ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ποιες ειναι οι αρμοδιότητες των Ομάδων Συντονισμού

Με απόφαση του υπουργού Παιδείας, τροποποιήθηκε η με αριθ. 1269/19-04-22 (ΑΔΑ: ΩΔΡΙ46ΜΤΛΗ-ΘΗΤ) απόφαση της πρώην Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Συγκρότηση Ομάδων Συντονισμού για την παρακολούθηση, το συντονισμό και την επιτάχυνση της υλοποίησης Δράσεων, Έργων ή και Σελ. 3 από 7 ομάδας Έργων στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

Ως εκ τούτου, οι Ομάδες Συντονισμού διαμορφώνονται ως εξής:

Δείτε την απόφαση με όλα τα ονόματα 

Αρμοδιότητες των Ομάδων Συντονισμού

Οι κύριες αρμοδιότητες των Υπουργείων Ευθύνης, όπως αυτές αποτυπώνονται στην ΥΑ του Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου και στο Εγχειρίδιο Διαδικασιών, οι οποίες ασκούνται από ομάδα συντονισμού/ Τask Force και παρουσιάζονται κωδικοποιημένα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι του με αριθ. 57247 ΕΞ 2022/28-04-2022 έγγραφου της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης (ΕΥΣΤΑ) του Υπουργείου Οικονομικών, είναι οι ακόλουθες:

Α. Ένταξη έργων

1. Υποβάλλουν στην Υπηρεσία Συντονισμού το ΤΔΕ των Δράσεων/Έργων ευθύνης τους, αποκλειστικά μέσω του ΟΠΣ ΤΑ για την ένταξη αυτών στο ΤΑΑ, με συνημμένα όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αρμοδίως υπογεγραμμένο από τον Φορέα υλοποίησης και το Υπουργείο Ευθύνης. Στην περίπτωση ελλείψεων ή παραλείψεων συνεργάζονται με την Σελ. 6 από 7 ΕΥΣΤΑ για την θεραπεία τους και την επαναϋποβολή του ΤΔΕ (άρθρο 3 στοιχ. 2, περ. Β, παρ.1 και άρθρο 4 παρ. 1 ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ1 Εγχειριδίου Διαδικασιών).

Β. Χρηματοδότηση Έργων

2. Μεριμνούν για τη διάθεση των απαιτούμενων ετήσιων πιστώσεων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Συνεργάζονται με τη Δ/νση Δημοσίων Επενδύσεων του Υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων για ανταλλαγή/πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν στην ένταξη, χρηματοδότηση και πληρωμές των έργων ΤΑΑ (άρθρο 3 στοιχ. 8, περ. Β, παρ.1 και άρθρο 3 παρ.4 ΥΑ ΣΔΕ).

Γ. Παρακολούθηση Έργων

1. Διασφαλίζουν την πλήρη και έγκαιρη καταχώριση από τους Φορείς Υλοποίησης του συνόλου των απαιτούμενων δεδομένων, στοιχείων και πληροφοριών για την παρακολούθηση, αξιολόγηση, δημοσιονομική διαχείριση επαλήθευση και έλεγχο των δράσεων και των έργων ευθύνης τους (άρθρο 3 στοιχ. 3, περ. Β, παρ.1 ΥΑ ΣΔΕ), ιδίως δε των δεδομένων του άρθρου 22.2.δ του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/241 (διαδικασία Δ20 Εγχειριδίου Διαδικασιών). 2. Υποστηρίζουν τους εποπτευόμενους φορείς κατά την ωρίμανση Δράσεων/Έργων, βεβαιώνουν τις ενέργειες ωρίμανσης κατά τη δημιουργία των Δελτίων Ωρίμανσης στο ΟΠΣ ΤΑ και συντονίζουν τους Φορείς υλοποίησης διαφορετικών Δράσεων/Έργων. Στις περιπτώσεις που ανακύπτουν προβλήματα/εμπλοκές κατά την εξέλιξη των ενεργειών ωρίμανσης, αυτά αναφέρονται και περιγράφονται από το Υπουργείο Ευθύνης σε συνεργασία με τον Φορέα Υλοποίησης (άρθρο 3 στοιχ. 5, περ. Β, παρ.1 και άρθρο 5 ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ2 του Εγχειρίδιου Διαδικασιών). 3. Ενημερώνουν την ΕΥΣΤΑ για την πρόοδο των Δράσεων/Έργων και την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων (άρθρο 3 στοιχ. 6, περ. Β, παρ.1και άρθρο 5 ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ6 Εγχειριδίου Διαδικασιών). 4. Διατυπώνουν απόψεις, στις περιπτώσεις που αποστέλλεται καταγγελία από την Ομάδα Διερεύνησης της ΕΥΣΤΑ, και διατυπώνουν τα μέτρα αντιμετώπισης που προτίθεται να λάβουν, εφόσον απαιτούνται (Διαδικασία Δ11 Εγχειριδίου Διαδικασιών).

Δ. Επίτευξη Οροσήμων

5. Παραλαμβάνουν το πόρισμα του ανεξάρτητου ελεγκτή και ακολούθως επιβεβαιώνουν την ικανοποιητική επίτευξη των οροσήμων και στόχων μέσω του ΟΠΣ ΤΑ (άρθρο 3 στοιχ. 7, περ. Β, παρ.1, άρθρο 5 παρ 13 και άρθρο 7 παρ 2 της ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ7 και Δ8 Εγχειριδίου Διαδικασιών) . 6. Σε περίπτωση ευρημάτων με δημοσιονομική επίπτωση, μεριμνούν για τη λήψη των απόψεων του ελεγχόμενου φορέα, εξετάζουν αυτές και ακολούθως επικυρώνουν ή μη την αρχική διαπίστωση, αναρτώντας στο ΟΠΣ ΤΑ και τη διαδικασία εξέτασης αντιρρήσεων που πραγματοποίησαν (άρθρο 3 στοιχ. 6, περ. Β, παρ.1, άρθρο 5 παρ 13 και άρθρο 7 παρ 2 της ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ7 και Δ8 Εγχειριδίου Διαδικασιών).7. Στις περιπτώσεις Οροσήμων νομοθετικής φύσεως ή και Οροσήμων που αφορούν μεταρρυθμίσεις, η επίτευξη αυτών δηλώνεται στο ΟΠΣ ΤΑ από το Υπουργείο Ευθύνης, με την απαραίτητη τεκμηρίωση, και επιβεβαιώνεται από τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού της Προεδρίας της Κυβέρνησης (άρθρο 3 στοιχ. 6, περ. Β, παρ.1, άρθρο 5 παρ 14 και άρθρο 7 παρ 2 της ΥΑ ΣΔΕ, Διαδικασία Δ7 και Δ8 Εγχειριδίου Διαδικασιών).

Ε. Ολοκλήρωση Έργων

8. Στις περιπτώσεις ολοκλήρωσης Δράσεων/Έργων πραγματοποιούν έλεγχο πληρότητας της Έκθεσης του Ανεξάρτητου Ελεγκτή και εφόσον κρίνουν ότι αυτή είναι πλήρης και δεν εντοπίζονται ευρήματα, επιβεβαιώνουν την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου και την υποβάλλουν στην ΕΥΣΤΑ μέσω ΟΠΣ ΤΑ (διαδικασία Δ18 Εγχειριδίου Διαδικασιών) ΣΤ. Έλεγχος επικοινωνίας και δημοσιότητας Ελέγχουν την τήρηση των κανόνων επικοινωνίας, όπως αυτοί ορίζονται στον «Οδηγό Επικοινωνίας Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)