Λαμία: Ολονύχτια μάχη για να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι
   Mε ολονύχτια προσπάθεια άνθρωποι και μηχανές κράτησαν ανοιχτό το εθνικό δίκτυο από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία, παρά το γεγονός ότι το δεύτερο κύμα της «Ζηνοβίας» είχε μεγάλη ένταση και τοπικά χαρακτηριστικά.

Σε όλη τη διάρκεια της νύχτας η εθνική οδός παρέμεινε ανοιχτή και μόνο σε ορισμένες περιοχές παρουσιάστηκαν μεμονωμένα προβλήματα, τα οποία και αντιμετωπίστηκαν.

Τα βλέμματα όλων των αρμοδίων επικεντρώθηκαν στην περιοχή του Μαρτίνου και ιδιαίτερα στο τμήμα από τη Θήβα μέχρι τα διόδια της Τραγάνας από το 90ο μέχρι το 135ο χλμ. Εκεί χρειάστηκαν αρκετές παρεμβάσεις των μηχανημάτων, ωστόσο όμως από τις πρώτες πρωινές ώρες το κύμα της κακοκαιρίας περιορίστηκε από το 160ο έως το 180ο χλμ της εθνικής οδού δηλαδή στο ύψος του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων έως τον Μώλο.

Περισσότερες από 3 ώρες χρειάστηκαν τα εκχιονιστικά μηχανήματα να απομακρύνουν το χιόνι που έπεφτε πυκνό και να ρίχνουν συνεχώς αλάτι για να κρατήσουν ανοιχτό το εθνικό δίκτυο, καθώς η χιονόπτωση είχε ιδιαίτερα μεγάλη ένταση και σχηματιζόταν παγετός σχεδόν αμέσως, αφού η θερμοκρασία έφτασε τους 3 βαθμούς κάτω από το μηδέν.

Από τις 5 το πρωί και μετά υπάρχει μία ύφεση των καιρικών φαινομένων στην περιοχή της Φθιώτιδας και το εθνικό δίκτυο είναι απόλυτα καθαρό.

Χιονοπτώσεις σημειώθηκαν και στα όρια της Φθιώτιδος με τη Μαγνησία, ωστόσο δεν υπήρξε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην κίνηση στον εθνικό δρόμο έως το 255ο χλμ. Εξάλλου, όλη τη νύχτα κράτησαν και οι μάχες για να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι από Λαμία προς Δομοκό, από Λαμία προς Καρπενήσι και από Λαμία προς Άμφισσα ιδιαίτερα στο 51ο χιλιόμετρο και στην περιοχή του Μπράλου, όπου σημειώνονταν σχυρές χιονοπτώσεις.

Σε ό,τι αφορά το επαρχιακό δίκτυο εντός του νομού Φθιώτιδας υπάρχουν προβλήματα πρόσβασης στην ορεινή Δυτική Φθιώτιδα και ήδη πριν τις 5 το πρωί τα εκχιονιστικά μηχανήματα ξεκίνησαν για να ανοίξουν τους δρόμους εκμεταλλευόμενα την ύφεση της κακοκαιρίας. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους Πολιτικής Προστασίας της Στερεάς Ελλάδας «είναι θέμα λίγων ωρών η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αν συνεχίσει η ύφεση». Ωστόσο όλες οι δυνάμεις παραμένουν σε κόκκινο συναγερμό μέχρι το βράδυ της σημερινής μέρας, καΘώς «όλα συγκλίνουν ότι θα υπάρχει και νέο κύμα της κακοκαιρίας τις επόμενες ώρες».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;