Thumbnail
Τι αναφέρεται σε μία ακόμη επιστολή που έλαβε το alfavita.gr

Ζήτημα που απασχολεί ουκ ολίγους υποψηφίους των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων έχει προκύψει με το θέμα Α4 στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού.

Το alfavita.gr έλαβε μία ακόμη επιστολή αποφοίτου που απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας για το ζήτημα των δύο σωστών απαντήσεων που προκύπτουν από το ερώτημα.

Το mail του alfavita.gr ([email protected]) κατακλύζεται από σχόλια και επιστολές διαμαρτυρίας για το θέμα Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού, δημοσιεύουμε μερικές επιστολές τις οποίες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή:

Προς: Υπουργείο Παιδείας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ Α4 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ

Είμαι απόφοιτος και εξετάστηκα για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού προκειμένου να κατακτήσω μία θέση σε σχολή Ιατρικής. Τα φετινά θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα σε σχέση με τα περσινά, γεγονός το οποίο ευνοούσε έναν διαβασμένο και ώριμο μαθητή.

Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δε σημαίνει πως οι μαθητές έπρεπε να έρθουν «αντιμέτωποι» με θέματα ασαφώς διατυπωμένα, χωρίς ξεκάθαρη απάντηση. Αναφέρομαι στο Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού, ένα θέμα με άστοχη διατύπωση που μπέρδευε τους πραγματικά διαβασμένους μαθητές.

Όπως πολλοί υποστηρίζουν οι σωστές απαντήσεις ήταν δύο, οι α και γ. Πώς μπορεί , λοιπόν, ένας μαθητής να επιλέξει μία από τις δύο σωστές επιλογές, αγνοώντας την άλλη; Και αν επέλεξε το δ προκειμένου να εξασφαλίσει την ταυτόχρονη ορθότητα των α και γ, αυτό θα θεωρηθεί σφάλμα; Θα χάσει τόσο άδικα 330 μόρια, τα οποία θα κρίνουν την επιτυχία του; Τα δύσκολα θέματα είναι αποδεκτά από όλους.  Τα θέματα όμως με νοηματικά «κενά», με τη λανθασμένη διατύπωση και την ατυχή επιλογή της φράσης «αυξημένη πιθανότητα» και τις πολλαπλές σωστές απαντήσεις δεν έχουν θέση σε μία τόσο σημαντική για όλους εξέταση. Το κρίνετε, λοιπόν, ορθό να δεχτείτε μία από τις δύο σωστές επιλογές, ή έστω και τις δύο (α και γ) και να αγνοήσετε την απάντηση δ, η οποία επιβεβαίωνε τόσο την α όσο και την γ και στην οποία οι μαθητές κατέφυγαν μη γνωρίζοντας ποια από τις δύο πρώτες να επιλέξουν;

Πιστεύω πως το ορθότερο και δικαιότερο για όλους θα ήταν να ακυρωθεί το ερώτημα Α4 ή έστω να θεωρηθούν οι απαντήσεις α, γ και δ ταυτόχρονα σωστές.

Οι πανελλήνιες εξετάσεις έχουν ως στόχο τη δικαιότερη κατανομή των μαθητών στα πανεπιστήμια και όχι τη σύγχυση, την αβεβαιότητα και την επιλογή μίας απάντησης «από τύχη» .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εύρεση στέγης - Υψηλά ενοίκια
Φοιτητική στέγη: Οδηγός από την ΠΟΜΙΔΑ - Τι να κάνετε πριν προχωρήσετε σε ενοικίαση
Συμβουλές προς τους νέους φοιτητές και τους γονείς τους για την εύρεση φοιτητικής στέγης
Φοιτητική στέγη: Οδηγός από την ΠΟΜΙΔΑ - Τι να κάνετε πριν προχωρήσετε σε ενοικίαση
kaysonas_13.jpg
Ο καιρός από σήμερα Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή 4 Αυγούστου - Που θα "ψηθεί" ο τόπος
Στην Αττική, που καταγράφονται συνήθως από τις υψηλότερες θερμοκρασίες στη χώρα, η θερμοκρασία αναμένεται να αγγίξει ως και τους 37 βαθμούς Κελσίου,...
Ο καιρός από σήμερα Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή 4 Αυγούστου - Που θα "ψηθεί" ο τόπος
paraolimpiakoi.jpg
Ολυμπιακοί Αγώνες: Το πρόγραμμα των ελληνικών συμμετοχών της 3ης ημέρας-Ο πίνακας των μεταλλίων
Η Ελλάδα μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο, ωστόσο σήμερα Δευτέρα (29/07/24) ο Απόστολος Χρήστου διεκδικεί το πρώτο μετάλλιο της...
Ολυμπιακοί Αγώνες: Το πρόγραμμα των ελληνικών συμμετοχών της 3ης ημέρας-Ο πίνακας των μεταλλίων
ΔΙΕΚ
Σχετικά με την μετατροπή των ΙΕΚ σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ).
Μετά την ένταξη των ΤΕΙ / ΑΤΕΙ στα Πανεπιστήμια , Επιστροφή….στο 1984  και Διάκριση και πάλι από την αρχή σε Ανώτερες και Ανώτατες σχολές με το νόμο...
Σχετικά με την μετατροπή των ΙΕΚ σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ).