Thumbnail
Η οργάνωση, οι υποδομές και η γενικότερη λειτουργία της Δημόσιας Εκπαίδευσης έχουν φτάσει στο τέλμα.

 

Σεμινάριο ή «παρωδία» για τους εκπαιδευτικούς της Παράλληλης στήριξης;

Η οργάνωση, οι υποδομές και η γενικότερη λειτουργία της Δημόσιας Εκπαίδευσης έχουν φτάσει στο τέλμα.

Άλλη μια απόδειξη του παραπάνω συμπεράσματος είναι το σεμινάριο που διοργανώνεται για τους συναδέλφους της Παράλληλης στήριξης με πιθανή έναρξη ημερομηνίας από 1 έως 12 Απριλίου.

Ιδού  μερικά ρητορικά ερωτήματα που καταδεικνύουν πώς το συγκεκριμένο σεμινάριο κρίνεται αντιπαιδαγωγικό:

·         Είναι δυνατό να διοργανώνεται σεμινάριο, που έχει στόχο να ενισχύσει τους συναδέλφους μας , διάρκειας 10 ημερών,  μόλις 2 μήνες πριν λήξει η σχολική χρονιά;

·         Είναι δυνατό να προσλαμβάνονται οι συνάδελφοι της Παράλληλης στήριξης με μεγάλη χρονική καθυστέρηση( οι περισσότεροι προσελήφθησαν μέσα Φεβρουαρίου) και τα παιδιά που χρειάζονται στήριξη  ξαφνικά να μένουν πάλι χωρίς δάσκαλο για δύο εβδομάδες;

Πέρα, όμως,  από τον αντιπαιδαγωγικό τρόπο που οργανώθηκε το παραπάνω σεμινάριο θίγει εργασιακά και οικονομικά ζητήματα.

Για παράδειγμα, στην Ανατολική Κρήτη το εν λόγω σεμινάριο θα διοργανωθεί στο Ηράκλειο απογευματινές ώρες (πιθανό 14:00 με 20:00), στοχεύοντας να καλύψει τους συναδέλφους όλου του νομού Ηρακλείου και Λασιθίου.

·         Δηλαδή, οι συνάδελφοι καλούνται από κάθε γωνιά των δύο νομών να καλύψουν με δικά τους έξοδα τις μετακινήσεις, καθώς αποζημίωση προβλέπεται, αλλά με μεγάλη χρονική καθυστέρηση (στο παρελθόν έχουν χαθεί χρήματα από μετακινήσεις σεμιναρίων).

·         Επιπλέον, οι συνάδελφοι από το Λασίθι επί της ουσίας υποχρεώνονται να μετακινούνται καθημερινά καλύπτοντας τεράστιες χιλιομετρικές αποστάσεις( έως και 6 ώρες ημερησίως).

Η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. καταγγέλλει την ανεύθυνη στάση των διοργανωτών του σεμιναρίου και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και προτείνει:

-  Να εξετάζεται η χρονική περίοδος, όταν διεξάγονται τέτοιου είδους σεμινάρια προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικό παιδαγωγικό αντίκρισμα και να επωφελούνται οι εκπαιδευτικοί και κατ επέκταση τα παιδιά.

-  Τα σεμινάρια να διεξάγονται αποκεντρωμένα, έτσι ώστε να μην αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να πληρώνουν για την επιμόρφωσή τους, ειδικά σε μια εποχή, όπου ο μισθός έχει καταντήσει επίδομα.

Ζητάμε:

·         Οι διορισμοί αναπληρωτών παράλληλης στήριξης να γίνονται τον Αύγουστο στις πραγματικές ανάγκες, προκειμένου να καλύπτονται ΟΛΑ τα κενά.

·         Τα επιμορφωτικά σεμινάρια να γίνονται πριν την έναρξη των μαθημάτων, έτσι ώστε οι συνάδελφοι να πηγαίνουν να αναλαμβάνουν τις θέσεις ευθύνης τους με τη λήξη των σεμιναρίων.

·         Να υπάρχουν εξακτινομένα τμήματα επιμόρφωσης σε όλη την Κρήτη. Είναι προτιμότερο να μετακινούνται ένα με δυο επιμορφωτές καθημερινά, παρά 20 εκπαιδευτικοί…

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

                         ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidiki_agogi_4.jpg
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ
«Πιστεύουμε ότι τα παιδιά μας αξίζουν ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον μάθησης, το οποίο θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους και να...
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ