Thumbnail
Του αιρετού ΚΥΣΕΕΠ, Βασίλη Βούγια

Πρόβλημα με τις προσλήψεις αναπληρωτών σε ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ

Κι ενώ αισίως διατρέχουμε το πρώτο μισό του μηνός Αυγούστου, έναν σχεδόν μήνα πριν ανοίξουν τα σχολεία για το 2019-20, δεν υπάρχουν νέα από το ζήτημα της διευθέτησης του Προγράμματος ΕΣΠΑ, που θα δώσει προσλήψεις αναπληρωτών στα: Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) της χώρας.

Υπενθυμίζουμε πως το Πρόγραμμα είχε δοθεί στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης και θα είχε πενταετή (5) διάρκεια, όμως επιλέχθηκε τελικώς η μεταφορά για υλοποίηση φέτος στο Υπουργείο Παιδείας.

Όμως δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς ενέργειες έχουν γίνει, ώστε να είμαστε σίγουροι πως θα έχουμε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κι ΕΕΠ στα ΚΕΣΥ και στις ΕΔΕΑΥ  με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Πρόβλημα με τους μόνιμους διορισμούς;Oστα ΚΕΣΥ

Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προστεθεί το σημαντικό ζήτημα, το οποίο αφορά στους μόνιμους διορισμούς μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και εκπαιδευτικών στις οργανικές θέσεις των  ΚΕΣΥ.

Οπως όλοι γνωρίζουν πια, διαπιστώσαμε πλήρη αναντιστοιχία μεταξύ του νόμου 4589/2019, κατά τον οποίο προβλέπεται ότι οι διορισμοί μόνιμων Ε.Ε.Π. πραγματοποιούνται σε κενές οργανικές θέσεις και του νόμου 4547/2018 – άρθρου 9 περί στελέχωσης των ΚΕΣΥ, κατά τον οποίο δυστυχώς δεν έχει προβλεφθεί η πλήρωση θέσεων από διορισμό, παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος νόμος ιδρύει νέα ΚΕΣΥ και συστήνει νέες θέσεις ανά κλάδο.

Από τότε που αναδείξαμε το θέμα πέρασε μισός μήνας, η ΠΟΣΕΕΠΕΑ έχει καταθέσει σχετική διάταξη στο ΥΠΑΙΘ, η οποία λύνει το πρόβλημα, αλλά ακόμη δεν έχουμε δει κίνηση από το Υπουργείο Παιδείας.

Εφιστούμε την προσοχή

Εμείς από εδώ εφιστούμε την προσοχή για επικείμενο κίνδυνο να υπάρξει ζήτημα πλήρωσης των οργανικών και λειτουργικών κενών των ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ, από ΕΕΠ και εκπαιδευτικούς μόνιμους και αναπληρωτές, τη χρονιά που έρχεται.

Η μη ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ενεργειών για επίλυση των παραπάνω ζητημάτων προβλέπεται να οδηγήσει τις δομές σε υποστελέχωση, δημιουργώντας σοβαρές δυσκολίες στη διαγνωστική, αξιολογική και υποστηρικτική τους λειτουργία σε παιδιά, οικογένειες και σχολεία.

Δείτε ποια Προγράμματα ΕΣΠΑ «τρέχουν» για προσλήψεις αναπληρωτών

1) «Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047058.

2) «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2019-20», με κωδικό ΟΠΣ 5047065.

3) «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047082.

4) «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047057.

5) «Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5045765.

6) «Ενταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα», με κωδικό ΟΠΣ 5002810.

7) «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδικό ΟΠΣ 5010706.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη προς Διευθυντές Εκπαίδευσης: «Να έχουμε την όσο το δυνατόν, καλύτερη εικόνα των κενών και να προετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά»
«Το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας ενδέχεται να  επιδεινώσει την παρούσα κατάσταση»
Σοφία Ζαχαράκη προς Διευθυντές Εκπαίδευσης: «Να έχουμε την όσο το δυνατόν, καλύτερη εικόνα των κενών και να προετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά»
29-15012714439022sxoleiaagiasmos.jpg
Ηλεκτρονικές εγγραφές και συγχωνεύσεις: Ο ψηφιακός μανδύας μιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής
«Ψηφιακό κράτος» στην υπηρεσία του αντιεκπαιδευτικού προγράμματος «συμπτύξεις εξ’ οικονομώ»
Ηλεκτρονικές εγγραφές και συγχωνεύσεις: Ο ψηφιακός μανδύας μιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής
dieythintes ekpaideysis
Διευθυντές Εκπαίδευσης: Μείζον ζήτημα η υποστελέχωση και η έλλειψη χρηματοδότησης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Τι θέματα έθεσαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης στη Συνάντηση εργασίας στο ΥΠΑΙΘΑ
Διευθυντές Εκπαίδευσης: Μείζον ζήτημα η υποστελέχωση και η έλλειψη χρηματοδότησης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
EIDIKI-AGOGI
Για το άνοιγμα των Πινάκων ΕΑΕ και Σχολικής Ψυχολογίας: Επιστολή διαμαρτυρίας αποφοίτων μεταπτυχιακών
Επιστολή διαμαρτυρίας “για μια αδικία 5 χρόνια τώρα” από ομάδα εκπροσώπων αποφοίτων μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής και Σχολικής Ψυχολογίας. Πηγή:...
Για το άνοιγμα των Πινάκων ΕΑΕ και Σχολικής Ψυχολογίας: Επιστολή διαμαρτυρίας αποφοίτων μεταπτυχιακών