Για «πλασιέ των επιχειρήσεων στα σχολεία» καταγγέλλει το Δήμο Εορδαίας η Τομεακή Οργάνωση Υπαίθρου Κοζάνης του ΚΚΕ, με αφορμή την πραγματοποίηση ημερίδας επαγγελματικού προσανατολισμού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοίευμα του Ριζοσπάστη, την περασμένη Τρίτη 22 Μάρτη, ο Δήμος Εορδαίας οργάνωσε ημερίδα με θέμα «Επιλέγω σπουδές και επάγγελμα», η οποία πραγματοποιήθηκε σε ώρα μαθημάτων, στο αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Συντονιστής ήταν το Μουσικό Σχολείο και χορηγός μια ιδιωτική εταιρεία ανάπτυξης επαγγελματικού προσανατολισμού και καριέρας. Η εν λόγω εταιρεία, παρόλο που δεν ήταν εισηγητής, έκανε αισθητή την παρουσία της με διαφημιστικό φάκελο, ερωτηματολόγια με τεστ προσωπικότητας και άλλο υλικό που διένειμε στους μαθητές. Την ημερίδα παρακολούθησαν μαθητές του Μουσικού Σχολείου, του 1ου και 2ου Γενικού Λυκείου.
Σταχυολογώντας ορισμένα μόνο από τα όσα ειπώθηκαν, μπορεί ο καθένας να βγάλει συμπεράσματα. Είπαν ότι «οι μαθητές δεν θα πρέπει να φοβούνται τις μεταβάσεις και τις αλλαγές από δουλειά σε δουλειά», προκειμένου να εξοικειώσουν τη νεολαία με την εργασιακή περιπλάνηση και την εργασιακή αβεβαιότητα. Ειπώθηκε ακόμη ότι «σε λίγο η κρίση τελειώνει και θα έρθει ανάπτυξη της οικονομίας», λες και η ανάπτυξη αυτή θα είναι σε όφελος του λαού... Επίσης, ότι «οι "καλοί και έξυπνοι" δε μένουν άνεργοι». Αραγε το 32% των ανέργων στη Δυτική Μακεδονία, ποσοστό που ξεπερνάει το 67% στη νεολαία, είναι τεμπέληδες και ανόητοι; Η εργασία δεν παρουσιάστηκε ως δικαίωμα, αλλά ως ευκαιρία, που θα την αρπάξει «ο τυχερός ή ο πιο έξυπνος»...
Η Τομεακή Οργάνωση Υπαίθρου Κοζάνης του ΚΚΕ, με ανακοίνωσή της, σημειώνει ανάμεσα σε άλλα ότι «για να ανοίξει σήμερα συζήτηση για το τι είδους επαγγελματικό προσανατολισμό χρειαζόμαστε, με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες και όχι τις ανάγκες των μονοπωλίων, πρέπει πρώτα να απαντηθεί το κύριο ερώτημα: Σε όφελος τίνος λειτουργεί η οικονομία και σε ποιανού τα χέρια βρίσκεται η εξουσία;
Μόνο με κοινωνικοποιημένα τα μέσα παραγωγής και κεντρικό σχεδιασμό στην οικονομία μπορεί να υπάρξει (...) αξιοποίηση του εργατικού δυναμικού, από το σχολείο και μετά (...).
Η γνώση πρέπει να παρέχεται δωρεάν σε όλους και ενιαία. Το ενιαίο πρόγραμμα έχει να κάνει με την παροχή της ολόπλευρης μόρφωσης, την καλλιέργεια της προσωπικότητας ενιαία σε όλους τους μαθητές, την αποφυγή της αποσπασματικότητας, την εργασιακή ετοιμότητα κάθε μαθητή έως την ενηλικίωσή του, ώστε να μπορεί να επιλέξει σχετικά πιο ελεύθερα αν θα συνεχίσει στην Ανώτατη, την Επαγγελματική ή την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση ή αν άμεσα θέλει να μπει στην παραγωγή».
Η Τομεακή Οργάνωση Υπαίθρου Κοζάνης του ΚΚΕ καταγγέλλει το Δήμο Εορδαίας, που βάζει στα σχολεία τις επιχειρήσεις να κάνουν τις μπίζνες τους παίζοντας με τις αγωνίες των γονιών και των μαθητών. Καταγγέλλει, επίσης, τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που επέτρεψε να πραγματοποιηθεί μια τέτοια διαφημιστική καμπάνια μέσα σε σχολική μονάδα, εν ώρα διδασκαλίας. Καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές, όλους τους εργαζόμενους να πάρουν θέση και να καταδικάσουν όλους όσους προσπαθούν να παραπληροφορήσουν, να κερδοσκοπήσουν στις πλάτες των παιδιών τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη