Thumbnail
Ο  ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ  ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΠΕΡΑΣΕΙ. ΝΑ  ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

 

Ο  ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ  ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΠΕΡΑΣΕΙ. ΝΑ  ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Συνάδελφοι-ισσες

Μέσα  στο  γενικότερο  κλίμα  ανασφάλειας  και  τρομοκρατίας  που  έχουν   επιβάλλει  οι  εγχώριοι(ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ)  και  εξωτερικοί (ΕΕ –ΕΚΤ – ΔΝΤ)  τροϊκανοί  , ήρθαν  και  τα  κλιμάκια  των «ΡΑΜΠΟ»  της  δημόσιας  διοίκησης. Είναι  φανερό  και  στον  πιο  τυφλό  φιλοκυβερνητικό  «μπουμπούνα» (δεν  μιλάμε  για   τους  εγκάθετους που   πασχίζουν  να  περάσει  η  πολιτική αυτή) ότι  το   όλο  σκηνικό  εξυπηρετεί  το  κλίμα  φόβου  καταρχήν  και  την  προσπάθεια  δημιουργίας  κλίματος   εχθρότητας  απέναντί μας  κατά  δεύτερον, με  προφανή  στόχο  την  εξασφάλιση  συναίνεσης  στην  εξαθλίωσή  και  απόλυσή μας  και  στην  διάλυση  των  σχολείων. Σ΄ αυτό  ποντάρει  το  υπουργείο  και  η  κυβέρνηση  των  «Τσολάκογλου»  που  έχει  καθίσει  στο  σβέρκο μας  σαν    το  ζυγό  της  κατοχής.

Την  ώρα  που  ο  «περίφημος»  Υπουργός  Παιδείας  με  το  ένα  χέρι (το  πονόψυχο ελέω  ΕΣΠΑ) θα  μοιράζει  κουλούρια  στους  πεινασμένους  μαθητές  , με  το  άλλο  (το ψυχρό τεχνοκρατικό  και  άμεμπτο…..αυτό  που  υπογράφει  τις  συμβάσεις  ξεκοκαλίσματος  των  κονδυλίων π.χ. ΕΥΖΗΝ) θα  καταμετρά ως  άλλος  στρατηγός  των  σύγχρονων  SS     τους  «άχρηστους»  για  εργασία( η θλιβερή  αξιολόγηση να ΄ναι  καλά)   ώστε   να   πεταχτούν  στην  υψικάμινο  της  ανεργίας. Στα  σύγχρονα  Νταχάου  ενίοτε  θα  περνάνε  και  οι  επιθεωρητές  ώστε  να  υπάρχει  η  απαραίτητη  ανατριχίλα  και  «ησυχία».

Αυτό  συνάδελφοι  είναι  το  παρόν  και  το  μέλλον  των  σχολείων  αλλά  και  κάθε  εργασιακού χώρου  στα  πλαίσια της  περίφημης  σωτηρίας  της  χώρας μας.        

  Όσο  περισσότερο  λοιπόν  τους  αφήνουμε   στην  θέση τους  , είτε  από  εκλογικές   αυταπάτες πως  θα  τους  τιμωρήσουμε όταν  και αν  γίνουν  εκλογές , είτε  από  φόβο  μπροστά  στο  μέγεθος  του  αντιπάλου  αναβάλλοντας  συνεχώς  την  αναγκαία  σύγκρουση  , τόσο  περισσότερο  θα  βυθιζόμαστε  στην  απόγνωση  και  στην  μοιρολατρία.

Σας  επισυνάπτουμε  τα  εδάφια του Ν 1566  που  ορίζουν   το  ωράριο  των  εκπαιδευτικών  όπως  αυτό  ισχύει μέχρι  σήμερα για  να  μην  επιτρέπεται   η  καταστρατήγηση  από  «κάποιους  έτοιμους  από  καιρό». Όσον  αφορά  τα  περίφημα   υπηρεσιακά  σημειώματα (στρατό  θύμισαν  σε  κάποιους  συναδέλφους!!!)  που  έτρεξαν  κάποιοι  διευθυντές  να  επιδώσουν  στους  συναδέλφους  που  αποχωρούσαν  από  το  σχολείο  μετά  το  πέρας  του  εργασιακού  τους  ωραρίου, είναι  εντελώς  παράνομα  και  δεν  αναφέρονται  πουθενά   και  σε  κανέναν  νόμο.

Ν. 1566/1985 άρθρο 13 παρ. 8  &  

8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα,

 

Ν. 1566/1985 άρθρο 14  παρ. 20

20. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και την απαγόρευση παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων και τις κυρώσεις για την παράβασή της αντίστοιχα, εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

            ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ  ΤΙΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΜΑΣ  ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ  ΚΟΝΤΡΑ  ΣΤΟ  ΦΟΒΟ  ΚΑΙ ΤΗΝ  ΥΠΟΤΑΓΗ. 

                                                                                                                                                                           ΛΑΡΙΣΑ  9-4-13

                                   ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ   ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;