mentoring
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα έως τις 28/10/2020 και μόνον ηλεκτρονικά

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο εξ Αποστάσεως  ασύγχρονο ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ πολυθεματικό επιμορφωτικό πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ διάρκειας 540 ωρών: «Mentoring: Παιδαγωγική και Συμβουλευτική Καθοδήγηση στη σχολική μονάδα», στοχευμένο στο νέο θεσμό του Συμβούλου Σχολικής ζωής .

 ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα έως τις 28/10/2020 και μόνον ηλεκτρονικά, στον παρακάτω σύνδεσμο:    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfS_vtplgvzQmPIjIlN9k5RPjKRrY2EBS2szLVd-N92XY7dnA/viewform

Με τη λήξη του προγράμματος παρέχεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αθηνών με τη σφραγίδα του Πανεπιστημίου. Η απόκτηση του  Πιστοποιητικού προσδίδει μοριοδότηση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ παρέχει:

1. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (Nόμος4589/2019(ΦΕΚ 13Α), Μόρια για ένταξη στους πίνακες εκπαιδευτικών για διορισμό:

  • Δύο (2) Μόρια στο σύστημα διορισμών - προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές, αδιόριστοι υποψήφιοι)-(Άρθρο 57περίπτωση θθ)
  • Δέκα (10)μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ (ΦΕΚ 2 Απριλίου 2019)
  • Δύο(2) Μόρια για διευθυντές και υποδιευθυντές σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και σε ΔΙΕΚ
     

2. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24) το συγκριτικό πλεονέκτημα ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ στα υποψήφια Στελέχη Εκπαίδευσης και στους υποψήφιους [Περιφερειακούς Διευθυντές εκπαίδευσης, Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικούς συμβούλους ή συντονιστές εκπαιδευτικού έργου,  διευθυντές σχολικών μονάδων,κλπ) (0,5 μόρια)]

  • 0,5 Μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)
  • 0,5 Μόρια σε υποψήφιους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)

3. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • 1 Μόριο στη διαδικασία επιλογής των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης
  • 1 Μόριο σε υποψήφιους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • 1 Μόριο σε υποψήφιους σχολικούς συμβούλους ή συμβούλους εκπαίδευσης πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • 1 Μόριο σε υποψήφιους Διευθυντές  σχολικών μονάδων

ΓΝΩΣΤΙΚΑ  παρέχει:

Θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις απαραίτητες στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία και καλύπτει παράλληλα  τις ανάγκες του νέου θεσμού του Συμβούλου Σχολικής Ζωής.


ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α’ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ- Ο/Η  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

  1. Το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  2. Ο/η εκπαιδευτικός στο σημερινό εκπαιδευτικό πλαίσιο-επιστημονικές θεωρήσεις

Β’  ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ – ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ  ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ

  1. Η σχολική τάξη
  2. Μια σχολική τάξη για όλους
  3. Εφαρμογή σύγχρονων  μεθόδων διδασκαλίας
  4. Ανάπτυξη και καλλιέργεια ικανοτήτων /δεξιοτήτων των μαθητών/τριών

Γ’  ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΩΣ  ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ  ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ

  1. Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης
  2. Πολυπολιτισμικότητα στην εκπαίδευση
  3. Σχολείο & αξίες αειφορίας
  4. Διαχείριση κρίσεων στην σχολική μονάδα
  5. Συνεργασία σχολείου και οικογένειας

Δ’  ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Ο/Η  ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ -ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  1. Ο/η Σύμβουλος σχολικής ζωής ως λειτουργός παιδαγωγικής καθοδήγησης
  2. Ο/η Σύμβουλος σχολικής ζωής ως λειτουργός συμβουλευτικής καθοδήγησης
  3. Ο ρόλος του/της Σύμβουλου σχολικής ζωής στην επικοινωνία σχολείου οικογένειας –κοινότητας

Ε’ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΘΗΣΗ: (ΤΠΕ) ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

    15. Ποιότητα στην εκπαίδευση: η  συμβολή του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης της σχολικής μονάδας
    16. Ο ρόλος των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην συμβουλευτική και παιδαγωγική   καθοδήγηση
    17. Αξιολόγηση της μάθησης


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

  • Απευθύνεται σε όλους τους  εκπαιδευτικούς (δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης) όλων των βαθμίδων
  • Σε αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς  οι οποίοι θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών
  • Σε στελέχη της εκπαίδευσης
  • Σε πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης και της διά Βίου Μάθησης
  • Σε φοιτητές

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 580 Ευρώ ανά εκπαιδευόμενο και μπορεί να καταβληθεί και τμηματικά σε 3 δόσεις. Παρέχεται έκπτωση 10% σε φοιτητές, ανέργους, πολύτεκνους και άτομα ειδικών κατηγοριών. Οι εκπαιδευόμενοι που επιθυμούν να προκαταβάλουν το ποσό με την έναρξη του προγράμματος, θα λαμβάνουν έκπτωση 15%.

Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος: Βασίλειος Γιαλαμάς, Καθηγητής του ΤΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η έναρξη του προγράμματος αναμένεται στις 30 Οκτωβρίου 2020

Διάρκεια προγράμματος: 9 μήνες

Πιστωτικές Μονάδες ECVET: 21,6

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6932340855 από 18:30 - 19:30 καθημερινά

Email: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»