Γυναίκα, σούπερ μάρκετ, προϊόντα
Συγκριμένα, σε μηνιαία βάση, καταγράφηκε άνοδος 4,5% τον Ιούλιο, 4,3% τον Αύγουστο και 5,7% τον Σεπτέμβριo

Αύξηση του όγκου πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με πέρσι, εμφανίζει κατά 1,7% η κατηγορία των τροφίμων και κατά 1,2% εκείνη των προϊόντων φροντίδας και ομορφιάς ενώ μείωση κατά 0,3% η κατηγορία των προϊόντων για το σπίτι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana, στο 9μηνο του έτους, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ ήταν αυξημένος κατά 9,9% ενώ ο συνολικός όγκος των πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 1,6%. Στην αύξηση του όγκου πωλήσεων συνέβαλαν βεβαίως σημαντικά οι καλοκαιρινοί μήνες και ο τουρισμός.

Συγκριμένα, σε μηνιαία βάση, καταγράφηκε άνοδος 4,5% τον Ιούλιο, 4,3% τον Αύγουστο και 5,7% τον Σεπτέμβριο. Οι τιμές, από την άλλη πλευρά στο 9μηνο αυξήθηκαν μεσοσταθμικά κατά 8,1% ανά τεμάχιο σε σχέση με πέρσι.

Τα σνακ, τα μη αλκοολούχα ποτά αλλά και τα αλκοολούχα ποτά, αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο των πωλήσεων σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι, κατά 4,8%, 4,4% και 3,9% αντίστοιχα. Ανεβασμένες είναι και οι πωλήσεις στα γαλακτοκομικά κατά 1,8% όπως και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής κατά 1,6%.

cnn.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 3/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρεβεγιόν στον Δήμο Αθηναίων
Οι ακροκεντρώοι βγήκαν… παγανιά για την Πρωτοχρονιά στο Σύνταγμα
Από τις χυδαιότητες κατά της Νατάσας Μποφίλιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα fake news κατά του δημάρχου Αθηναίων - Τι απάντησε ο Χάρης Δούκας -...
Οι ακροκεντρώοι βγήκαν… παγανιά για την Πρωτοχρονιά στο Σύνταγμα