Thumbnail
Η Johnson & Johnson διακινούσε ορθοπεδικά υλικά με φουσκωμένες τιμές

Τον αποκλεισμό του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Έβρου (ΠΓΝΕ) από τη διεκδίκηση της επιστροφής χρημάτων που αφορούν αγορά ορθοπεδικών υλικών της αμερικανικής Johnson & Johnson, που διακινούσε η ευρωπαϊκή εταιρία De Puy, «με φουσκωμένες κατά 35% τιμές», καταγγέλλει ο διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος Δημήτρης Αδαμίδης.

Σύμφωνα με τον κ. Αδαμίδη η εν λόγω εταιρία «διακινούσε στην Ευρώπη ορθοπεδικά υλικά με φουσκωμένες τιμές κατά 35%, με το 20% να πηγαίνει σε τσέπες ορισμένων γιατρών και το 15% στην εταιρία, με αποτέλεσμα να ζημιωθούν την περίοδο 2000-2006 κατά 12 εκατ. ευρώ 114 ελληνικά νοσοκομεία, μεταξύ των οποίων και τα νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Διδυμοτείχου».

Αναφέρει πως «το Νοέμβριο του 2016, άρχισε η δίκη 14 στελεχών της εταιρίας» και ενίσταται γιατί «μετά από πολλές διακοπές, έφτασε στο σημείο ν' αποκλείσει όλα τα ενοποιημένα νοσοκομεία από την παράσταση πολιτικής αγωγής». Ο διοικητής του ΠΓΝΕ σημειώνει πως «είχαν προηγηθεί δίκες γιατρών σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα που καταδικάστηκαν σε βαριές ποινές για την ίδια υπόθεση», υπογραμμίζοντας ότι μεταξύ των καταδικασθέντων «δεν υπήρχαν γιατροί του ΠΓΝΕ».

Χαρακτηρίζει «έωλο» το επιχείρημα ότι «δεν δικαιούται το ΠΓΝΕ να διεκδικεί τα κλεμμένα για λογαριασμό του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου» εκτιμώντας πως ουσιαστικά «δεν αναγνωρίζει το δικαστήριο πως το ΠΓΝΕ αποτελεί συνέχεια των δύο νοσοκομείων που το συναποτελούν ως νομικό πρόσωπο». Εκφράζει την έκπληξή του δεδομένου ότι «το ΠΓΝΕ κληρονόμησε την περιουσία των δύο νοσοκομείων, το προσωπικό και τα χρέη τους, τα οποία πλήρωσε στο ακέραιο». Καταγγέλλει την προαναφερθείσα δικαστική απόφαση υποστηρίζοντας πως βάση αυτής «είμαστε κληρονόμοι-συνεχιστές των δύο νοσοκομείων μόνο ως προς τις υποχρεώσεις και όχι ως προς το δικαίωμα επιστροφής των κλεμμένων».

Τέλος ο κ. Αδαμίδης διαμηνύει: «Το ΠΓΝΕ θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και την υπεράσπιση των συμφερόντων των πολιτών», εκτιμώντας πως «η απόφαση αυτή που αφορά κατ' αρχάς το ποινικό σκέλος της υπόθεσης μειώνει μεν αλλά δεν μηδενίζει τις πιθανότητες να διεκδικήσουμε την επιστροφή των κλεμμένων, πράγμα που θα κάνουμε καταθέτοντας αγωγή κατά της εν λόγω εταιρίας».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;