Thumbnail

Ο γίγαντας των αιθέρων αποκαθηλώνεται. Από τη μία παραχώρησε, πριν περίπου 10, χρόνια τον τίτλο του στον άμεσο ανταγωνιστή του το Airbus A380. Από την άλλη, η εταιρία κατασκευής του "φρενάρει" την παραγωγή του στο μισό.

Ο λόγος για το Boeing 747, το οποίο βρίκεται όλο και πιο κοντά στο να αποτελέσει ένα αεροσκάφος του παρελθόντος, που θα το θυμούνται οι παλιοί για να μαθαίνουν οι νεότεροι.

Ο αμερικανικός κολοσσός Boeing διαθέτει στον κατάλογο παραγγελλιών του μόνο 20 παραγγελίες για το 747, οι περισσότερες από αυτές για την εμπορευματική του έκδοση.

Προφανώς, οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν. Οι αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν μεγάλου βεληνεκούς-μεγάλης χωρητικότητας αεροσκάφη προτιμούν είτε τον άμεσο Ευρωπαίο ανταγωνιστή Α380 είτε χρησιμοποιούν τα ελαφρώς μικρότερα μοντέλα τόσο της Boeing όσο και της Airbus (B777, B787, A350, A330). Παράλληλα, η ίδια η κατασκευάστρια εταιρεία παραδέχθηκε ότι και η αγορά των εμπορευματικών πτήσεων παρουσιάζει μία κάποια ύφεση, οπότε και η εμπορευματική του έκδοση αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα.

Για την ιστορία, το 747 πραγματοποίησε την πρώτη του εμπορική πτήση το 1970. Έως σήμερα έχουν κατασκευαστεί πάνω από 1500 αεροσκάφη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

SHOLEIA-KINITA
Κυριάκος Πιερρακάκης: Για ποιους λόγους στα σχολεία απαγορεύεται από δω και στο εξής η εμφανής κατοχή και χρήση του κινητού
Κυριάκος Πιερρακάκης: "Είμαι ο τελευταίος που μπορεί να χαρακτηριστεί τεχνοφοβικός ή λουδίτης που σπάει τις μηχανές. Λέω «ναι» στην τεχνολογία, αλλά...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Για ποιους λόγους στα σχολεία απαγορεύεται από δω και στο εξής η εμφανής κατοχή και χρήση του κινητού
σχολεία γεφυρες θρανία
Ντρέπεται... και η βροχή 3 χρόνια μετά στο σχολείο που τα θρανία έγιναν γέφυρες
Αύγουστος 2024. 3 χρόνια μετά. Στο ίδιο έργο θεατές. Η μόνη διαφορά ότι τώρα δεν βγήκαν θρανία για να φτιαχτεί γέφυρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς...
Ντρέπεται... και η βροχή 3 χρόνια μετά στο σχολείο που τα θρανία έγιναν γέφυρες