσσων ειδικοτήτων με ενισχυτικές στα τμήματα, χάος στα προγράμματα κ.ο.κ. Για τα προβλήματα αυτά και άλλα πολλά υπεύθυνο είναι το Υπουργείο Παιδείας κάτι το οποίο οι συντάκτες θα έπρεπε να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν.

Καλούμε τη ΔΟΕ  να καλύψει νομικά και συνδικαλιστικά τους συναδέλφους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι προέβλεπε το ΦΕΚ διορισμών του 2023 για τη διαδικασία υποβολής αίτησης
Η αίτηση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75), θα υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι προέβλεπε το ΦΕΚ διορισμών του 2023 για τη διαδικασία υποβολής αίτησης
25-83755teleferic.jpg
Τραγωδία στην Ιταλία: Μητέρα δύο παιδιών πιάστηκε σε τελεφερίκ και έπεσε από γκρεμό
Η άτυχη γυναίκα φόρτωνε αποσκευές σε ένα μικρό ένα τελεφερίκ που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά αντικειμένων και όχι ανθρώπων - όταν πιάστηκαν τα...
Τραγωδία στην Ιταλία: Μητέρα δύο παιδιών πιάστηκε σε τελεφερίκ και έπεσε από γκρεμό