Thumbnail
ΠΕΑΕ - Συντονιστικό ωρομισθίων: 16 Απριλίου όλοι στο υπουργείο Παιδείας

 

16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

H επιθετική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση συνεχίζεται, όντας σε απόλυτη αρμονία με τις επιταγές του ΔΝΤ και της Τρόικας. Η αύξηση ωραρίου, η κατάργηση οργανικών θέσεων, η κατάργηση της μισθολογικής προσαύξησης της προϋπηρεσίας από την ιδιωτική εκπαίδευση για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, η προβληματική λειτουργία αντισταθμιστικών προγραμμάτων είναι «απλώς» οι εγκύκλιοι και οι εξαγγελίες των 2 τελευταίων βδομάδων.

Η αύξηση ωραρίου και η κατάργηση οργανικών θέσεων οδηγούν άμεσα σε απολύσεις. Στις απολύσεις μάλιστα αναφέρθηκε και ο ίδιος ο πρωθυπουργός για να διαλύσει προφανώς τις όποιες αμφιβολίες είχε και ο τελευταίος καλόπιστος συνάδελφος. Με μία καθαρά λογιστική αριθμητική υπολογίζονται οι ανάγκες των σχολείων μακριά από όποια παιδαγωγική λογική. Και φυσικά, μιλώντας για λιγότερες οργανικές θέσεις και απολύσεις, ούτε λόγος για διορισμούς για εμάς τους αδιόριστους. Άλλωστε ο αριθμός των 2000 αναπληρωτών που έχει υποσχεθεί το Υπουργείο για του χρόνου δεν αφήνει πια ούτε την «ελπίδα» για ελαστική εργασία

Η κατάργηση της προσαύξησης της προϋπηρεσίας από την ιδιωτική εκπαίδευση αποτελεί άλλη μία παρανομία του Υπουργείου που νομοθετεί με εγκύκλιο και έχει και το θράσος να ζητά αναδρομικά από το 2011!

Η κοροϊδία της ενισχυτικής διδασκαλίας οδήγησε στην μη πραγματική λειτουργία του προγράμματος, σε διαφορετικό καθεστώς πρόσληψης ελαστικά εργαζόμενων και φυσικά, για άλλη μια φορά, σε κακοπληρωμένη εργασία, πλήρως απομακρυσμένη από τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών

Συνάδελφε και συναδέλφισσα, υπάρχουν δύο δρόμοι… Ο δρόμος της συνεχούς αναμονής και υπομονής, της ανάθεσης των ευθυνών και των ζωών μας σε πεφωτισμένους εκπροσώπους κυβερνητικών παρατάξεων που χρόνια τώρα έμαθαν καλά να χειρίζονται τον κόσμο και να είναι τελικά οι χειροκροτητές των κυβερνητικών πολιτικών, ο δρόμος της υποταγής και της απώλειας της αξιοπρέπειας.. Από την άλλη, υπάρχει και ο δρόμος του αγώνα, της διεκδίκησης, της εμπιστοσύνης στη δύναμή μας, στη δύναμη της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης. Είναι μακρύς και ίσως κουραστικός αυτός ο δρόμος, αλλά, όπως έχει αποδειχτεί, είναι ο μόνος νικηφόρος.

Όλοι και όλες στο Υπουργείο Παιδείας την Τρίτη, 16 Απριλίου, 1μ.μ. Όσοι εργαζόμαστε συμμετέχουμε στη στάση εργασίας που έχουν κηρύξει οι σύλλογοι πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και μετά από πραγματική πίεση και η ΔΟΕ, καθώς και κάποιες ΕΛΜΕ του λεκανοπεδίου. Καλούμε την ΟΛΜΕ να κηρύξει και εκείνη στάση εργασίας. Οι υπόλοιποι δεν έχουμε πια δικαιολογία

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»