Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Υγειονομική "βόμβα"
Συνωστισμός, μη τήρηση μέτρων προστασίας και έλλειψη κλιματισμού χαρακτηρίζουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Πολλοί είναι εκείνοι, πλέον, που αποφασίζουν να μετακινηθούν με τα ΜΜΜ, λόγω της αυξημένης τιμής των καυσίμων.

Όμως σε πολλούς σταθμούς, αρκετοί είναι εκείνοι που δεν τηρούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ενώ οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι ανεπαρκείς και επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία. Οι συνθήκες στους συρμούς είναι απογοητευτικές και δεν βοηθάνε καθόλου στην προστασία από την διάδοση του κορονοϊού.

Ανύπαρκτοι οι έλεγχοι και μικρή η συχνότητα δρομολογίων (ανά 6-8 λεπτά τις καθημερινές, ανά 10-14 λεπτά τα Σαββατοκύριακα), παρότι το Μετρό έχει τεχνική υποδομή ροής ανά 90 δευτερόλεπτα (1,5 λεπτό).

"Δεν έχουμε ούτε τραίνα, ούτε προσωπικό. Βάσει του οργανογράμματος υπολειπόμαστε 800 οδηγών και τεχνικών. Οι προσλήψεις που έγιναν πέρυσι ήταν ελάχιστες, μόλις 120 και την ίδια ώρα είχαμε πολλές συνταξιοδοτήσεις" δηλώνει στα Dnews ο πρόεδρος των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός) Σπύρος Ρεβύθης. 

Και συνεχίζει: "Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, δεν γίνεται σε πολλές περιπτώσεις σωστή συντήρηση γίνεται στις μηχανές και στα βαγόνια, ούτε έχουν αγοραστεί ανταλλακτικά με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να αποσύρονται". Για παράδειγμα, ορισμένοι συρμοί δεν διαθέτουν καν κλιματισμό κι έτσι σε συνδυασμό με τη ζέστη και την πολυκοσμία "μετατρέπονται" σε εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού. "Δυστυχώς αρκετοί συμπολίτες μας δεν αυτοπροστατεύονται όσο θα έπρεπε. Κατεβαίνουν πενήντα μέτρα κάτω από τη γη, στο μετρό χωρίς μάσκες. Γι΄ αυτό έχουμε τόσα κρούσματα" υπογραμμίζει. Όσον δε για τα δρομολόγια λέει: "Το 2014 ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης ήταν στα 4 λεπτά και πολλές φορές στα 3 λεπτά. Σήμερα είμαστε στα  4-8 λεπτά παρότι η τεχνική υποδομή είναι για 1,5 λεπτό. Αντί να πηγαίνουμε μπροστά, πάμε πίσω."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές