Thumbnail
Σε δυο μέρες, δηλαδή την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου, θα γίνει σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι τώρα, η φορολοταρία της ΑΑΔΕ και του υπουργείου Οικονομοκών

Η φορολοταρία θα κληρώσει το απόγευμα της Τρίτης 1.000 ευρώ για 1.000 τυχερούς φορολογούμενους.

Στην κληρωτίδα της 27ης Φεβρουαρίου θα μπουν όλοι οι λαχνοί που αντιστοιχούν στις ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποίησαν οι φορολογούμενοι τον Ιανουάριο του 2018.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη φορολοταρία

Στην κλήρωση συμμετέχουν οι αγορές - συναλλαγές του Ιανουαρίου. Ο αριθμός των λαχνών τους οποίους δικαιούται μηνιαίως κάθε φορολογούμενος, καθορίζεται κλιμακωτά, με βάση το άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στο σύνολο των μηνιαίων συναλλαγών του.

Αναλυτικότερα:

  • Για συνολικό άθροισμα μέχρι 100 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε ένα ευρώ.
  • Από 101 ευρώ μέχρι 500 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε δύο ευρώ.
  • Από 501 ευρώ μέχρι 1.000 ευρώ, ένας λαχνός για κάθε τρία ευρώ.
  • Από 1.001 ευρώ και πάνω, ένας λαχνός για κάθε τέσσερα ευρώ.
  • Πώς συμμετέχει κάποιος στη λοταρία αποδείξεων

Στις κληρώσεις της ΑΑΔΕ συμμετέχουν ενήλικοι άνω των 18 ετών που έχουν ΑΦΜ και υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης. Χρησιμοποιώντας κάποιος τους κωδικούς του Taxisnet μπορεί να μπει στην εφαρμογή και να δει με πόσους λαχνούς θα μπει κλήρωση εξασφαλίζοντας την συμμετοχή του.

Κάθε φορολογούμενος θα μπορεί να ενημερωθεί για τους λαχνούς που κατέχει μέσω της ιστοσελίδας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και συγκεκριμένα στο aade.gr. Οι φορολογούμενοι που θα κερδίζουν, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο μήνυμα, προσωποποιημένο στον λογαριασμό τους στο Taxisnet.

Αν ο δικαιούχος κερδίσει τα 1.000 ευρώ θα πιστώνονται στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο ενδιαφερόμενος στο Taxisnet. Αν οι φορολογούμενοι δεν διαθέτουν τραπεζικό λογαριασμό, θα έχουν ένα περιθώριο 3 μηνών μετά την αποστολή του μηνύματος, ώστε να δηλώσουν κάποιον λογαριασμό, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης στο Taxisnet.

Πού θα δείτε αν κερδίσατε

Οι φορολογούμενοι για να διαπιστώσουν αν κέρδισαν πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Εκεί έχουν δύο επιλογές. Είτε θα μπουν στην προσωποποιημένη πληροφόρηση και στα μηνύματα που στέλνει η ΑΑΔΕ να δουν αν έχουν μήνυμα ότι είναι στους νικητές ή να μπουν στις δημόσιες κληρώσεις και εκεί μπορούν να διαπιστώσουν αν κέρδισαν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;