Thumbnail
Τι αναφέρει

Επιστολή στον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, στέλνει μία υποψήφια των Πανελλαδικών Εξετάσεων αναφορικά με το ζήτημα που έχει προκύψει στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού.

Πρόκειται για το Α θέμα πολλαπλής επιλογής, όπου, σύμφωνα πάντα με την υποψήφια, στο τέταρτο υποερώτημα "προκύπτουν δύο σωστές απαντήσεις, α και γ". Παρόλο όμως που "είναι επιστημονικά ορθές και οι δύο παραπάνω απαντήσεις και εμφανίζουν ομοίως αυξημένες πιθανότητες", το θέμα "έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης μεταξύ πλειόνων μαθητών και καθηγητών".

Από την πλευρά της "η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων είχε καταλήξει στις δύο σωστές απαντήσεις, τροποποίησε δε την απάντηση της δύο μέρες μετά".

Η υποψήφια των Πανελλαδικών ζητά την παρέμβαση του υπουργό για το ζήτημα.

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την επιστολή της υποψήφιας:

"Κύριε Υπουργέ,                                                                   

Ως υποψήφια εξεταζόμενη στις Πανελλαδικές εξετάσεις φέτος, 2018, θέλω να σας εκφράσω την πηγαία ανησυχία μου σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει στο μάθημα της βιολογίας προσανατολισμού. Πιο συγκεκριμένα, στο Α θέμα πολλαπλής επιλογής υπ'αριθμόν 4 προκύπτουν δύο σωστές απαντήσεις, α και γ.

Στο συγκεκριμένο ερώτημα που τέθηκε είναι προφανές ότι είναι επιστημονικά ορθές και οι δύο παραπάνω απαντήσεις και εμφανίζουν ομοίως αυξημένες πιθανότητες. Εξ αυτού του λόγου, το θέμα έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης μεταξύ πλειόνων μαθητών και καθηγητών στις εκπαιδευτικές ιστοσελίδες και όχι μόνο. Επίσης, η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων είχε καταλήξει στις δύο σωστές απαντήσεις, τροποποίησε δε την απάντηση της δύο μέρες μετά.

Άρα είναι σαφές ότι το συγκεκριμένο θέμα απασχόλησε για δύο τουλάχιστον μέρες τους πλέον καταρτισμένους πανελλαδικά βιοεπιστήμονες και εμείς οι μαθητές είχαμε στη διάθεση μας ένα διαγώνισμα έξι σελίδων μεταξύ των οποίων και το Α4 για τρεις ώρες.

Ζητώ την παρέμβαση σας στο κρίσιμο θέμα ώστε να γίνουν δεκτές και οι δύο απαντήσεις συνυπολογίζοντας πρώτον, την επιστημονική ορθότητα και αρτιότητα της απάντησης, όπως προκύπτει με συνέπεια στο σχολικό βιβλίο και δεύτερον την καθοριστική σημασία του συντελεστή του μαθήματος της βιολογίας προσανατολισμού στο 3ο πεδίο, κάτι που επιτάσσει δίκαιη κρίση .

Σε κάθε άλλη περίπτωση με τι εγγυήσεις δικαιοσύνης θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε; 

Με εκτίμηση"

Η υποψήφια ζήτησε να μη δημοσιευθούν τα στοιχεία της

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επική ατάκα νεαρού για τα μελλοντικά του σχέδια
Επική ατάκα νεαρού σε ερώτηση για τo μέλλον του μετά το σχολείο: «Έχει λεφτά ο πατέρας μου»
O νεαρός άφησε άφωνη δημοσιογράφο της ΕΡΤ με την απάντησή του σε ερώτηση για τα μελλοντικά του σχέδια
Επική ατάκα νεαρού σε ερώτηση για τo μέλλον του μετά το σχολείο: «Έχει λεφτά ο πατέρας μου»
exetaseis
Για τα παιδιά που επιμένουν (όσο εμείς τα στραγγαλίζουμε)
Είναι πολλά τα παιδιά που μέσα στην πίεση και τον όγκο της ύλης των Πανελλαδικών εξακολουθούν να ονειρεύονται και αναζητούν κάποια διέξοδο για να...
Για τα παιδιά που επιμένουν (όσο εμείς τα στραγγαλίζουμε)
teacher
Απίστευτο! Τι ζητάει με email προϊστάμενος Εκπαίδευσης κατακαλόκαιρο από τους εκπαιδευτικούς;
Ανυπόγραφα ηλεκτρονικά μηνύματα, χωρίς αριθμό πρωτοκόλλου και χωρίς υπογραφή, στέλνει Διευθυντής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς που είναι...
Απίστευτο! Τι ζητάει με email προϊστάμενος Εκπαίδευσης κατακαλόκαιρο από τους εκπαιδευτικούς;
Εκπαίδευση
Συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων: «Σταυροφόρος των περικοπών τμημάτων ο γ.γ. του ΥΠΑΙΘΑ»
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να ανακληθεί η εγκύκλιος κόφτης του Κατσαρού και να σταματήσουν και οι κατευθύνσεις για περικοπές του Υπουργείου Παιδείας
Συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων: «Σταυροφόρος των περικοπών τμημάτων ο γ.γ. του ΥΠΑΙΘΑ»