Thumbnail
«Ιστορίης Επίσκεψις. Μία επαναπροσέγγιση της Ιστορίας, των προβλημάτων και των μεθόδων της»

Για τέταρτη συνεχή χρονιά το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών προχωρεί στην πραγματοποίηση του εξαιρετικά επιτυχημένου Προγράμματος «Ιστορίης Επίσκεψις. Μία επαναπροσέγγιση της Ιστορίας, των προβλημάτων και των μεθόδων της». Το Πρόγραμμα αυτό (που παρακολουθείται κατ' έτος από διακόσια περίπου άτομα) παρέχεται εντελώς δωρεάν στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της κατηγορίας ΠΕ2 που επιθυμούν να ανανεώσουν την επαφή τους με την Ιστορία, την Αρχαιολογία και την Ιστορία της Τέχνης.

Το Πρόγραμμα ξεκινά την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Αίθ. Αντώνη Τρίτση)". και θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων (αμφιθέατρο «Α. Τρίτσης») από 23-09-2016 έως 08-10-2016, από 11-11-2016 έως 19-11-2016 και από 02-12-2016 έως 03-12-2016.


Αναλυτικά στοιχεία για το Πρόγραμμα και τους όρους συμμετοχής σε αυτό καθώς και η αίτηση συμμετοχής βρίσκονται αναρτημένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.arch.uoa.gr


Πληροφορίες στο τηλέφωνο του Τομέα Ιστορίας 2107277400.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;