Thumbnail
Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Φοιτητικού Συλλόγου Ζυρίχης

"Το βράδυ της Πέμπτης 6 Νοεμβρίου 2014 μια παρέα 4 Ελλήνων δέχτηκαν επίθεση από νεοναζιστική ομάδα μέσα σε τραμ που κατευθυνόταν από τη στάση Rennweg προς τη στάση Banhofstrasse ενώ η επίθεση συνεχίστηκε και έξω από το τραμ στο χώρο της στάσης Banhofstrasse", αναφέρει σε καταγγελία του ο Ελληνικός Φοιτητικός Σύλλογος Ζυρίχης.

Όπως σημειώνει ο Φοιτητικός σύλλογος  "Αφότου αναγνωρίσθηκαν ως Έλληνες, προκλήθηκαν φωνάζοντας τους “Golden Dawn”. Όταν η παρέα έδειξε τη διαφωνία της με τη φασιστική Χρυσή Αυγή, η πρόκληση συνεχίστηκε με τραγούδια που εξυμνούσαν τον Αδόλφο Χίτλερ. Χωρίς σωματικού τύπου απάντηση από τους Έλληνες, η ομάδα που φώναζε τα νεοναζιστικά αυτά συνθήματα προχώρησε σε απευθείας χτυπήματα στο πρόσωπο με αποτέλεσμα ένας Έλληνας να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για πρώτες βοήθειες φέροντας σημαντικό χτύπημα στο μάτι. Πρόκειται ξεκάθαρα για ένα περιστατικό βίας με μόνο κίνητρο το μίσος. Μίσος εθνικιστικό και ρατσιστικό, μίσος πολιτικό."

Στην συνέχεια η ανακοίνωση αναφέρει πως "Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει το πρόβλημα και τους κινδύνους της ανόδου του νεοναζισμού και της φασιστικής βίας στην εποχή μας, ακόμα και σε μια πόλη με χιλιάδες μεταναστών που προσφέρουν καθοριστικά στην παραγωγική της πραγματικότητα. Αθώοι δέχτηκαν επίθεση με μόνο λόγο την καταγωγή τους και το γεγονός ότι εξέφρασαν δημοκρατικά τη γνώμη τους για την αντίθεση τους προς τον Χίτλερ και το ναζισμό είτε στις παλιές είτε στις σύγχρονες μορφές του.

Ως μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και ενεργοί πολίτες θέλουμε να δηλώσουμε ξεκάθαρα και προς όλους ότι τέτοια περιστατικά δε θα συναντήσουν ούτε την ανοχή ούτε την υπομονή μας. Ζητάμε αντίθετα από όλους τους φορείς να τοποθετηθούν, να καταδικάσουν και να στηλιτεύσουν κάθε τέτοια πρακτική βίας που έχει κίνητρα τα οποία πηγάζουν από τις πιο σκοτεινές στιγμές της ιστορίας της ανθρωπότητας.

Εξάλλου δε θα πρέπει κανείς να γελαστεί και να θεωρήσει ότι ήταν απλά μια “κακή στιγμή”. Τέτοια περιστατικά αποτελούν κραυγαλέα και αδιαπραγμάτευτη απόδειξη της ανόδου του νεοναζισμού σε όλη την Ευρώπη, ακόμα και στην πολυπολιτισμική Ζυρίχη. Σήμερα, στο άκουσμα της αποτρόπαιας αυτής πράξης, ατομικά αλλά και συλλογικά καλούμαστε να υψώσουμε ανάστημα ενάντια στην καταπάτηση των δημοκρατικών μας δικαιωμάτων. Να βάλουμε έμπρακτα όριο στην εξάπλωση του μίσους. Για μια δημοκρατική κοινωνία, για μια ζωή ανθρώπινή. Εξάλλου να ξέρουν καλά όλοι αυτοί: δεν μας φοβίζουν!"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;