Thumbnail
Δείτε εδώ τις προτεινόμενες απαντήσεις του μαθήματος Προγραμματιστικό Περιβάλλον τεχνολογικής κατεύθυνσης - Πανελλαδικές 2013

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ: 1) Γραμβούσης 5 & Καγιαμπή,Τηλ./fax: 2810285726
2) Λεωφόρος Κνωσσού 187 – Τηλ./fax: 2810212333
ΑΘΗΝΑ – ΑΛΙΜΟΣ: Ησιόδου 18 - Τηλ: 210 9913433 - Fax: 210 9969367
ΒΕΡΟΙΑ: Φιλίππου 25 (πεζόδρομος Δημοτικής Αγοράς) - Τηλ: 23310 21022 – 2331100101
 

 

 

&ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ&

Α1.

1-Λ

2-Σ

3.-Σ

4-Λ

5-Σ

6-Λ

 

Α2.

Κß1

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΝ ΠΙΝ[ι,j]<>Ο ΤΟΤΕ

Α[Κ]ßi

Α[Κ+1]ßj

Α[Κ+2]ß ΠΙΝ[ι,j]

ΚßΚ+3

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α3.

α) Σχολικό Βιβλίο σελ 19

β) Σχολικό Βιβλίο σελ 65

γ) Σχολικό Βιβλίο σελ 127

 

Α4.

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 99

ΓΙΑ j ΑΠΟ i+1 ΜΕΧΡΙ 100

ΔΙΑΒΑΣΕ Π[I,j]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

Α5.

1-ε

2-ζ

3-στ

4-α

5-β

6-γ

7-δ

Β2.

Κß0

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

ΑΝ Π[Ι] =ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ

ΚßΚ+1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

Π[Ι]ß (Ι<=Κ)

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ.

!Γ.1

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΜΑΓ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ [Ι]

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΕΦ[Ι,J], ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

 

!Γ.2

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΘΡ1ß0

ΑΘΡ2ß0

ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΑΘΡ1ßΑΘΡ1+ΚΕΦ[Ι,J]

ΑΘΡ2ßΑΘΡ2+ΑΚΡ[Ι,J]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΜΟ[Ι,1]ßΑΘΡ1/10

ΜΟ[Ι,2]ßΑΘΡ2/10

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Γ3

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=1.8 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=3.6 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Χαμηλός SAR”

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΜΟ[Ι,1]<=2 ΤΟΤΕ

ΑΝ ΜΟ[Ι,2]<=4 ΤΟΤΕ

 

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Κοντά στα όρια”

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “Εκτός ορίων”

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Γ4.

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,1]> ΜΟ[J,1] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,1]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,1]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30

ΓΙΑ J ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ  ΜΟ[J-1,2]> ΜΟ[J,2] TOTE

TEMPß ΜΟ[J-1,2]

ΜΟ[J-1,2]ß ΜΟ[J,2]

ΜΟ[J,2]ßTEMP

TEMPß ΜΟ[J-1,1]

ΜΟ[J-1,1]ß ΜΟ[J,12]

ΜΟ[J,1]ßTEMP

TEMP2ßΚΩΔ[J-1]

ΚΩΔ[J-1]ß ΚΩΔ[J]

ΚΩΔ[J]ßTEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[Ι],ΜΟ[Ι,2]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ ΘΕΜΑΓ

 

Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΔ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:EL[5],ES[5],Ι, ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΘΕΣΗ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΠΟΣΟΣΤΟ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΕΠΙΛΟΓΗ,ΧΩΡΑ

ΑΡΧΗ

!Δ1.β

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

EL[I]ß0

ES[I]ß0

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ2 & Δ3

 

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΟΣΟ ΕΠΙΛΟΓΗ<>’Δ’ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ <>’δ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΑ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΝ ΧΩΡΑ=’ΕL’ ΤΟΤΕ

ΕL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßEL[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΑΛΛΙΩΣ

ΕS[ΑΠΑΝΤΗΣΗ]ßES[ΑΠΑΝΤΗΣΗ] +1

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΓΡΑΨΕ ‘για Διακοπή της εισαγωγής πάτησε Δ ή δ’

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

!Δ4

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(EL,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕL’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕΓ_ΠΟΣ(ES,ΠΟΣΟΣΤΟ,ΘΕΣΗ)

ΓΡΑΨΕ ‘ΕS’, ΘΕΣΗ, ΠΟΣΟΣΤΟ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΓ_ΠΟΣ(Χ,Π,Θ)

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ[5],Θ,Ι,ΜΑΧ,ΑΘΡ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Π

ΑΡΧΗ

ΑΘΡßΧ[1]

ΜΑΧßΧ[1]

Θß1

ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΘΡß ΑΘΡ+Χ[Ι]

ΑΝ ΜΑΧ<Χ[Ι] ΤΟΤΕ

ΜΑΧßΧ[Ι]

ΘßΙ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πß(ΜΑΧ/ΑΘΡ)*100

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΜΠΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tank
Ποιο ήταν το μακάβριο παρατσούκλι του τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο - Πού βρίσκεται σήμερα
Πού βρίσκεται σήμερα το τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο – Ποιο ήταν το μακάβριο παρατσούκλι του
Ποιο ήταν το μακάβριο παρατσούκλι του τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο - Πού βρίσκεται σήμερα
taksi
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Αντίσταση στην αξιολόγηση – «Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή»
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας για τις πιέσεις στο σώμα εκπαιδευτικών και την απεργία-αποχή
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Αντίσταση στην αξιολόγηση – «Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή»