gaza
«Έρχεστε εδώ ως εκπρόσωπος του Ισραήλ και δεν θέλετε να ερωτηθείτε για το πόσους αμάχους σκοτώσατε επειδή δεν γνωρίζετε. Αντιλαμβάνεστε πόσο γελοίο είναι αυτό;»

Με γενναιότητα έκανε πράξη το λειτούργημα της δημοσιογραφίας ο Βρετανός Πιρς Μόργκαν, όταν ρώτησε εκπρόσωπο της ισραηλινής κυβέρνησης, Άβι Χέιμαν, για τον αριθμό των αμάχων που έχουν σκοτώσει οι IDF στη Γάζα.

Ο  Μόργκαν, ο οποίος είναι γνωστός για την… αφιλόξενη διάθεσή του όταν ακούει ακραία επιχειρήματα, χαρακτήρισε «ανοησίες» όσα άκουγε, από τον Χέιμαν με τη συζήτηση να φουντώνει όταν ο εκπρόσωπος της ισραηλινής κυβέρνησης δήλωσε ότι έχουν απομακρυνθεί περίπου 100.000 άνθρωποι από τη Ράφα.

Τότε ο Μόργκαν πέρασε στην αντεπίθεση: «Αυτό σημαίνει ότι έχουν μείνει πίσω 1,4 εκατ. άμαχοι. Τελικά πόσους αμάχους έχετε σκοτώσει;».

«Πόσους αμάχους έχετε σκοτώσει;»

Ο  Άβι Χέιμαν, κατά τη συνέντευξή του την περασμένη Τρίτη δήλωσε ότι τουλάχιστον 14.000 μαχητές της Χαμάς έχουν “εξουδετερωθεί”, αλλά στη συνέχεια αρνήθηκε να πει πόσοι ακριβώς άμαχοι έχουν σκοτωθεί.

«Έχετε σκοτώσει 40.000 ανθρώπους στη Γάζα και ανάμεσά τους πολλοί άμαχοι, γυναίκες και παιδιά» είπε ο δημοσιογράφος, με τον Χέιμαν να του λέει «από τον αριθμό της Χαμάς που επικαλείστε, περισσότεροι από 14.000 είναι τρομοκράτες που εξουδετερώσαμε».

«Οπότε πόσους αμάχους πιστεύετε ότι έχετε σκοτώσει;» συνέχισε ο πρέσινγκ ο Μόργκαν, με τον ισραηλινό εκπρόσωπο να λέει «δεν έχουμε ακριβείς αριθμούς, γι’ αυτό και όπως ξέρετε η κατάσταση με τον πόλεμο είναι ομιχλώδης».

«Έχετε ακριβείς αριθμούς για τους τρομοκράτες της Χαμάς που έχετε σκοτώσει. Γιατί δεν ξέρετε πόσους αμάχους έχετε σκοτώσει;», επέμεινε ο δημοσιογράφος.

Όταν, δε, ο ισραηλινός εκπρόσωπος ισχυρίστηκε ότι «οι αριθμοί που δίνει η Χαμάς είναι λάθος» ο βρετανός δημοσιογράφος χτύπησε ξανά: «Ωραία, αφού είναι λάθος γιατί μου τους αναφέρατε;».

«Είστε ο εκπρόσωπος της ισραηλινής κυβέρνησης και δεν ξέρετε πόσους αμάχους έχετε σκοτώσει» επέμεινε ο Μόργκαν, με τον Χέιμαν να απαντά:

«Δεν έχω αυτή την πληροφορία, δεν έχω την εξουσιοδότηση να σας τη δώσω».

Ο Μόργκαν ωστόσο δεν σταμάτησε: «Αφού ξέρετε ακριβώς πόσους τρομοκράτες έχετε σκοτώσει, θα πρέπει να ξέρετε και πόσους αμάχους. Διαφορετικά βάζετε σε προτεραιότητα τις ζωές των τρομοκρατών απέναντι στις ζωές αθώων. Δεν μπορεί εσείς ως εκπρόσωπος της ισραηλινής κυβέρνησης να λέτε ότι δεν γνωρίζετε.

Έρχεστε εδώ ως εκπρόσωπος του Ισραήλ και δεν θέλετε να ερωτηθείτε για το πόσους αμάχους σκοτώσατε επειδή δεν γνωρίζετε. Αντιλαμβάνεστε πόσο γελοίο είναι αυτό;».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;