Thumbnail

Απόσυρση της Τροπολογίας 359/6 26.4.2016: Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.  και θέση αυτής σε Διαβούλευση»

Αξιότιμε κε Υπουργέ.

Επειδή οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αιτούνται  τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησής τους(δάσκαλοι, καθηγητές κ.λ.π) στο οικείο Υπηρεσιακό τους Συμβούλιο.

 Επειδή αυτό συμβαίνει σε ολόκληρο τον Δημόσιο Τομέα και  όσον αφορά στην περίπτωση του Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. η αρμοδιότητα του οικείου Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) αποτυπώνεται στο άρθρο 14 του Προεδρικού Διατάγματος 1/2003, ΦΕΚ 1/3-1-03: «Γνωμοδοτεί για τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο της απασχόλησης του Ε.Ε.Π και του Ε.Β.Π.».

Επειδή η συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησης , αφορά και στην μισθολογική εξέλιξη των κατόχων των τίτλων αυτών και γι αυτό το λόγο επιλαμβάνονται τα οικεία Υπηρεσιακά Συμβούλια των υπαλλήλων,  ως τα μόνα αρμόδια για διευθέτηση τέτοιων θεμάτων που άπτονται της Διοίκησης.

Επειδή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.), το οποίο: «…ιδρύθηκε το 2011 με τον Νόμο 3966 (ΦΕΚ Α΄ 118/24-05-2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου(Ν.Π.Ι.Δ.), τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος ως επιτελικός επιστημονικός Φορέας…», ενεργεί γνωμοδοτικά και δεν δύναται να εκδώσει διοικητικές πράξεις.

Επειδή δεν νοείται, όπως συμβαίνει με την Ειδική Αγωγή,  ο όρος συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία, καθόσον ή είναι ο μεταπτυχιακός τίτλος στη Σχολική Ψυχολογία ή δεν είναι.
Επειδή η αιφνιδιαστικά κατατεθείσα χθες το απόγευμα στη Βουλή Τροπολογία με θέμα: "Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε."» δεν θα συζητηθεί, ως όφειλε να φροντίσει το Υπουργείο Παιδείας, από την αρμόδια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου παραβρέθηκε και τοποθετήθηκε επί των τότε θεμάτων, δια του Προέδρου της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.).

Επειδή μονίμως και σε σταθερή βάση δεν ζητείται η άποψη, επί θεμάτων που σφόδρα το αφορούν, του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.).

Για όλους αυτούς τους λόγους, 

ζητούμε, έστω και την ύστατη στιγμή,
να αποσυρθεί η Τροπολογία 359/6 26.4.2016 με θέμα: «Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.» και ακολούθως να τεθεί σε Διαβούλευση το περιεχόμενό της.

Βασίλης Βούγιας
Αιρετός Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου 
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) 
Ειδικής Αγωγής ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;