Η τροπολογία για live-streaming παρακολούθηση της ζωντανής τάξης αποτελεί μέτρο ολοκληρωτικό, αυταρχικό και καταστρατήγησης κάθε στοιχειώδους ανθρώπινου δικαιώματος.
Καμία κάμερα παρακολούθησης στις τάξεις
Η απαξίωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση δεν θα περάσουν
Με μαζικές Γενικές Συνελεύσεις και ανυποχώρητο αγώνα θα τους σταματήσουμε
Η κυβέρνηση της Ν.Δ ψήφισε στη Βουλή την Παρασκευή τροπολογία με τίτλο “παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” που ανοίγει τον “ασκό του Αιόλου” για ακραίες αντιδραστικές και επικίνδυνες αλλαγές στη δημόσια εκπαίδευση.
Στο όνομα της πανδημίας και της διευκόλυνσης της συμμετοχής των παιδιών που αδυνατούν να παρακολουθήσουν το σχολείο η κυβέρνηση νομοθετεί:
1. Την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος της σχολικής τάξης. Με το μέτρο αυτό διαλύει κάθε έννοια παιδαγωγικής σχέσης, δεσμών, αλληλεπίδρασης, ελευθερίας, εμπιστοσύνης, γνώσης. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές καθίστανται στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα και αγέλαστα προκειμένου να ανταποκριθούν στην παρακολούθηση τους από κάθε είδους “μάτι” που έχει τη δυνατότητα να το κάνει. “Καλοί” “κακοί” μαθητές “ζωηροί” και “ήσυχοι” με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες ή χωρίς, εκπαιδευτικοί που
θα μετατρέπονται σε αναμεταδότες μαθήματος, που σκέφτονται αυτούς που τους παρακολουθούν και όχι τις ανάγκες της τάξης και των παιδιών. Οι καλοπληρωμένοι κονδυλοφόροι προκειμένου να πείσουν την “κοινή γνώμη” ξιφουλκούν εναντίον των άχρηστων και οπισθοδρομικών εκπαιδευτικών που αντιδρούν στο μέτρο, για να μη φανεί πόσο ανεπαρκείς είναι, κρύβοντας πως στα κάθε λογής πρωινάδικα που θα στηθούν, βορά στους σχολιασμούς θα αποτελέσουν πρώτα και κύρια οι ανήλικοι μαθητές, η γνώμη τους,
τα συναισθήματα τους, η συμπεριφορά τους που πολύ δύσκολα μπορούν να κρύψουν και να προσαρμόσουν στις απαιτήσεις της τηλεθέασης.
Η τροπολογία στην παρ.2 του άρθρου αναφέρει ρητά πως «Τα μεταδιδόμενα που τυχόν παράγονται στο ίδιο ως άνω πλαίσιο διατηρούνται για συγκεκριμένο εύλογο χρονικό διάστημα…Η επεξεργασία των εν λόγω μεταδιδόμενων επιτρέπεται αποκλειστικά για σκοπούς ερευνητικούς ή στατιστικούς…Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων είναι ..» για το δημόσιο το ΥΠΑΙΘ και για τα ιδιωτικά οι σχολάρχες. Η παράγραφος αυτή ομολογεί κυνικά πως εγκαινιάζεται ο πανοπτικός αξιολογικός έλεγχος του δημόσιου σχολείου, εκπαιδευτικών, μαθητών. Με άγνωστο στα χέρια ποιων θα είναι τα προς επεξεργασία δεδομένα. Η σχολική τάξη μετατρέπεται σε άγριο reality show με το κοινό να ψηφίζει ποιος συνεχίζει και ποιος φεύγει.
2. Καθιέρωση και επέκταση της σύγχρονης και ασύγρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Στην παρ.1 «Είναι δυνατή η, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν δια ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός.» Με τη συγκεκριμένη παράγραφο καταδεικνύεται το τι σήμαιναν οι δηλώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας όλο αυτό το διάστημα πως η τηλεκπαίδευση εν μέσω πανδημίας αφήνει παρακαταθήκη για το μέλλον. Εκμεταλλεύεται με τον χειρότερο και πιο κυνικό τρόπο το ειλικρινές ενδιαφέρον που επέδειξαν όλο αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικοί στηρίζοντας με κάθε τρόπο τους μαθητές τους και ξοδεύοντας εκατοντάδες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή, βαφτίζοντας «απρόβλεπτο γεγονός» κάθε περίπτωση που θα αναδεικνύεται η αδιαφορία ή η ευθύνη του κράτους για τη δυσλειτουργία του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος. Έτσι,
“Απρόβλεπτο γεγονός” θα αποτελεί η έλλειψη εκπαιδευτικών και τα χιλιάδες κενά ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές. Απρόβλεπτο γεγονός θα αποτελεί η αδυναμία του κράτους να παράσχει κατ΄οίκον διδασκαλία σε μαθητές που αδυνατούν λόγω προβλημάτων υγείας να παρακολουθήσουν τα σχολεία. Απρόβλεπτο γεγονός θα είναι οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις των μαθητών απέναντι στα αντιεκπαιδευτικά, αντεργατικά μέτρα που προετοιμάζονται, και ανοίγει ο δρόμος για δημιουργία απεργοσπαστικού μέτρου. Η κυβέρνηση θωρακίζει το κράτος απέναντι στο νέο τσουνάμι μέτρων που ετοιμάζει για τις επιπτώσεις της κρίσης που θα κληθούν να πληρώσουν οι εργαζόμενοι.
3. Εν μέσω πανδημίας με τη συγκεκριμένη τροπολογία καθώς και τις οδηγίες για δηλώσεις γονέων μη παρακολούθησης των μαθημάτων η κυβέρνηση κάνει βήμα για την προαιρετική συμμετοχή στη δια ζώσης εκπαίδευσης. Έτσι λοιπόν η συμμετοχή όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο με την εξασφάλιση όλων των αναγκαίων μέτρων για την πραγματοποίηση της από υποχρέωση του κράτους μετατρέπεται σε επιλογή του γονέα με ό,τι ολέθριο αυτό συνεπάγεται.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ με την πλήρη στήριξη των ΜΜΕ, προχωρά με αλαζονεία στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής αντιδραστικής πολιτικής δια χειρός ΟΟΣΑ,Ε.Ε, ΣΕΒ. Σε όλες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ,ΣΕΒ αλλά και των πορισμάτων των “εθνικών διαλόγων” για την Παιδεία (πρόσφατα Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής 2016 , Πόρισμα Λιάκου 2016) προτάσσεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως αντιστάθμισμα στο ακριβό δημόσιο ελληνικό σχολείο. Σε αυτή την περίοδο επιλέγει μαζί με τη συγκεκριμένη τροπολογία να προωθήσει το αντιδραστικό εκπαιδευτικό νομοσχέδιο έντασης των ταξικών και εξεταστικών φραγμών, χτυπήματος των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, επιβολής της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών, της αντιδραστικής αλλαγής των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών με την κυριαρχία των ευέλικτων δεξιοτήτων έναντι της επιστημονικής γνώσης. Το άνοιγμα των σχολείων φορτώνει όλη τη διαχείριση της κατάστασης στις πλάτες
των εκπαιδευτικών, χωρίς δεκάρα τσακιστή για την ασφαλή επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών.
Παράλληλα, τα νέα αντιλαϊκά μέτρα που προώθησε εν μέσω πανδημίας, θα συνοδευτούν με τα νέο τσουνάμι μέτρων αντιμετώπισης των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που θα κληθούν να πληρώσουν οι εργαζόμενοι, για να μη χάσει κέρδος και πλούτο το κεφάλαιο.
Η κυβέρνηση κάνει λάθος, αν νομίζει πως με την αλαζονεία της και τον αυταρχισμό της θα περάσει αυτή την τροπολογία. Στον πόλεμο που μας έχει κηρύξει θα σηκώσουμε το γάντι.
Τα εκπαιδευτικά σωματεία, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης, γονείς, μαθητές, θα πάρουν θέση μάχης, δε θα αποδεχτούν και θα μπλοκάρουν κάθε προσπάθεια εφαρμογής αυτού του ολοκληρωτικού, αυταρχικού μέτρου.
Τα εκπαιδευτικά σωματεία, η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ να πάρουν θέση. Να κηρύξουν απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία ζωντανής μετάδοσης της σχολικής τάξης.
Να γίνουν τώρα Γ.Σ των ΕΛΜΕ(σε ανοιχτά προαύλια, με όλα τα μέτρα ασφάλειας) και Γ.Σ Προέδρων 16/3 με απόφαση για αγωνιστικό πολύμορφο απεργιακό αγώνα για να αποσυρθεί και να μην περάσει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Για να παρθούν τώρα όλα τα μέτρα για την ασφαλή επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία, αλλά και για την καινούρια σχολική χρονιά από Σεπτέμβρη. Για συγκρότηση επιτροπής αγώνα στην ΕΛΜΕ /ενημέρωση γονέων και μαθητών.
Συμμετέχουμε όλοι στο συλλαλητήριο εκπαιδευτικών σωματείων, ΟΛΜΕ 13/5,13.00, Προπύλαια με πορεία προς τη Βουλή.
Καλούμε σε κοινό συντονισμό όλες τις ΕΛΜΕ της Ανατολικής Αττικής για παράσταση στον ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής για τα μέτρα επιστροφής στα σχολεία και το μέτρο της ζωντανής μετάδοσης της σχολικής τάξης.Να παρθεί τώρα απόφαση για νέα κινητοποίηση Τετάρτη 20/3. Καλούμε σε πανεκπαιδευτικό αγώνα εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών, φοιτητών για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών ενάντια στους ταξικούς φραγμούς, των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Ο “Μεγάλος Αδερφός” στα σχολεία δε θα περάσει. Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει την εμπειρία να τον
ανατρέψει με τη δράση του.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη