Thumbnail
Εντοπίστηκαν όμως και τέσσερις σοροί

Η ισπανική ακτοφυλακή διέσωσε 933 μετανάστες και εντόπισε τις σορούς τεσσάρων μεταναστών χθες και σήμερα στη Μεσόγειο την ώρα που η χώρα προετοιμάζεται για την άφιξη ενός σωστικού σκάφους ανθρωπιστικής οργάνωσης στο οποίο η Ιταλία και η Μάλτα αρνήθηκαν να επιτρέψουν την είσοδο στα λιμάνια τους.

Ο αριθμός των ανθρώπων που εγκαταλείπουν μέσω θαλάσσης περιοχές που μαστίζονται από τη φτώχεια και τον πόλεμο και κατευθύνονται προς την Ισπανία διπλασιάστηκε τον περασμένο χρόνο και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το 2018, σύμφωνα με την ΕΕ, πιθανόν θέτοντας το μεταναστευτικό ζήτημα στην κορυφή της πολιτικής ατζέντας της χώρας.

Ο ισπανός πρωθυπουργός, Πέδρο Σάντσεθ, έχει ήδη πραγματοποιήσει φιλομεταναστευτικές κινήσεις τις δύο αυτές πρώτες εβδομάδες στην πρωθυπουργία καθώς προσφέρθηκε να δεχτεί το σωστικό πλοίο Aquarius με 629 επιβαίνοντες και δεσμεύτηκε να προσφέρει υγειονομική φροντίδα στους μετανάστες που δεν διαθέτουν τα απαραίτητα έγγραφα.

Η ακτοφυλακή ανέφερε στο Twitter ότι διέσωσε 507 ανθρώπους από 59 μικρές σωστικές λέμβους στα στενά του Γιβραλτάρ, όπου εντοπίστηκαν και οι τέσσερις σοροί.

Η διάσωση των υπολοίπων έγινε στην Θάλασσα του Αλμποράν, ανάμεσα στο βορειοανατολικό Μαρόκο και τη νοτιοανατολική Ισπανία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους" στην εκπαίδευση
Συγχωνεύονται τμήματα στη Δ' Δημοτικού για να αποφευχθούν οι προσλήψεις – Καταγγελία για επιπτώσεις στην επαίδευση
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους"
panagiotopoulos
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν έναν φοιτητή/τρια στην υπέρβαση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών;
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;